پالت چوبی دست دوم از دیگر گزینه های خرید پالت است. پالت یکی از وسایل پر کاربرد در صنایع مختلف می باشد چون کاربری عمدۀ آن برای نگهداری و چیدمان کالاهای مختلف بر روی یکدیگر است. با توجه به استحکام بالای پالت، امکان استفادۀ طولانی مدّت از پالت وجود دارد. بنابراین افرادی که پالت های چوبی خود را نیاز ندارند، می توانند به فروش برسانند و در عین حال نیز افرادی که قصد استفادۀ طولانی مدت از پالت ندارند، می توانند از مزایای انواع پالت چوبی دست دوم که از قیمت پایین تر برخوردار می باشند، بهره گیرند. شرکت ایران پلاستیک بازرگان چندین سال است که فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ تولید انواع پالت با مواد اولیۀ با کیفیت آغاز کرده است امّا برای استحکام فعالیت حرفه ای خود، خریدار و فروشنده انواع پالت چوبی دست دوم نیز در سراسر کشور می باشد. بنابراین افرادی که نیاز به استفادۀ کوتاه مدت از پالت دارند، می توانند با قیمت ارزان، پالت های چوبی دست دوم را خریداری کنند.

خرید و فروش انواع پالت چوبی دست دوم

خرید و فروش انواع پالت چوبی دست دوم در سراسر کشور رونق دارد چون کاربرد پالت را می توان در مکان های مختلف مشاهده نمود که به منظور نگهداری وسایل مختلف در ارتفاع از آنها استفاده می شود. خوشبختانه به دلیل استفاده از مواد اولیۀ درجه یک در ساخت انواع پالت چوبی و پلاستیکی، برای مدت زمان زیادی می توان از ویژگی های پالت ها استفاده کرد. لذا با گذشت زمان و فرسودگی پالت ها می توان برای مصارف سبک تر از آن استفاده نمود. شرکت های تولید کننده و عرضه کنندۀ کالا، کارخانجات، فروشگاه ها، مراکز میوه و تره بار، گمرک و اسکلۀ نقل و انتقال بار و ... برخی از مواردی است که برای نگهداری اقلام مختلف نیاز به پالت چوبی و پلاستیکی دست دوم و یا نو دارند.

فروش پالت چوبی دست دوم با قیمت ارزان

فروش پالت چوبی دست دوم با قیمت ارزان صورت می گیرد. به همین جهت افرادی که نیاز به خرید پالت گران و با کیفیت نو نمی باشند و تنها برای نگهداری اقلام سبک در ارتفاع نیاز به پالت دارند، می توانند از این نوع پالت ها استفاده کنند. شرکت ایران پلاستیک پالت نیز با سابقۀ تولید و عرضۀ انواع پالت چوبی دست دوم با کیفیت، می تواند به شما در امر خرید مناسب ترین نوع پالت با کیفیت مناسب و قیمت ارزان همراهی کند.

خرید پالت چوبی دست دوم نیز همانند پالت نو نیاز به دقت دارد چون ویژگی های ساختاری پالت باید مورد بررسی قرار گرفته شود. برخی از پالت ها طوری طراحی می شوند که دارای ابعاد استاندارد ایزو هستند و سازگاری بالا برای قرار گرفتن در داخل کانتینرهای استاندارد چون کامیون و وسایل نقلیۀ باری را دارند. توجه به این نکات به شما کمک می کند تا مناسب ترین نوع پالت را با قیمت مناسب خریداری نمائید و در مصرف هزینه های خود صرفه جویی نمائید.برای اطلاع از فروش پالت چوبی به سایت مراجعه کنید. 

به عنوان مثال مراکز میوه و تره بار برای آنکه بتوانند سبد میوه ها را با فاصله از سطح زمین ذخیره سازی کنند، می توانند تجربۀ خرید انواع پالت چوبی دست دوم با ابعاد استاندارد را داشته باشند که از کیفیت عالی برخوردار هستند. در واقع پالت های دست دوم بر مبنای میزان کیفیتی که دارند، می توان برای مصارف مختلف از آن استفاده نمود. از پالت ها تا زمانی که شکسته نشده اند، می توان از آنها استفاده کرد بلکه تنها میزان باری که بر روی پالت چوبی دست دوم نگهداری می شود، کاهش پیدا می کند تا مقاومت لازم را برای نگهداری کالاهای مختلف داشته باشند.

برای خرید انواع پالت چوبی و پلاستیکی دست دوم می توانید به مرکز فروش شرکت ایران پلاستیک بازرگان مراجعه نمائید.

 

شرکت ایران پلاستیک بازرگان

   شماره های تماس
02155355100
02155054374
02155310625
09122999380

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 823
نمایش همه
علاقه مندی ها ()