پالت پلاستیکی سبک جدید طراحی پالت می باشد، که توسط شرکت های تولیدکننده به بازار جهانی عرضه شده اند. همانطور که می دانید کاربرد پالت های چوبی بیش از این نوع پالت ها می باشد ولی با گذشت زمان و پیشرفت فناوری و بهبود کیفیت و طول عمر پالت، تصمیم به تولید انواع پالت پلاستیکی استاندارد نمودند. از آن موقع فروش پالت پلاستیکی در جهان رونق پیدا کرد و تا به امروز از مزایای آن برای نگهداری، جابجایی و همچنین بسته بندی مکانیزۀ کالاهای مختلف استفاده می شود. شکل ظاهری پالت به صورت یک تختۀ مسطح و ارتفاع دار از سطح زمین می باشد. بدین صورت کالاها را می توان بر روی پالت ها نگهداری نمود و از نفوذ مستقیم آب و حشرات و جوندگان به داخل آنها جلوگیری نمود. توجه به این فاکتور، موجب افزایش متقاضیان خرید انواع پالت در جهان شده است. در ایران نیز اکثر کارخانجات، شرکت ها و کارگاه های کوچک و بزرگ متناسب با حجم تولید محصولات از مزایای پالت های پلاستیکی و غیره بهره می گیرند.

فروش انواع پالت پلاستیکی

فروش انواع پالت پلاستیکی بر اساس ابعاد استاندارد داخلی و بین المللی صورت می گیرد. در واقع ابعاد استاندارد جهانی پالت های پلاستیکی متغیر است و هنگام خرید پالت باید به این نکته توجه داشته باشید. الاخصوص شرکت های بازرگانی که در زمینۀ صادرات و واردات کالا فعالیت می کنند، باید متناسب با منطقه ای که داد و ستد دارند، پالت پلاستیکی را در همان ابعاد خریداری نمایند.

امروزه برای اکثر فعالیت های بسته بندی و حمل و نقل مکانیزۀ کالاهای مختلف می توان از مزایای پالت های پلاستیکی استفاده نمایند. تولید پالت پلاستیکی در دسته بندی پالت های پلاستیکی مدیوم، پالت پلاستیکی سنگین و پالت پلاستیکی سبک در ابعاد استاندارد صورت می گیرد. از این رو متقاضیان خرید پالت می توانند بر حسب نیاز، ابعاد و تعداد پالت با کیفیت مورد نیاز خود را مشخص نمایند.

ویژگی های پالت پلاستیکی

از مهمترین ویژگی های پالت پلاستیکی می توان به قابل شستشو بودن، حفاظت از محیط زیست، قابلیت ضربه گیری، استحکام بالا، مقاومت در برابر شرایط دمایی محیط، استفاده از رنگبندی های مختلف برای تفکیک سازی کالاهای ذخیره سازی شده، داشتن ظاهری زیبا و خوش فرم، عدم نفوذ حشرات و جوندگان موذی چون موش، سوسک و غیره، سهولت در بارگزاری، قابلیت جابجایی با ماشین لیفتراک، قیمت ارزان و مقرون به صرفه و ... اشاره نمود. بنابراین افراد متناسب با حجم محصولاتی که تولید و یا قصد نگهداری آنها را دارند، می توانند با قیمت ارزان انواع پالت پلاستیکی استاندارد را با مواد اولیۀ درجه یک خریداری نمایند.

استفاده پالت در ابتدا توسط کشور ایالات متحده آمریکا صورت گرفت و سپس به دلیل ویژگی های ظاهری و کاربردی که پالت های چوبی داشتند، مورد استقبال جهانیان قرار گرفته شد و این مسئله موجب رونق خرید و فروش پالت و تولید انواع پالت پلاستیکی گشت. با توجه به اینکه نفوذ پذیری آب توسط پالت های چوبی به راحتی صورت می گیرد، از این رو تولید کنندگان توانستند با بهره گیری از دانش فناوری روز، از متریال پلیمری و شیمیایی برای تولید انواع پالت پلاستیکی استفاده نمایند. از این رو می توانید شاهد افزایش طول عمر پالت در مصارف مختلف باشید، ضمن آنکه از استحکام بالایی برخوردار می باشند و قابل استفاده از مناطق شرجی می باشد. برای خرید پالت چوبی به سایت مراجعه کنید.

قیمت پالت پلاستیکی متناسب با کیفیت و دوام بالایی که دارد، بسیار مقرون به صرفه می باشد. کارخانجات و شرکت هایی که نیاز به پالت استاندارد با دوام دارند، می توانند از مزایا این نوع پالت بهره گیرند که کاملاً اقتصادی است.

ایران پالت یکی دیگر از شرکت های با تجربه در عرصۀ تولید و پخش انواع پالت در تهران فعالیت می کند.

فروشگاه ایران پالت

 شماره های تماس
02155355100
02155054374
02155310625
09122999380

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 697
نمایش همه
علاقه مندی ها ()