نایلون شیرینگ تأثیر بزرگ و بسزایی در صنعت بسته بندی محصولات ایجاد نموده است. هدف اصلی از تولید نایلون شیرینگ، برای امور بسته بندی کالاهای مختلف می باشد. خرید نایلون شیرینگ برای امور بسته بندی اسباب کشی به کار برده نمی شود بلکه برای بسته بندی کالاهای مختلف در کارخانجات و کارگاه های کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار گرفته می شود. پلاستیک شیرینگ دارای ساختار خاصی است که قرار گرفتن در برابر حرارتی برابر با 160 الی 220 درجه موجب تغییر حالت نایلون می شود. این نوع نایلون ها با نام پلاستیک وکیوم نیز شناخته می شوند چون حالت کامپکت و وکیوم مانند دارد و می توان محصولات را به طور کامل پوشاند.

شرکت دریا پلاستیک چندین سال است که فعالیت مداوم در حوزۀ تولید و فروش نایلون های بسته بندی از جمله انواع نایلون شیرینگ ، نایلون استرچ، نایلون عریض و غیره دارد که مصارف عمدۀ صنعتی و کشاورزی دارند.

فروش نایلون شیرینگ حرارتی

همانطور که در آغاز مقاله به آن اشاره نمودیم، نایلون شیرینگ حرارتی به دلیل تغییر شکل در برابر حرارت، مورد استقبال تولید کنندگان قرار گرفته است چون بدین وسیله به راحتی می توانند در مدت زمان کوتاهی و حداقل هزینه و کیفیت بالا، محصولات تولید شده را با بسته بندی شکیل روانۀ بازار نمایند.

داشتن تنوع رنگ، امکان طراحی روی نایلون، تنوع ضخامت، کیفیت بالا، مقاومت در برابر حرارت و ضربه های معمولی از مهمترین ویژگی های نایلون شیرینگ حرارتی محسوب می شوند که برای امور بسته بندی کالاهای مختلف از جمله مواد غذایی، محصولات دارویی و پزشکی، لوازم بهداشتی و آرایشی، کالاهای صنعتی و غیره به کار برده می شود.

خرید پلاستیک شیرینگ برای امور بسته بندی بیش از پیش احساس می شود چون با گذشت زمان نحوۀ بسته بندی کالاهای مختلف از ارزش بالایی برخوردار است و تأثیر بسزایی بر روی قیمت کالاهای مختلف دارد. بنابراین کارخانجات تلاش می کنند، از مواد اولیۀ درجه یک و محصولات با کیفیت در ساخت و بسته بندی کالاهای مختلف استفاده نمایند. خرید نایلون شیرینگ نیز به عنوان یکی از محصولات جدید برای امور بسته بندی اقلام با پلاستیک مورد استفاده قرار گرفته می شود.

بدین وسیله شرکت ها با خرید نایلون شیرینگ تلاش می کنند که بتوانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا، محصولات تولیدی را بسته بندی کنند که ارزش اولیۀ خود را حفظ کرده و در عین حال ظاهری زیبا و شکیل نیز داشته باشد.

خرید انواع نایلون شیرینگ با مواد اولیۀ درجه یک

از دیگر مزایای خرید نایلون شیرینگ می توان به شفافیت پلاستیک شیرینگ اشاره نمود که امکان نمایش محصولات را برای بیننده امکان پذیر می سازد. توجه به ویژگی های پلاستیک شیرینگ باعث گردیده که بیش از پیش از این محصول برای امور بسته بندی مکانیزه استفاده گردد و بتوانند کالاهای با کیفیتی را در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.برای اطلاع از فروش نایلون عریض به سایت مراجعه کنید.  

ارزش استفاده از اقلام مناسب برای امور بسته بندی، کمک می کند که بتوانند طول عمر کالاهای تولید شده را بهبود ببخشند و در عین حال نمایی شکیل برای محصولات ایجاد کنند. نایلون های شیرینگ دارای مقاومت کششی است که در نتیجۀ برخورد اشیاء نوک تیز، امکان آسیب دیدگی پلاستیک شیرینگ اندک است. لذا صنعت گران و تولید کنندگان کالا متناسب با نوع کالایی که در دسترس دارند، می توانند از مزایای پلاستیک شیرینگ حرارتی برای بسته بندی با کیفیت کالاهای مختلف استفاده نمایند. قیمت نایلون شیرینگ به ابعاد و ضخامت نایلون بستگی دارد و افرادی که نیاز به خرید پلاستیک برای امور بسته بندی دارند، می توانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا این محصول را سفارش دهند.

شرکت دریا پلاستیک نیز به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ نایلون در ایران فعالیت می کند.

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 762
نمایش همه
علاقه مندی ها ()