فیلتر شنی یکی از وسیله هایی است که برای فیلتراسیون آب به کار می‌رود و با استفاده از بستری که می‌تواند آب کدر را به آب زلال تبدیل کند ، آب فیلتر می شود. فیلتر شنی ها انواع مختلفی قرار دارند که عملکرد یکسانی را ایجاد می‌کند. فیلتر های شنی موادی مانند رسوبات فلزات و هیدروکربنات و غیره را از آب جداسازی می‌کنند . انواع فیلتر شنی عبارتند از فیلتر شنی آرام، فیلتر شنی سریع و فیلتر شنی تحت فشار.

فیلتر شنی های آرام از قدیمی ترین روش ها برای زلال سازی آب می باشد و همین طور از فیلتر شنی تحت فشار که در استخرها بیشتر استفاده می شود استفاده بسیاری را می توان دید.

عملکرد فیلتر شنی تحت فشار

در فیلتر شنی تحت فشار در واقع از طریق لوله ورودی، آب لجنی و کدر وارد دستگاه می شود و پس از گذشت از بستر شنی توسط فشار پمپ و نیروی جاذبه زمین، آب از شن ها گذشته و کثیفی و آلودگی آن گرفته می شود و از خروجی به بیرون هدایت می شود که خروجی دارای سوراخ های ریزی است که مانع از خروج شن ها می شود.

فیلتر شنی سریع یکی از انواع فیلترها هست که در بسیاری از کشورها برای انجام فیلتر آب قبل از تصفیه ی اصلی، مورد استفاده قرار می گیرد. در فیلتر شنی سریع نیاز به مخزن خیلی بزرگ نداریم و با در دست داشتن مخزن کوچکی می توان فیلتر را انجام داد ، در این نوع فیلتر نیاز به تمیزی بستر فیلتر داریم که در زمان افت فشار دستگاه باید انجام گیرد.

فیلتر شنی از تجهیزاتی است که بسیار کاربردی در بخش فیلتراسیون و تصویر سازی آب می باشد که از این دستگاه می توان برای تصفیه پسماند فاضلاب ،تصفیه آب استخر و آب آشامیدنی و غیر استفاده کرد . با استفاده از فیلتر شنی رسوبات و هیدروکربن ها و فلزات و سایر موادی که در آب رسوب می‌کند از آب جدا سازی می شود و این کار برای صنایع مختلف نیز به دلیل رسوب مواد داخل آب بر دستگاه‌ ها بسیار مزیت ویژه‌ای دارد.

انواع فیلتر شنی

فیلتر شنی استخر ،فیلتر شنی آرام ،فیلتر شنی تند، فیلتر شنی حوضچه‌ای از انواع فیلتر شنی ها می باشد و فیلتر شنی در بسیاری از کشورها قبل از تصفیه اصلی آب لوله‌ کشی آن را تصفیه می کنند همچنین در استخرها از فیلتر شنی استفاده بسیاری را می‌بینیم و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و با استفاده از فیلتر شنی در آب استخر می‌توان ذرات و ناخالصی ها را از آب پاکسازی کرد و از خروجی آب فیلتر شده را ایجاد کرد. فیلتر شنی تحت فشار در استخرها استفاده می‌شود که کثیفی آب را می‌تواند پاکسازی کند فروش فیلتر شنی

خرید و فروش فیلتر شنی در کشور ما نیز بسیار گسترده بوده و خرید این دستگاه ها برای تصفیه سازی در بسیاری از کارخانجات استخرها رستوران و سایر مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد و همینطور فیلتر شنی ها به دلیل اینکه در انواع مختلفی قرار دارند می‌توانند برای مکان های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. فیلتر شنی می‌تواند آب زلال را به تولید برساند که با توجه به قیمت فیلتر شنی بسیار مناسبی برای تصفیه آب به شمار می‌رود.

شرکت اطلس آب از عرضه کنندگان بسیار معتبر انواع دستگاه های فیلتر شنی می باشد که می توانید با اطمینان انواع فیلتر شنی های باکیفیت را از این مرکز خریداری نمایید. برای خرید محصولات از طریق لینک ها به سایت مراجعه نمایید و درخواست خود ثبت کرده و یا با ما تماس بگیرید. 

شرکت اطلس آب

   آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

                  ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 842
نمایش همه
علاقه مندی ها ()