نایلون استرچ نوع دیگری از نایلون های خانگی و صنعتی محسوب می شود. پلاستیک کاربرد عمده ای برای مصارف مختلف دارد. هدف استفاده از پلاستیک برای پوشاندن سطوح مختلف و کالاهای مختلف می باشد. با استفاده از نایلون به راحتی می توان اجسام مختلف را از آلودگی محفوظ نگه داشت. علاوه بر آنکه بدین وسیله می توان از نفوذ رطوبت و آب به داخل اجناس جلوگیری نمود و بدین وسیله طول عمر مفید کالاها را بهبود بخشید. خرید و فروش نایلون استرچ نیز به همین منظور تولید و در دسترس شرکت های تولید کننده قرار گرفته می شود. البته پلاستیک استرچ دارای قابلیت هایی است که در ادامۀ مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد. برای خرید و سفارش نایلون استرچ و سایر نایلون های صنعتی می توانید با کارشناسان فروش شرکت دریا پلاستیک تماس حاصل نمائید.

مزایای نایلون استرچ

از مهمترین مزایای نایلون استرچ می توان به شفافیت و همچنین چسبناک بودن پلاستیک استرچ اشاره نمود که به منظور بسته بندی کالاهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. به دلیل ویژگی های قابل توجهی که از این نوع پلاستیک مطرح شد، در ابعاد بزرگ صنعتی و کوچک خانگی می توان انواع نایلون استرچ را مشاهده نمود که مورد استفاده عموم مردم و صنعت گران قرار گرفته می شود که بدین صورت بتوانند کالاها را از آلودگی های محیطی محفوظ نگه دارند. توجه به این نکات بسیار حائز اهمیت است چون نقش مهمی در نگهداری مواد غذایی و سایر اقلام دارد.

تولیدکنندگان نایلون استرچ تلاش می کنند که بتوانند متناسب با نیاز مشتریان خود، بتوانند انواع پلاستیک استرچ را در سایزهای مختلف تولید و در دسترس متقاضیان خرید نایلون قرار دهند. استقبال عموم مردم به دلیل ماهیت چسبناک بودن نایلون استرچ است چون بدین وسیله سطح پوشانندگی و همچنین در برخی از موارد میزان نفوذپذیری رطوبت و هوای موجود در پیرامون کالاها را تحت کنترل نگه می دارد.

فروش نایلون استرچ رنگی

نایلون استرچ به دلیل ماهیتی که دارد، طرفداران زیادی پیدا کرد و بدین وسیله برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. از این رو تولیدکنندگان نایلون تلاش نمودند که بتوانند پلاستیک استرچ رنگی را تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته شود. بدین وسیله مصرف کنندگان می توانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا در ترکیب رنگی های مختلف سبز، سفید، آبی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود. به این ترتیب تولید کنندگان کالاهای مختلف می توانند از مزایای نایلون استرچ به منظور بسته بندی کالاها استفاده نمایند و بدین وسیله بتوانند محصولات از آلودگی و نفوذ آب به داخل محصولات جلوگیری کنند.

برای خرید نایلون استرچ سفارشی می توانید با مرکز فروش شرکت دریا پلاستیک تماس حاصل نمائید.برای اطلاع از فروش نایلون حبابدار به سایت مراجعه کنید. 

خرید نایلون استرچ ارزان

امروزه خرید و فروش نایلون استرچ به عنوان یکی از پلاستیک های پر طرفدار محسوب می شود چون مزایای متعددی دارد و به عنوان پوشش شفافی که ماهیت چسبناک دارد، مورد استفاده قرار گرفته می شود. تولید نایلون استرچ بیش از گذشته متقاضی دارد چون کالاها را می توان به دور از آلودگی و نفوذ رطوبت نگهداری نمود و بتوان بدین وسیله عمر کالاها را بیش از گذشته افزایش دهند. در ضمن به منظور بسته بندی مکانیزه نیز از مزایای نایلون استرچ بهره گرفته می شود که با نام استرچ پالت بند شناخته می شود. بدین وسیله کالاهایی که تولید می شوند به صورت مکانیزه، کالاهای مختلف به همراه پالت به وسیلۀ پلاستیک استرچ بسته بندی می شود و بدین وسیله می توان سرعت عملیات بسته بندی را نسبت به گذشته بهبود ببخشند.

شرکت دریا پلاستیک نیز به عنوان یکی از مراکز بزرگ تولید کنندۀ نایلون های صنعتی، خانگی و کشاورزی در سراسر کشور فعالیت می کند و امکان خرید نایلون استرچ با قیمت ارزان را برای مصرف کنندگان فراهم نموده است.

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 809
نمایش همه
علاقه مندی ها ()