تابلوسازی از مشاغلی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با استفاده از تابلوسازی می توان انواع تابلو ها را به تولید رساند. تابلو ها با ویژگی های مختلفی ساخته می شوند که انواع آن در مراکز مختلف به چشم می خورد. هر یک از تابلو ها با طرح و رنگ های مختلفی ساخته می شوند که می توانند کاربرد های مختلفی داشته باشند. برای انتخاب بهترین تابلو باید به ویژگی های آن توجه شود. تابلو چلنیوم از تابلو هایی است که بسیار جدید و زیبا بوده و دارای نورپردازی است که می تواند جلوه ای بسیار زیبا داشته باشد. تابلو چلنیوم از انواع تابلو های جدیدی است که توسط تابلوسازان در طرح های متنوعی ساخته می شود که برای ساخت نظر مشتری مهم می باشد بنابراین اگر می خواهید تابلو چلنیوم را برای مرکز مورد نظرتان انتخاب کنید باید با آن آشنایی داشته باشید.

تابلو چلنیوم چیست؟

تابلو چلنیوم تابلویی است که دارای حروف برجسته بوده و در تنوع رنگ ها و طرح ها قابلیت اجرا شدن را دارد. این تابلو از آلیاژ آلومینیوم ساخته می شود و جلای آلومینیوم را دارد ، همین طور ضدآب بوده و برای شرایط آب و هوایی مرطوب نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این تابلو دارای مقاومت بالایی است و در برابر ضربه و باد و باران مقاوم است. در حروف تابلو چلنیوم از لامپ های کوچکی برای نورپردازی استفاده می شود. این تابلو ها به دلیل داشتن قابلیت نورپردازی در شب نیز به خوبی مشاهده می گردند. این تابلو دارای کیفیت بالایی بوده که توانسته باعث شود این تابلو در مقابل عوامل طبیعی همچون سرما، گرما ، باد و باران آسیب نبیند. به همین دلیل بسیاری از افراد از این تابلو استفاده می نمایند. در ساخت تابلو چلنیوم در لبه های کار از اسفنج استفاده می شود تا بتواند عایقی مناسب برای جلوگیری از ورود گرد و غبار باشد. یکی دیگر از ویژگی های تابلوهای چلنیوم داشتن لایه ی محافظ بر روی آن است که از بروز خش و آسیب بر روی تابلو جلوگیری می کند. که این روکش پس از نصب تابلو باید از روی آن کنده شود تا مشکلی برای تابلو به وجود نیاید. این تابلو برای مکان های مختلف ز جمله فروشگاه ها، مراکز اداری و... می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

در تابلو های چلنیوم از لامپ های smd و led استفاده می شود. رنگ های تابلو چلنیوم متنوع است ولی از رنگ های مشکی و طلایی و نقره ای استفاده ی بسیاری می شود. این تابلو ها را می توان در سایز های درخواستی مشتریان ساخت. حروف تابلو چلنیوم از پلکسی گلاس بوده که با استفاده از لبه ی چلنیوم کامل می شود. این حروف بر روی زیرساز پی وی سی قرار می گیرد زیرا این ورقه ها در برابر سرما و گرما و آب مقاومت بالایی دارند.برای ساخت تابلو به سایت مرکز تابلوسازی اچ دی لایت مراجعه نمایید.

مرکز معتبر تابلوسازی

امروزه به دلیل گسترش تابلوسازی انواع تابلو های بی کیفیت نیز ساخته می شوند که به جای نمونه ی باکیفیت به فروش می رسند  و اگر شما اطلاعات کافی در این باره نداشته باشید ، این تابلو ها را خریداری خواهید کرد بنابراین دقت در خرید تابلو بسیار مهم بوده و با سفارش تابلو به یک مرکز معتبر می توانید تابلو ها را با  اطمینان خریداری نمایید. تابلوسازی اچ دی لایت از مراکز معتبر تابلوسازی در کشورمان است. این مرکز با ساخت انواع تابلو ها با بهترین کیفیت و کمترین قیمت توانسته رضایت مشتریانش را کسب نماید. تابلوسازی اچ دی لایت از مراکز پیشرفته در ساخت تابلو ها ز جمله تابلو چلنیوم می باشد.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 904
نمایش همه
علاقه مندی ها ()