فروشنده پالت چوبی به عنوان یکی از عرضه کنندگان معتبر پخش پالت در سراسر کشور فعالیت می کند. با مراجعه به با سابقه ترین فروشنده پالت چوبی، می توانید انواع پالت چوبی استاندارد را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خریداری نمائید. هدف از طراحی پالت برای نگهداری کالاهای مختلف از سطح زمین می باشد. با استفاده از پالت به راحتی می توان از سرایت و انتقال آلودگی های مختلف به محصولات نگهداری شده، جلوگیری نمود. شکل ظاهری پالت به نحوی است که دارای یک سطح صاف است که امکان قرار دادن و چیدمان اقلام را بر روی آن میسر ساخته است. به این ترتیب می توانید از مزایای این وسیلۀ کاربردی برای انبار کردن و جابجایی کالاها به صورت مکانیزه استفاده نمود. در واقع کناره های پالت ها دارای شیارهایی هستند که امکان استفاده از لیفتراک و ماشین آلات حمل و نقل را ایجاد کرده است. با ارائه خدمات فروشنده پالت چوبی استاندارد، می توانید متناسب با وزن و ابعاد کالاهای مختلف، مقاوم ترین نوع پالت را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

فروشنده انواع پالت چوبی استاندارد

فروشنده انواع پالت چوبی استاندارد، تلاش می کند که بر مبنای نیاز بازار و پارامترهای ابعاد استاندارد، پالت های مورد نیاز صنایع مختلف را تأمین و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. کاربرد عمدۀ پالت های چوبی در قسمت های انبارداری است که برای انتقال اقلام مختلف در کارخانجات و سایر اماکن با رعایت اصول بهداشت و حفظ سلامت کالا مورد استفاده قرار گرفته می شود.

لذا اگر برخی از افراد قصد استفاده کوتاه مدت از پالت برای ذخیره سازی کالاهای مختلف در محیط های مختلف می باشند، می توانید با مراجعه به فروشنده پالت چوبی دست دوم، پالت های دست دوم را با قیمت ارزان خریداری نمائید و نیاز به صرف هزینه های بیشتری نیست. توجه داشته باشید که پیش از خرید پالت، باید نوع کاربری و مدت زمان استفاده از پالت را مشخص نمائید. تا بدین وسیله بتوانید انتخاب درستی از جنس و ابعاد پالت داشته باشید.

برترین فروشنده پالت چوبی

برترین فروشنده پالت چوبی، پس از بررسی نیاز بازار، اقدام به تأمین و فروش پالت های چوبی نو و دست دوم می نماید. همانطور که می دانید طول عمر پالت ها بسیار است چون از متریال با کیفیت در ساخت آنها استفاده می شود و در عین حال متناسب با ویژگی های ساختاری که برای هر یک از پالت های چوبی مشخص می شود، راحت تر می توان میزان تحمل فشار بار پالت را تعیین نمود و بر اساس آن برای نگهداری و جابجایی محصولات مختلف بهره برد.

برای نمونه میزان بار قابل تحمل پالت چوبی با ابعاد 130*110 نسبت به پالت چوبی با ابعاد 110*110 متفاوت است. به همین جهت هنگام خرید پالت، بهتر است که مؤلفه های مهمی چون وزن پالت، میزان تحمل بار هنگام حرکت، میزان تحمل بار در حالت ثابت و جنس پالت را در نظر بگیرید. سپس بر اساس آنها مناسب ترین نوع پالت را با قیمت ارزان و در عین حال با مقاومت بالا خریداری نمائید.برای اطلاع از تولید کننده پالت های پلاستیکی به سایت مراجعه کنید.

فروشنده پالت چوبی با قیمت ارزان

زمانی فروشنده پالت چوبی با قیمت ارزان، آنها را به فروش برساند، که خود تولید کننده پالت چوبی باشد. در واقع خرید مستقیم پالت از تولید کننده، به شما این امکان را می دهد که بتوانید با قیمت ارزان کالای مورد نیاز خود را خریداری نمائید. علاوه بر آنکه، شما انتخاب بهتری از پالت را خواهید داشت و در صورت نیاز نیز می توانید پالت با ابعاد مورد نظر خود را سفارش دهید.

ایران پالت نیز به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان و پخش کنندگان پالت های چوبی و پلاستیکی در ایران می باشد که امکان سفارش اینترنتی پالت را برای مشتریان فراهم کرده است.

 

فروشگاه ایران پالت

 شماره های تماس
02155355100
02155054374
02155310625
09122999380

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 744
نمایش همه
علاقه مندی ها ()