فلنج جوشی وسیله ای است که امکان اتصال لوله های فولادی را بدون نیاز به استفاده از دستگاه های جوش میسر می سازد. در حال حاضر انواع فلنج جوشی در سطح بازار عرضه می شوند که دارای طرح های متنوع با سوراخ های دایره ای شکل بر روی آن است که به واسطۀ آن، به راحتی می توان با استفاده از پیچ و مهره، تجهیزات مختلفی چون قطعات پایپینگ را به لوله ها متصل نمود. به عنوان مثال کاربرد گستردۀ فلنج جوشی را می توان در لوله و اتصالات، شیرآلات، کمپرسورها، اتصالات پمپ ها و غیره مشاهده نمود.

فروشگاه اینترنتی صنعت پایپ با هدف ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن، توانسته فعالیت خود را در حوزۀ فروش انواع لوله و اتصالات چون فلنج جوشی ، لرزه گیر، شیلنگ، بست، عایق، تجهیزات آتش نشانی، شیرآلات و ... راه اندازی نماید. به این ترتیب می توانید صفر تا صد تجهیزات ساختمانی مورد نیاز خود را برای پروژه های کوچک و بزرگ ساختمانی از صنعت پایپ تهیه نمائید.

فروش انواع فلنج جوشی ارزان

فلنج جوشی به عنوان یکی از پرکاربردترین اتصالات صنعتی در جهان محسوب می شود. به این ترتیب برای مونتاژ قطعات و اتصالات جوشی و لوله های فولادی، نیاز ضروری به استفاده از دیسک های فلنج جوشی برای برخی از اتصالات جوشی است. هدف استفاده و خرید فلنج جوشی، عدم استفاده از دستگاه جوش و جوشکاری است. طراحی فلنج به صورت دو بخش ساخته شده و به صورت دیسکی طراحی می شود و به وسیلۀ گسکت نیز آب بندی شده و از نفوذ مایعات به خارج از لوله جلوگیری می توان نمود.

انواع فلنج در جنس های متفاوتی چون چدن، برنج، استیل، مس، فولاد و سایر آلیاژهای رایج ساخته می شوند. از این رو متناسب با جنس لوله و اتصالات می توان مناسب ترین نوع فلنج جوشی را خریداری کرد.

فلنج جوشی گلودار، فلنج جوشی اسلیپون، فلنج جوشی ساکت، فلنج جوشی کور، فلنج جوشی رزوه ای و فلنج جوشی اریفیس از جمله برخی از انواع فلنج جوشی تولید شده و عرضه شده در سطح بازار می باشند. بنابراین صنعت گران و تکنسین های پیاده سازی سازه های ساختمانی، متناسب با نیاز لوله و اتصالات جوشی، جنس و مدل فلنج جوشی را انتخاب می کنند.

خرید فلنج جوشی استاندارد

برای ساخت فلنج های جوشی نیز از ابعاد استاندارد بهره گرفته می شود. مشخصه های سایزبندی فلنج های استاندارد ASME در ساخت فلنج های NPS ½  الی NPS 24 در نظر گرفته می شود. البته برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش گروه لوله و اتصالات صنعت پایپ تماس حاصل فرمائید.

لذا در حال حاضر خرید و فروش فلنج جوشی در پروژه های ساخت و ساز صنعتی بیش از گذشته مورد استفاده قرار گرفته می شود چون از مشخصات فنی خاصی برخوردار می باشند. توجه داشته باشید که مشخصات فنی بر روی فلنج حکاکی می شود. به این ترتیب افراد با داشتن دانش کافی نسبت به معنا و مفاهیم علائم و اعداد حکاکی شده، قادر به انتخاب و خرید مناسب ترین فلنج جوشی خواهند بود. برای خرید لرزه گیر به سایت مراجعه نمایید. 

نام تجاری شرکت سازندۀ فلنج، اندازۀ قطر خارجی لوله، کلاس فلنج یا همان مقدار فشار وارده بر فلنج، میزان ضخامت دیواره سوراخ فلنج، مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ فلنج و در انتها نیز کد عملیات حرارتی بر روی قطعات فلنج جوشی حکاکی می شوند. به این ترتیب افراد به راحتی می توانند با مشاهدۀ مقادیر مندرج بر روی فلنج، مدل و سایز مناسب فلنج جوشی را انتخاب و با قیمت ارزان و مناسب سفارش دهند.

فروشگاه اینترنتی صنعت پایپ با فعالیت روزافزون پرسنل فنی مجرب، قادر به ارائه  خدمات مشاوره ای به مشتریان گرامی در سراسر کشور می باشند و امکان سفارش اینترنتی را نیز برای مشتریان فراهم نموده اند.

فروشگاه لوله و اتصالات صنعت پایپ

آدرس تهران خیابان خیام شمالی

ایمیل :   info@sanatpipe.com

بهترین و سریع ترین راه مشاوره ارتباط از طریق واتس آپ می باشد. در تماس با کارشناسان ما حتما اعلام بفرمایید از سمت سایت صنعت پایپ تماس می گیرید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

شماره تماس کارشناس فروش : 09127182158

شماره واتس آپ :  09127182158

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 941
نمایش همه
علاقه مندی ها ()