برش لیزر استیل حاصل فناوری روز دنیا است و از تکنولوژی پیشرفته در ساخت دستگاه های برش لیزر فولاد به کار برده می شود. همانطور که می دانید برای ساخت محصولات متنوع چون سرویس ظروف آشپزخانه، تجهیزات لوازم خانگی، دستگاه های پزشکی، ساخت ماشین آلات صنعتی و غیر صنعتی و غیره نیاز به ورق های فولادی برش داده در طرح های متنوع است تا به واسطۀ آن بتوان محصولات فولادی متنوع و متعددی را با کیفیت بالا تولید نمود. از این رو استفاده از دستگاه برش لیزر استیل که بیشترین کاربرد را در صنایع مختلف دارد، می تواند صرفه جویی اقتصادی و همچنین افزایش راندمان کاری و تولید اقلام مختلف می گردد. شرکت برش لیز نیک نیز می تواند شما با در اختیار داشتن مدرن و پیشرفته ترین دستگاه های برش لیزر فولاد استیل، بهترین خدمات برش لیزر را به شما صنعت گران با قیمت ارزان ارائه دهد.  

ویژگی های استفاده از فناوری پیشرفته برش لیزر استیل

فولاد استیل دارای یک سری مزایایی چون سطح صیقلی و درخشنده، مقاومت بالا در برابر حرارت، ضد آب و مقاومت بالا در برابر سایش و اکسید شدن می باشد. به همین دلیل صنایع مختلف تمایل به ساخت انواع وسایل و تجهیزات استیل دارند. از این رو باید از ورق های برش دادۀ لیزر در ساخت کالاهای مختلف استفاده کنند. به این ترتیب برای آنکه به توانند سرعت فرآیند تولید و مونتاژ قطعات را افزایش دهند، از مزایای دستگاه های پیشرفته برش لیزر استیل استفاده می کنند.

امروزه با استفاده از این دستگاه ها به راحتی می توان اجرای پیچیده ترین طرح های برش لیزر استیل را بر روی ورق های فولادی استیل استنلس با ضخامت های مختلف، در مدت زمان کوتاه و ظرافت بالا محقق ساخت.

انجام برش لیزر استیل سه بعدی

چند سال اخیر صنعت ساخت محصولات 3D در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است و صنعت گران ترغیب به ساخت انواع کالای سه بعدی شده اند. از این رو استفاده از فناوری دستگاه های برش لیزر به افراد کمک می کند که بتوانند اجرای برش لیزر استیل سه بعدی را در طرح های متنوع و ظریف با صرف حداقل زمان و هزینۀ اندک توسط شرکت های ارائه دهندۀ خدمات برش لیزر استیل ضد آب انجام دهند. برش لیزر نیک نیز قادر به اجرای انواع برش لیزر دو بعدی و سه بعدی استیل بر روی ورق های فولاد استنلس با ضخامت های استاندارد و تعریف شده می باشد.

انجام برش لیزر استیل با قیمت ارزان

کاربرد دستگاه های برش لیزر استیل افزایش پیدا کرده است و در نتیجۀ آن، تقاضا برای اجرای انواع برش لیزر استیل ارزان گسترش یافته است. امروزه بیشترین کاربرد استیل ضد آب در صنایع ساختمان ساز، معماری، ساخت تجهیزات پزشکی استیل، دستگاه های صنعتی و غیره مشاهده می شود که در نتیجۀ آن نیاز به استفاده از دستگاه های برش لیزر استیل است که بتوانند عملیات برش ورق های فولاد استیل استنلس را با ضخامت 2 میکرو به بالا که متعارف هستند، انجام دهند.برای اطلاع از برش انواع فلزات از طریق لینک اقدام نمایید. 

لذا برای انجام برش لیزر استیل بر اساس ضخامت از مواد اولیۀ CO2، ND و همچنین ND – YAG براس ساخت لیزر بهره گرفته می شود. از دستگاه های برش لیزر استیل علاوه بر برش ورق های فولاد استیل، برای برش عناصر مختلف چون آلومینیوم، تیتانیوم کاغذ، برنج، مس و غیره نیز استفاده می شود که البته ارتباط مستقیم با مشخصات فنی دستگاه برش لیزر استیل دارد.

در واقع دستگاه های برش لیزر با فناوری اشعۀ لیزر به همراه دمیدن گاز پر فشار، عملیات برش لیز استیل استنلس را انجام می دهند.

برای سفارش انواع برش لیزر دو بعدی و سه بعدی در طرح های ساده و پیچیده می توانید با مرکز سرویس دهی شرکت برش لیزر نیک تماس حاصل نمائید.

برش لیزر نیک

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 965
نمایش همه
علاقه مندی ها ()