فروشنده پالت پلاستیکی متناسب با نیاز بازار، انواع پالت پلاستیکی را با ابعاد استاندارد جهانی به بازار عرضه می کنند. طراحی پالت به نحوی است که دارای یک روی مسطح با پایه و شیارهایی در طرفین می باشد که امکان قرار گیری کالاهای مختلف بر روی آن فراهم می باشد. در ضمن به دلیل طراحی شیار در کنار پالت، به افراد اجازه می دهد که با استفاده از ماشین آلات لیفتراک بتوانند عملیات بسته بندی و حمل و نقل کالاهای مختلف را انجام دهند. فروشنده پالت پلاستیکی قادر به عرضۀ انواع پالت در ابعاد استاندارد به بازار هستند و شرایط مناسبی را برای خرید پالت در اختیار مشتریان قرار می دهند. پالت های پلاستیکی در ابعاد و وزن استاندارد ساخته می شوند که فشار بار ثابتی را تحمل می کند.

به عنوان مثال پالت پلاستیکی با ابعاد 120*100*15 با وزن خالص 16 کیلوگرم و تحمل بار ثابت 2500 کیلوگرم و تحمل بار متحرک یک تن ساخته می شوند که هر کدام از این ویژگی ها قابلیت تغییر را بر اساس لیست ابعاد استاندارد پالت پلاستیکی دارند.

بهترین فروشنده پالت پلاستیکی

بهترین فروشنده پالت پلاستیکی، تلاش دارد که پالت های مختلفی را با کیفیت عالی و ابعاد استاندارد در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. پالت کاربرد گسترده ای نسبت به گذشته دارد و علاوه بر نگهداری کالاهای مختلف، برای جابجایی مکانیزۀ کالاهای مختلف نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود. لذا استانداردسازی پالت های چوبی و پلاستیکی در جهان صورت می گیرد. از این رو سرعت عملیات بسته بندی و جابجایی کالاهای تولید شده افزایش پیدا می کند. با توسعۀ ارتباط بین کشورهای مختلف جهان و عملیات جابجایی کالاها برای کانتینرها و ترانزیت های بین کشوری، نیاز به افزایش سرعت عمل حمل و نقل کالا است. به همین جهت از پالت های مختلف چوبی و پلاستیکی برای جابجایی مکانیزه اقلام متعددی بهره گرفته می شود.

فروشنده پالت پلاستیکی دست دوم

فروشنده پالت پلاستیکی دست دوم توانایی فروش انواع پالت پلاستیکی کارکرده را با قیمت ارزان به مشتریان دارد. از این رو افرادی که نیاز به پرداخت هزینۀ زیادی برای خرید پالت ندارند، می توانند از مزایای این فرصت در تهیۀ پالت های مورد نیاز خود استفاده نمایند.

از زمانی که پالت های مختلف به بازار مصرف عرضه شد، موجب افزایش سرعت بسته بندی، نگهداری و حمل و نقل کالاهای تولید شدۀ بازار شده است. به همین جهت روزبروز بر تنوع مدل های پالت های پلاستیکی افزوده می شود.

امروزه اکثر تولیدکنندگان پالت، علاوه بر فروش پالت های نو، انواع پالت پلاستیکی دست دوم با کیفیت را با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. به این ترتیب از مزایای پالت تا زمانی که سالم و قابل استفاده می باشند، بهره گرفته می شود و از آلودگی محیط زیست جلوگیری کنند. توجه داشته باشید که در نهایت و غیر قابل استفاده بودن پالت، امکان بازیافت انواع پالت پلاستیکی و چوبی توسط تولیدکننده پالت فراهم می باشد.برای اطلاع از تولید کننده ی انواع پالت چوبی به سایت مراجعه نمایید.

فروشنده پالت پلاستیکی ارزان

فروشنده پالت پلاستیکی ارزان تلاش می کند که از متریال با کیفیت در ساخت انواع پالت با کیفیت استفاده نمایند که طول عمر بالایی برخوردار باشد. قیمت پالت به عوامل مهمی چون ابعاد و کیفیت متریال تشکیل دهنده بستگی دارد. از این رو افراد مختلف می توانند بر حسب نیاز و میزان مصرف خود از این وسیله، با قیمت های مختلفی پالت را تهیه نمایند. به عنوان مثال خرید پالت پلاستیکی دست دوم با قیمت ارزان برای افرادی که زیاد کاربرد طولانی مدت از پالت ندارند، بسیار مناسب می باشد.

ایران پالت جزء یکی از فروشنده های موفق در عرضه پالت های با کیفیت پلاستیکی و چوبی در سراسر کشور می باشد. این مجموعه با بررسی دقیق بازار، انواع پالت با کیفیت را با قیمت ارزان به بازار عرضه می کنند.

 

فروشگاه ایران پالت

 شماره های تماس
02155355100
02155054374
02155310625
09122999380

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 732
نمایش همه
علاقه مندی ها ()