پالت پلاستیکی پس از پالت چوبی بیشترین کاربرد را دارد. هدف از طراحی پالت، نگهداری اقلام مختلف در ارتفاعی از سطح زمین می باشد. همانطور که می دانید نگهداری کالاها بر روی زمین، موجب انتقال میکروب، قارچ و باکتری به محصولات می شود که در نتیجۀ آن باعث کاهش عمر و فاسد شدن زود هنگام کالاهای مختلف می شود. بنابراین شرکت های تولید کننده و مراکز عرضه کنندۀ محصولات مختلف، تلاش می کنند که با خرید پالت پلاستیکی استاندارد، بتوانند به درستی محصولات خود را نگهداری کنند و از نفوذ رطوبت و آب از سطح زمین به اقلام جلوگیری کنند.

برای خرید انواع پالت پلاستیکی با سایز استاندارد و رنگ بندی های مختلف می توانید با مرکز فروش شرکت ثمین پلاستیک تماس داشته باشید.

فروش انواع پالت پلاستیکی مقاوم

امروزه کاربرد پالت پلاستیکی نسبت به چوبی رونق بیشتری در سطح جهان یافته است چون از مقاومت بیشتری برخوردار است و بر طبق فاکتورهای استاندارد بین المللی ایزو تولید می شوند. همانطور که می دانید از نظر جغرافیایی، انواع پالت پلاستیکی و چوبی در ابعاد استاندارد ساخته می شوند که شرکت های تولید کننده نیز هنگام تولید پالت باید به آنها توجه داشته باشند. هدف از ساخت پالت پلاستیکی استاندارد، سازگاری پالت ها با کانتینرهای استاندارد حمل بار و همچنین ماشین آلات حمل و نقل کالا می باشد. در واقع شرکت ها با سرعت عمل بیشتری می توانند کالاهای خود را بسته بندی و انتقال دهند و این مسئله باعث کاهش هزینه های تأمین نیروی انسانی بیشتر خواهد شد.

پالت پلاستیکی با ابعاد 100*120 بر اساس ضوابط استاندارد ایزو 6780 تولید شده است که دارای شیارهای مختلف مطابق با استاندارد بین المللی ECR است که بهترین گزینه برای چیدمان کالا و قرار گرفتن در کانتینرهای استاندارد حمل بار همانند کامیون، خاور و امثال آن می باشد. ساخت پالت پلاستیکی با ابعاد استاندارد، باعث کاهش ضایعات پلاستیک و همچنین افزایش سرعت زمان بسته بندی و حمل و نقل بار می شود و بدین وسیله شرایط مناسبی برای کاهش خسارت به بار و ایمنی آنها خواهد شد.

شرکت ثمین پلاستیک به عنوان یکی از عرضه کنندگان بزرگ در صنعت انواع پالت پلاستیکی با اندازه های استاندارد روز جهان در کشور ایران و کشورهای همسایه می باشد.

فروش انواع پالت پلاستیکی دست دوم

با استفاده از مواد اولیۀ با کیفیت در ساخت پالت های پلاستیکی، طول عمر آنها افزایش پیدا خواهد کرد. در نتیجه افرادی که دیگر نیاز به پالت های خود ندارند، آنها را به فروشنده پالت پلاستیکی دست دوم می فروشند. بنابراین افرادی که نیاز به صرف هزینۀ بالا برای تأمین پالت ندارند، می توانند با قیمت ارزان، انواع پالت پلاستیکی دست دوم با کیفیت خریداری کنند.

همانطور که می دانید پالت دارای قسمت مسطحی است که امکان قرار دادن کالا و چیدمان محصولات مختلف را بر روی آن میسر می سازد. در ضمن برای آنکه بتوان پالت ها را به واسطۀ دستگاه های حمل و نقل مکانیزه و ماشینی چون جک بالابر و لیفتراک جابجا نمود، شیارهایی به فاصلۀ استاندارد در بخش زیرین پالت پلاستیکی و چوبی طراحی کرده اند. به این ترتیب نیاز به حمل و نقل دستی و صرف انرژی بیش از اندازه و استخدام نیروی انسانی بیشتر نخواهید داشت.برای اطلاع از فروش باکس پالت پلاستیکی به سایت مراجعه کنید. 

خرید انواع پالت پلاستیکی در تهران

از گذشته تا کنون خرید انواع پالت پلاستیکی در تهران افزایش پیدا کرده است و علّت آن به مکانیزه شدن فرآیند بسته بندی و حمل و نقل کالاهای تولید شده و عرضه شده در سطح بازار باز می گردد.

اگر تمایل به خرید انواع پالت پلاستیکی نو و دست دوم در حد نو با کیفیت بالا و قیمت ارزان دارید، می توانید از محصولات شرکت ثمین پلاستیک بهره گیرید.

 شرکت ثمین پلاستیک

  شماره های تماس
02155355100
02155054374
02155310625
09122999380

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 749
نمایش همه
علاقه مندی ها ()