پالت چوبی از جمله کاربردی ترین تجهیزاتی است که در جهت نگهداری و جابجایی کالاهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. با استفاده از این پالت به راحتی می توان اقلام را با فاصله از سطح زمین نگهدار نمود و بدین وسیله از نفوذپذیری رطوبت و آب به کالاها جلوگیری نمود. طراحی و تولید پالت های چوبی به نحوی است که در ابعاد استاندارد صورت می گیرد. لازم به ذکر است که طراحی پالت ها به نحوی است که تحمل بارهای انباشته را دارد. چند سال اخیر فروش پالت چوبی رونق پیدا کرده است چون کارخانجات برای سرعت بخشیدن به عملیات بسته بندی و حمل و نقل از مزایای پالت ها استفاده می نمایند. به این ترتیب به راحتی می توانند از مزایای ماشین آلات صنعتی چون لیفتراک برای جابجایی کالاها به همراه پالت استفاده نمایند.

فروش انواع پالت چوبی

تا کنون فروش انواع پالت چوبی استاندارد در سطح بازار متوقف نشده است، علاوه بر آنکه بر تنوع مدل های آن افزوده شده است و شاهد تولید انواع پالت چوبی استاندارد در ابعاد مختلف هستیم که بر اساس ابعاد استاندارد مناطق مختلف تولید و در دسترس شرکت های وارداتی و صادراتی می گردد. با استفاده از پالت به راحتی می توان کالاها را به صورت مکانیزه جابجا نمود و بدین وسیله به میزان قابل توجهی می توان در هزینه ها صرفه جویی نمود. علاوه بر آنکه زمان کمتری صرف می شود و نیاز به استفاده از نیروی انسانی اضافی نمی باشد.

مراکز بارگیری، اسکله ها، سردخانه ها، مراکز تولید و توزیع محصولات کاغذی، صنایع نساجی، صنایع مواد غذایی، انبارهای نگهداری محصولات، شرکت های تولیدکنندۀ لوازم آرایشی و بهداشتی، شرکت های تولید قطعات صنعتی و ... نمونه ای از مراکزی است که برای جابجایی و نگهداری اقلام تولید شده، نیاز واجب به خرید پالت های چوبی دارند. بدین وسیله می توانند با اطمینان از کالاهای خود نگهداری کنند، بدون آنکه نگران خراب شدن آنها باشند. به عبارتی با این راهکار می توانند اقلام را از معرض آلودگی و بیماری های سطح زمین به دور نگه دارند.

خرید پالت چوبی

خرید پالت چوبی میان کارخانجات و شرکت های تولید و پخش کالاهای داخلی، رونق پیدا کرده است. در واقع با بهره گیری از مزایای این وسیلۀ کاربردی می توانند حمل و نقل کالاها را بدون آسیب دیدگی و شکستگی های حمل و نقل جابجا نمایند. در ضمن امروزه امکان بسته بندی کالاهای مختلف به همراه پالت با استفاده از ماشین آلات لیفتراک فراهم می باشد. به این ترتیب تولیدکنندگان به راحتی می توانند در مدت زمان کوتاهی اقلام را به همره پالت بسته بندی نمایند، علاوه بر آنکه با همان پالت چوبی بر روی زمین قرار داده و در انبار ذخیره سازی نمایند. استفاده از این قابلیت پالت ها موجب رونق خرید و فروش و همچنین تولید پالت های چوبی با ابعاد استاندارد بیشتر شده است.برای اطلاع از  فروش پالت پلاستیکی به سایت مراجعه نمایید.

با توجه به اینکه تعدد پالت های چوبی بسیار است، قیمت پالت چوبی بر اساس کیفیت آن مشخص می گردد. به عنوان مثال قیمت پالت چوبی دست دوم ارزان تر از پالت چوبی نو می باشد. بنابراین اگر افرادی که نیاز متوالی و طولانی مدت از پالت ندارند، می توانند با قیمت ارزان پالت های چوبی دست دوم تهیه نمایند و برای مصارف بسته بندی، حمل و نقل و نگهداری اجسام مختلف بهره گیرند. توجه به این نکته صرفه جویی مالی را برای شرکت ها و کارخانجات به همراه خواهد داشت. خوشبختانه با نگهداری کالاها بر روی پالت های چوبی می توان از فاسد شدن زود هنگام اقلام جلوگیری نمود.

ایران پالت تلاش نموده که از ابتدای فعالیت حرفه ای خود بتوانند، انواع پالت چوبی و پلاستیکی را با مواد اولیۀ درجه یک تولید و عرضه نماید.

فروشگاه ایران پالت

 شماره های تماس
02155355100
02155054374
02155310625
09122999380

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 747
نمایش همه
علاقه مندی ها ()