نایلون حبابدار یکی دیگر از انواع پلاستیک موجود در بازار است که برای امور بسته بندی مورد لستفاده قرار گرفته می شود. خرید و فروش نایلون حبابدار به دلیل ساختار ظاهری که دارد مورد استقبال قرار گرفته می شود. نایلون حبابدار به صورت ضربه گیر عمل می کند و به همین منظور برای امور بسته بندی و جلوگیری از شکستن کالاهای مختلف به کار برده می شود. در واقع ضربۀ وارد شده به محصولات موجب شکستگی و آسیب دیدگی محصولات می شود، از این رو انواع نایلون حبابدار تولید و به بازار عرضه می شود. نایلون های حباب دار دارای لایه ای از حباب می باشد که سبب جلوگیری از آسیب و ضربه به اقلام می شود.

برای سفارش خرید نایلون حبابدار می توانید با شرکت دریا پلاستیک تماس حاصل نمائید و متناسب با نیاز خود، ابعاد و سایز حباب نایلون را انتخاب کنید.

فروش نایلون حبابدار

در حال حاضر انواع نایلون حبابدار با حباب کوچک و بزرگ تولید و به بازار عرضه می شود که متناسب با مصارف گوناگون مورد استفاده قرار گرفته می شود. به عنوان مثال نایلون حبابدار سایز کوچک برای ضربه گیری از کالاهای ظریف و متوسط به کار برده می شود ولی نایلون حبابدار سایز بزرگ برای ضربه گیری از اقلام با ابعاد بزرگ به کار برده می شود. از این رو در امور اسباب کشی و حمل و نقل کالاهای مختلف می توان از مزایای پلاستیک حبابدار برای مقابله از ورود ضربه به محصولات استفاده نمود.

امروزه بیش از پیش نایلون حبابدار خریداری می شود و متقاضیان زیاد دارد و شرکت های تولید کنندۀ کالا نیز متناسب با نوع اقلامی که تولید می کنند، از پلاستیک های حبابدار استفاده می کنند که بتوانند با قیمت مناسب کالاها را بسته بندی کنند. بدین وسیله با حداقل هزینه می توان از آسیب دیدگی کالاها جلوگیری نمایند و بتوانند محصولات را هنگام حمل و نقل و جابجایی آن ها ایمن و سالم نگه دارند. توجه داشته باشید نوع بسته بندی کالا بیش از پیش اهمیت دارد و افرادی که به این مسئله توجه بیشتری از خود نشان دهند، به مراتب شرایط مناسبی برای سالم نگه داشتن اقلام ایجاد می کنند.

خرید نایلون حبابدار برای بسته بندی

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره نمودیم، هدف اصلی از تولید نایلون حبابدار برای امور بسته بندی کالا و جلوگیری از ورود ضربه به اقلام مختلف می باشد. با توجه به اینکه کالاهای مختلف نسبت به میزان ضرباتی که به آنها مقاومت متفاوتی از خود نشان می دهند، بنابراین برای بسته بندی آنها از اقلام مختلفی استفاده می شود که نایلون حبابدار نیز در کنار آنها به چشم می خورد. از این رو پلاستیک حبابدار برای بسته بندی کالاهای شکستنی چون لوستر، ظروف شکستنی، شیشه، آینه، بوفه، دستگاه های حساس و ... به کار برده می شوند. بنابراین شرکت های تولید کنندۀ کالا تلاش می کنند که با انتخاب درست پلاستیک حبابدار بتوانند از ورود ضربه به محصولات جلوگیری کنند و بدین وسیله بتوانند از خسارات حمل و نقل کالاها به میزان قابل توجهی بکاهند.برای اطلاع از فروش نایلون شیرینگ  به سایت مراجعه کنید.

قیمت نایلون حبابدار

قیمت نایلون حبابدار به سایز و ابعاد این پلاستیک بستگی دارد. همانطور که می دانید فروش پلاستیک حبابدار به صورت رولی با متراژ مختلف می باشد. از این رو شرکت ها و افرادی که نیاز به اسباب کشی دارند، متناسب با نیاز خود، می توانند در اندازه های مختلف سفارش خرید نایلون حبابدار را داشته باشند. با توجه به ویژگی که پلاستیک ضربه گیر حبابدار دارد، بسیار مقرون به صرفه تر از بروز حادثه و آسیب دیدگی کالاهای مختلف می شود.

اگر قصد خرید انواع نایلون حبابدار را با قیمت ارزان را دارید، می توانید با واحد فروش شرکت دریا پلاستیک تماس بگیرید.

 

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 860
نمایش همه
علاقه مندی ها ()