تبلیغات بخشی مهم در هر شغلی است که برای انجام تبلیغات نیاز به وسیله ها و خدماتی داریم تا بتوانیم معرف شغل خود باشیم. تابلو ها یکی از مهم ترین وسیله های تبلیغاتی برای هر سازمان ،شرکت و مغازه ای به شمار می رود. تابلو ها تبلیغاتی دائمی برای ما هستند. نقش تابلو در هر کسب و کاری بسیار مهم بوده و می تواند بر روی فروش و تعداد مراجعین تاثیرات بسیاری داشته باشد.ّ همواره تابلوسازی در طول زمان ، پیشرفت بسیاری داشته است . امروزه انواع متنوع تری از تابلو ها را مشاهده می کنیم که هر یک دارای جذابیت و کاربرد های متفاوتی می باشند.

انواع تابلوسازی

تابلوسازی همان طور که گفته شد در انواع مختلفی انجام می گیرد که انواع تابلو سازی چلنیوم، تابلو سازی فلزی، تابلوسازی پلاستیک، تابلو سازی استیل، تابلوسازی فلکسی و... از انواع تابلو سازی ها می باشد. برای انتخاب یک تابلوی مناسب باید تمامی ویژگی تابلو ها را در نظر گرفت تا بتوان بهترین انتخاب تابلو را داشت. تابلو ها هر یک دارای ویژگی های مختلفی می باشند که با توجه به شرایط مکان و سلیقه و کاربرد آن می توان انواع تابلو ها را انتخاب کرد. تابلو ساز انواع تابلو ها را با استفاده از تجهیزات و متریال مختلفی به تولید می رساند همچنین در کنار انتخاب درست تابلو، مواردی از قبیل انتخاب رنگ، انتخاب کلمات ، اندازه تابلو و... نیز مهم می باشد.

انتخاب رنگ در تابلوسازی

رنگ تابلو از مهم ترین بخش های آن به شمار می رود که با توجه به این که یکی از اهداف تابلو جلب توجه افراد می باشد، تابلو باید از رنگ های جذاب و زیبایی برخوردار باشد. انتخاب رنگ ،کلمات و اشکال و زمینه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، برای کلمات می توان از انواع رنگ ها استفاده کرد که از نمونه های رایج آن طلایی و نقره ای است، همین طور رنگ حروف با زمینه باید متفاوت باشد و کلمات به درستی و مناسب انتخاب شود، در تابلو سازی نیازی به استفاده از جملات نبوده و باید کلمات مختصر به کار رود، مثلا نام برند و محصول اصلی می تواند گزینه ی مناسبی باشد همچنین می توان از شماره تماس در اندازه ی کوچک تر در کنار آن بهره برد. گرچه انواع تابلو های روان این مزیت را دارند که بتوان از تعداد کلمات بیشتر و یا جملات استفاده نمود و این تابلو ها مجهز به برنامه ای هستند که می توان کلمات را در زمان دلخواه تغییر داد، تابلوسازی روان امروزه بسیار رواج پیدا کرده است. گروه تابلوسازان راما انواع تابلو ها را با قیمت های بسیار مناسبی به تولید می رساند.

تابلوسازی چلنیوم

تابلوسازی چلنیوم یکی از انواع بسیار رایج تابلوسازی ها به شمار می رود که امروزه بسیاری از افراد این تابلو ها را مورد استفاده قرار می دهند. تابلو چلنیوم دارای حروف برجسته هستند که از مزیت های ویژه ی این تابلو ها بوده و همچنین حروف از آلیاژ آلومینیوم بوده که دارای مقاومت بالا، وزن کم و ضد زنگ می باشد . تنوع تابلو های چلنیوم بسیار بالا بوده و می توان با توجه به دکوراسیون، نمونه ای زیبا از این تابلو ها را سفارش داد. تابلوساز انواع تابلو های چلنیوم را با دقت بالایی می سازد که برای داشتن یک تابلوی باکیفیت، مرکز تابلوسازی بسیار مهم است و هر مرکزی مورد اطمینان نمی باشد. مرکز گروه تابلوسازان راما یکی از مرکز تابلوسازی معتبر در کشورمان می باشد که انواع تابلو ها را با کیفیت های بسیار بالایی به تولید می رساند، این مرکز با استفاده از تجهیزات پیشرفته و با بهره گیری از نیروی کار مجرب، ساخت تابلو ها را انجام می دهد.

گروه تابلوسازان راما

ادرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژوزارت نیرو.

تلفن:02177581630موبایل09122873629

ایمیل:ramabillboard@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 928
نمایش همه
علاقه مندی ها ()