پالت چوبی از قدیمی ترین انواع پالت موجود در بازار جهان می باشد. در واقع اولین نسخۀ تولید شدۀ پالت، پالت های چوبی است که کشورهای توسعه یافته موفق به طراحی و ساخت آنها در ابعاد و کاربری های مختلف شده اند. لذا با گذشت زمان بر تنوع سایز و مدل های پالت چوبی افزوده شد و در سراسر جهان مورد استفاده شرکت های تولید کنندۀ کالا قرار گرفت. در حال حاضر نیز کلیۀ شرکت ها و تولیدکنندگان کالا در صنایع مختلف برای امور بسته بندی و حمل و نقل مکانیزه در کنار انبار کردن وسایل از مزایای پالت های پلاستیکی و همچنین انواع پالت پلاستیکی بهره می گیرند.

شرکت ایران پلاستیک بازرگان نیز از ابتدای فعالیت حرفه ای خود، تلاش نمود که در حرفۀ تولید و عرضۀ انواع پالت چوبی و پلاستیکی موفقیت های زیادی را کسب نمایند و همواره در صدد جلب رضایت مشتریان و کاهش قیمت پالت ها در سراسر کشور می باشد.

تولید و عرضۀ انواع پالت چوبی در ابعاد استاندارد

امروزه فرآیند تولید پالت های چوبی و پلاستیکی نسبت به گذشته بهبود یافته است و این مسئله تأثیر مثبت بر روی طول عمر و کاربرد انواع پالت گذاشته است. لذا با گذشت زمان شاهد بهبود کیفیت و ابعاد پالت های چوبی در سراسر جهان می باشیم. کاربرد پالت چوبی بسیار گسترده است و تنها به یک حرفه اختصاص ندارد و کلیۀ مشاغل که در زمینۀ تولید، فروش و همچنین نگهداری کالاهای مختلف فعالیت می کنند، می توانند از مزایای پالت های پلاستیکی برای نگهداری و بسته بندی با لیفتراک بهره مند شوند.

به طور عمده ابعاد پالت های چوبی به شکل مربع و یا نزدیک به آن می باشد که جابجایی آنها را ساده تر می نماید. در ضمن استفاده از پالت چوبی مربع، فضای کمتری را اشغال می کند و در نتیجۀ آن نحوۀ چیدمان و نگهداری وسایل مختلف بر روی پالت ساده تر خواهد بود. از این رو برای خرید انواع پالت چوبی در ابعاد استاندارد می توانید با بخش فروش شرکت ایران پلاستیک بازرگان ارتباط برقرار کنید. در صورت نیاز نیز می توانید سفارش خرید پالت چوبی در ابعاد مورد دلخواه را داشته باشید.

فروش انواع پالت چوبی با ابعاد مستطیل

با توجه به نیاز بازار و تقاضای مشتریان، تولید کنندگان پالت نیز اقدام به طراحی و تولید انواع پالت چوبی با ابعاد مستطیل نموده اند. لذا افراد راحت تر از گذشته می توانند انتخاب پالت چوبی را در ابعاد مورد نظر خود داشته باشند. لذا امروزه شرکت های تولید کنندۀ پالت در صدد هستند که متناسب با نوع کاربرد، مشاغل مختلف و همچنین ابعاد و وزن کالاها، انواع پالت چوبی درجه یک را با متریال با کیفیت تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند.

بنابراین متناسب با ابعاد محل ذخیره سازی کالا و نوع کاربری خود، می توانید انواع پالت چوبی با دوام را در ابعاد مورد نیاز داشته باشید. در واقع این ویژگی برای خریداران، صرفۀ اقتصادی به همراه دارد و به نحوی از تمام فضای سالن و اتاق بهرۀ لازم برده می شود.برای اطلاع از  خرید پالت پلاستیکی به سایت مراجعه کنید. 

خرید انواع پالت چوبی درجه یک با قیمت ارزان

هرچه تنوع و کیفیت ساخت پالت ها نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است، در نتیجۀ آن نیز امکان خرید انواع پالت چوبی با مواد اولیۀ درجه یک و قیمت ارزان برای مصرف کنندگان در سراسر جهان راحت تر شده است. از این رو عموم افراد به سادگی می توانند در ابعاد و تعداد مورد نیاز، انواع پالت چوبی با کیفیت را سفارش دهند.

شرکت ایران پلاستیک بازرگان نیز می تواند شما در خرید انواع پالت چوبی و پلاستیکی نو و همچنین پالت دست دوم در حد نو با قیمت ارزان همراهی کند.

شرکت ایران پلاستیک بازرگان

   شماره های تماس
02155355100
02155054374
02155310625
09122999380

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 786
نمایش همه
علاقه مندی ها ()