پالت پلاستیکی از جمله وسایل کاربردی در صنایع مختلف است که از طراحی خاصی برخوردار است. با استفاده از پالت های پلاستیکی به راحتی می توان محل مناسبی را برای ذخیره سازی کالاهای مختلف استفاده نمود. همانطور که می دانید کالاها پس از تولید، انبار می شوند و سپس برای فروش آماده سازی می نمایند. نحوۀ نگهداری و انبارکردن پالت های پلاستیکی از اهمیت بسزایی برخوردار است و کارفرمایان باید نسبت به این مسئله توجه و دقت خاصی داشته باشند. در واقع با قرار دادن کالاها بر روی سطح زمین ممکن است که به مرور زمان آلودگی های مختلفی چون کپک، قارچ و باکتری در کنار نفوذ حشرات موذی و همچنین نفوذ رطوبت و آب به داخل کالاها، موجب فاسد شدن کالا و علاوه بر آن از بین رفتن آنها می شود. به این ترتیب کارخانجات و افراد حقیقی برای ممانعت از این اتفاق اقدام به خرید پالت پلاستیکی و یا چوبی می نمایند.

ویژگی های پالت پلاستیکی استاندارد

از مهمترین ویژگی های ظاهری پالت های پلاستیکی می توان به داشتن یک سطح صاف و شیاردار به همراه پایه اشاره کرد. با این تفاسیر به راحتی می توان کالاها را بر روی قسمت مسطح آن قرار داد و بدین وسیله از نفوذپذیری رطوبت و آب به داخل کالاها جلوگیری کرد. توجه به این مسئله باعث بهبود کیفیت نگهداری از اقلام مختلف شده است و دیگر نیاز نیست نگران نفوذ آلودگی های سطح زمین بر روی کالاها بود.

انواع پالت پلاستیکی تولید و به بازار عرضه می شوند که از یک ماهیت و کاربرد برخوردار می باشند ولی دارای ابعاد مختلف هستند. از گذشته تا به امروز کلیۀ پالت های پلاستیکی با ابعاد استاندارد تولید و به بازار عرضه می شود و علّت آن نیز به مسئله حمل و نقل مکانیزۀ آن باز می گردد. در واقع به دلیل سرعت بخشیدن به فرآیند بسته بندی، حمل و نقل و همچنین ذخیره سازی اقلام تولید شده و خریداری شده، شرکت های تولید کنندۀ ماشین آلات صنعتی تلاش نمودند که با طراحی و تولید ماشین لیفتراک بتوانند کلیۀ امور را به صورت مکانیزه و با استفاده از پالت های پلاستیکی استاندارد انجام دهند. در واقع با استفاده از این تکنیک می توانند، به میزان قابل توجهی سرعت فرآیند جابجایی کالا را افزایش دهند.

فروش انواع پالت پلاستیکی

فروش انواع پالت پلاستکی به کارفرمایان و افراد عادی اجازه می دهد، که متناسب با ابعاد و وزن کالاهایی که قرار است بر روی پالت قرار داده شود، پالت های پلاستیکی استاندارد را با کیفیت بالا خریداری نمایند. توجه به این فاکتور بسیار حائز اهمیت است چون هر کدام از پالت های پلاستیکی که در خط تولید ساخته می شوند، بر اساس وزن بار طراحی و استحکام سازی می شوند.

بنابراین هنگام خرید پالت پلاستیکی، بهتر است که مشخصات فنی تولید پالت را در نظر بگیرید. بدین صورت می توانید از دوام و طول عمر آن اطمینان حاصل نمائید. در واقع پالت پلاستیکی با ابعاد 120*80 که از جنس پلی اتیلن ساخته شده باشد و مقاومت بار در حرکت 1500 kg را داشته باشد و در حالت ثابت نیز به میزان 6000 kg مقاومت داشته باشد، نمی توان برای نگهداری باری بیش از این اندازه از آن استفاده نمود و موجب کاهش طول عمر پالت می گردد.برای خرید مخزن پلاستیکی به سایت مراجعه کنید.

خرید پالت پلاستیکی ارزان

خرید پالت پلاستیکی ارزان خوب است ولی به چه قیمتی؟ در واقع هنگام خرید پالت باید کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ پالت را در نظر داشته باشید و بر اساس میزان حجم کالایی که قرار است بر روی آن ذخیره شود، پالت پلاستیکی استاندارد و با کیفیت و قیمت ارزان را خریداری نمائید.

شرکت زاگرس پالت نیز دارای فعالیت چندین ساله در حوزۀ تولید و فروش انواع پالت پلاستیکی در ایران است.

 

شرکت زاگرس پالت

 شماره های تماس
02155355100
02155054374
02155310625
09122999380

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 768
نمایش همه
علاقه مندی ها ()