تابلو چلنیوم به دلیل وجود آلومینیوم در آن دارای جلا و درخشش بسیاری دارد که باعث جذابیت هر چه بیشتر آن شده است.  انواع تابلو های مدرن و زیبا را می ‌توان در تابلو چلنیوم اجرا کرد. امروزه بسیاری از مکان‌های تجاری و انواع فروشگاه ها از  تابلو چلنیوم استفاده می‌ کنند. تابلو های چلنیوم برای مغازه ها، شرکت ها و اداره جات ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد و در ابعاد مختلف با توجه به سفارش مشتری ساخته شود. انتخاب رنگ ،مدل و طرح و سایر ویژگی های تابلوی درخواستی باید با دقت بسیاری انتخاب شود. اندازه حروف و رنگ و شکل آنها نیز در زیبایی تابلو بسیار تاثیر گذار است. برای انتخاب حروف تابلو معمولا از نام برند و یا محصول اصلی استفاده می‌شود.

چلنیوم در واقع ترکیبی از دو واژه چنل و آلومینیوم است به منظور اینکه حروف با حالت کانال شکل و با استفاده از آلیاژ آلومینیوم ساخته می شود . تفاوتی که تابلوهای چلنیوم با دیگر تابلوها دارند این است که حروف به صورت جداگانه ساخته شده و سر هم می گردد وجود حروف برجسته در این تابلو ها می توانند بر زیبایی کار بیفزاید.

 امروزه تابلو چلنیوم ها از جدیدترین تابلو هایی هستند که به سبب وجود طرح‌ های متنوع در آن می ‌تواند برای بسیاری از افراد مناسب باشد و با توجه به دکوراسیون مکان مورد نظر طرح های متفاوتی از تابلو چلنیوم ساخته شود.

مراحل ساخت تابلو چلنیوم 

تابلو چلنیوم دارای مراحلی است که ،تابلوساز با توجه به مدلی که مشتری سفارش می دهد آن را می سازد در ابتدا به مکان مورد نظر می رود تا اندازه و ابعاد تابلو را بررسی نماید طول و عرض تابلوی دلخواه توسط مشتری سفارش داده می‌ شود. تابلو ساز با استفاده از نرم افزار هایی که برای طراحی به کار می ‌رود طرح ‌تابلو را ایجاد می‌کند که برای اجرای مرحله باید توسط مشتری طرح ایجاد شده تایید گردد. پس از تعیین قیمت و تایید آن توسط مشتری تابلوی مورد نظر ساخته می شود. بنابراین در مرحله طراحی مشتری می تواند تابلو را مشاهده نماید و تغییرات دلخواه را در آن ایجاد کند. برای ساخت تابلو کامپوزیت مراجعه نمایید.

ساخت تابلو چلنیوم با استفاده از دستگاه های بسیار پیشرفته انجام می ‌گیرد که برش ها معمولا با روش‌های دستگاه لیزر انجام می‌ شود. نورپردازی در ساخت تابلو در حروف ایجاد می‌گردد که می‌توان این حروف را بر روی زیر ساز های مختلفی قرار داد که با توجه به دکوراسیون مکان مربوطه انتخاب می‌شود انواع زیرساز های کامپوزیت ،چوب ترموود ،شیشه ، سنگ و غیره می ‌تواند تنوع بالایی را در این تابلوها ایجاد کند . پس از ساخت تابلو ، تابلو را به مکان مورد نظر انتقال می‌دهند و در جای مشخص شده و به درستی نصب می گردد همچنین انواع لوازم آن مانند سیم کشی ها و غیره نیز در محل قرارگیری خود ایجاد می گردد، در این مرحله تابلو روشن شده و اگر خطایی در آن وجود داشته باشد ،برطرف می‌شود.این تابلو با توجه به اینکه در طرح های بالایی ساخته می شوند، با بودجه های مختلف قابلیت اجرایی شدن دارند و افراد می‌توانند با توجه به هزینه ای که می ‌خواهند برای تابلو سازی اختصاص دهند انواع تابلوهای چلنیوم را در اختیار داشته باشند. مرکز تابلو سازی گروه اچ دی لایت از مراکز بزرگ تابلوسازی در کشورمان است که با استفاده از نیروی مجرب و دستگاه‌های پیشرفته و به روز انواع تابلو سازی ها را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت انجام می‌دهد.

 برای سفارش انواع تابلو سازی می توانید به سایت مراجعه نمایید و یا در صورت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1018
نمایش همه
علاقه مندی ها ()