نایلون عریض یکی دیگر از پلاستیک های موجود در بازار است که برای مصارف صنعتی، کشاورزی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود. در کنار تولید نایلون استرچ و شیرینگ، انواع نایلون عریض تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. لذا شرکت ها و افراد عادی می توانند متناسب با نیاز و مصارف خود از مزایای نایلون عریض برای امور بسته بندی کالاهای مختلف و همچنین پوشش کامل اقلام استفاده نمایند، تا بدین وسیله بتوانند پوشش مناسبی برای اقلام مختلف ایجاد کنند.

فروشگاه دریا پلاستیک مفتخر است که به عنوان تولیدکنندۀ انواع نایلون بسته بندی و نایلون عریض در تهران فعالیت می کند. از این رو افرادی که علاقه مند به خرید پلاستیک های عریض با ضخامت بالا هستند، می توانند با قیمت مناسب از این مجموعه سفارش عمده دهند.

فروش نایلون عریض سفارشی

در حال حاضر فروش نایلون عریض در ابعاد استاندارد و به صورت رولی و حالت شفاف و مات انجام می شود. از این رو افرادی که نیاز به نایلون عریض با ابعاد و ضخامت متفاوتی نسبت به نایلون عریض موجود در بازار دارند، می توانند خواسته های خود را با شرکت دریا پلاستیک در میان گذاشته و بدین وسیله بتوانند نایلون عریض سفارشی مورد نظر خود را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمایند.

کاربرد عمدۀ نایلون عریض برای پوشاندن اقلام و کالاهای مختلف، پوشش محیط گلخانه و همچنین امور بسته بندی کالا صورت می گیرد. داشتن ضخامت بالا و عریض بودن این نوع پلاستیک، بیش از پیش موجب رونق فروش این محصول در سراسر جهان شده است.

همانطور که گفته شد، به دلیل داشتن ظاهر شفاف پلاستیک عریض برای پوشش محیط گلخانه مورد استفاده قرار گرفته می شود. بدین وسیله تابش نور خورشید را در داخل گلخانه به صورت غیر مستقیم می توان مشاهده نمود و با حفظ دمای داخل گلخانه، شرایط ایده آل برای رشد و پروش گیاهان مختلف بوجود می آید. همچنین از مزایای پلاستیک عریض برای پوشش محصولات کشاورزی و یا مصالح ساختمانی که بر روی زمین و یا سطوح مختلف قرار گرفته اند، مورد استفاده قرار گرفته می شود، تا بدین صورت بتوانند از نفوذ آب باران و گرد و خاک بر روی آنها جلوگیری کنند.

خرید نایلون عریض برای مصارف بسته بندی

خرید نایلون عریض نیز برای مصارف بسته بندی نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود. کالایی که دارای ابعاد بزرگ هستند و یا امکان بسته بندی آنها با استفاده از نایلون های استرچ و یا شیرینگ وجود ندارد، می توانند از مزایای پلاستیک عریض برای امور بسته بندی بهره گیرند. این نوع پلاستیک به دلیل عرض و ضخامت بالایی که دارد، مورد استقبال خیلی از اصناف و صنایع مختلف قرار گرفته می شود. بدین وسیله بتوانند کالاها را نسبت به شرایط نا مساعد محیط ایمن نگه دارند و از خراب شدن و آسیب دیدگی اجناس مختلف جلوگیری کنند.

این نوع پلاستیک به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد، مورد استفاده قرار گرفته می شود و کاربری آن نسبت به سایر پلاستیک های بسته بندی بسیار است. برای آنکه طول عمر نایلون های مختلف افزایش یابد از مواد اولیۀ با کیفیت در تولید پلاستیک عریض استفاده می نمایند تا بدین وسیله بتوانند کاربرد این نوع نایلون را ارتقاء ببخشند. توجه به کیفیت، میزان ضخامت و سایز نایلون از مهمترین عوامل انتخاب و خرید پلاستیک های مختلف به حساب می آید. برای خرید نایلون استرچ به سایت مراجعه کنید. 

قیمت نایلون عریض به ابعاد و میزان ضخامت نایلون بستگی دارد. بنابراین متناسب با نوع کاربردی که شما برای استفاده از پلاستیک در نظر گرفته اید، می توانید مدل نایلون را انتخاب نمائید که کارایی مفید داشته باشد .

برای خرید انواع نایلون صنعتی، کشاورزی و خانگی می توانید با شرکت دریا پلاستیک ارتباط برقرار کنید و متناسب با نیاز خود، مناسب ترین نوع پلاستیک را با قیمت ارزان سفارش دهید.

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 730
نمایش همه
علاقه مندی ها ()