فیلتر شنی برای بسیاری از مکان‌ها مورد استفاده قرار می گیرد ، از فیلتر شنی می توان در استخرها ،کارخانجات ها و در تصفیه آب شهری و غیره استفاده نمود. با استفاده از این وسیله آب دارای ذرات معلق به آبی زلال تبدیل می‌شوند بنابراین این دستگاه برای فیلتراسیون در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل اینکه قیمت بسیار مناسبی دارند بیشتر از دستگاه‌ های دیگر به آن توجه شده است . 

فیلتر شنی در استخرها استفاده بسیاری دارد و آب از ورودی به فیلتر شنی وارد شده و ذرات معلقی که در آب استخر وجود دارد توسط فیلتر شنی که دارای بستر شنی است تسویه شده و از خروجی مجدد آب تمیز و بدون ذرات خارج می‌شود، وجود فیلتر شنی در استخر ها می تواند عمل فیلتراسیون را به خوبی انجام دهد و هزینه کمی نیز برای این مکان ها داشته باشد. آب دارای رسوبات و ذرات معلقی است از قبیل انواع فلزات و هیدروکربن‌ ها و... که وجود این ذرات در آب باعث رسوب در دستگاه‌ ها در کارخانه جات می‌شود و به همین دلیل برای جلوگیری از رسوب در لوله ها و انواع تاسیسات از فیلتر شنی می توان استفاده کرد فیلتر شنی ها در انواع مختلفی وجود دارند که توسط شرکت‌های مختلفی ساخته شده و در بازار می‌توان آنها را خریداری کرد. شرکت اطلس آب از تولید کنندگان و عرضه کنندگان انواع فیلتر شنی و سایر تجهیزات فیلتراسیون می باشد، شما برای خرید می توانید به سایت این مجموعه مراجعه نمایید و درخواست خود را ثبت نمایید و یا تماس بگیرید. این مرکز انواع فیلترهای شنی را با قیمت های بسیار مناسب به شما عرضه می کند .

از فیلتر شنی در مصارف خانگی و صنعتی استفاده می‌شود و دلیل استفاده بسیار از این وسیله قیمت ارزان و راندمان کاری بالا و همینطور طول عمر بالای این دستگاه است. فیلتر شنی دارای ورودی و خروجی است و مخزنی دارای نازل هایی با پوشش شن می باشد ، آب از ورودی داخل دستگاه شده و با گذشت از نازل های پوشیده از شن ذرات آن گرفته شده و آب تصفیه شده به دست می‌آید فیلتر شنی از طبیعت الهام گرفته و مانند تصفیه آب در طبیعت عمل میکند و یکی از بهترین راه ها برای فیلتر آب می باشد. برای خرید فیلتر شنی استخر و سایر محصولات به سایت مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

شرکت اطلس آب سازنده ی انواع پکیج های تصفیه آب و انواع سختی گیر های رزینی و فیلتر های شنی و سایر تجهیزات مرتبط می باشد که با سال ها تلاش در این زمینه توانسته دستگاه هایی بسیار باکیفیت و استاندارد را به تولید برساند .

شرکت اطلس آب

   آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

                  ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 825
نمایش همه
علاقه مندی ها ()