تابلوسازی یکی از حرفه هایی است که توانسته در مشاغل بسیار تاثیر گذار باشد. مراکز تابلوسازی انواع تابلو ها را با استفاده از مواد اولیه ی مختلفی به تولید می رساند. هر یک از تابلو ها دارای ویژگی هایی است که آن را از دیگر تابلو ها متمایز نموده است. تابلو یکی از ملزومات هر کسب و کاری است که با استفاده از آن دیگران از وجود آن شغل باخبر می شوند.

تابلو های ال ای دی تابلو هایی هستند که سطح آن ها پوشیده از ال ای دی هایی است که موجب نورپردازی در تابلو می شوند. تابلو های ال ای دی دارای دو نوع تابلو ال ای دی روان و ثبت هستند که در انواع تابلو های ثابت ، تصاویر به صورت ثابت بوده و تغییر نمی کند اما در نمونه های روان می توان تصاویر و جملات متحرک را ایجاد کرد و در زمان های دلخواه ، آن را تغییر داد. شما می توانید نام برند و یا محصولاتتان را در تابلو ال ای دی روان اجرا نمایید که به همراه انیمیشن ها و افکت های گوناگونی قابلیت اجرا شدن را دارد.

ویژگی تابلو ال ای دی روان  

تابلو ال ای دی روان سطحی پوشیده از ال ای دی ها را دارد که با روشن شدن این ال ای دی ها ، متون مورد نظر به نمایش در می آید بنابراین شما می توانید پخش تصاویر را در انواع مختلفی در سطح تابلو داشته باشید. تابلو های ال ای دی دارای مصرف کمتری نسبت به تابلو های نئون می باشند. تابلو های ال ای دی دارای انواع یک رنگ، چند رنگ و مولتی کالر  می باشند که هر تعداد رنگ می تواند همان ا به نمایش درآورد اما در مدل مولتی کالر این تابلو توانایی پخش همه ی رنگ ها را دارد و به آن لویزیون شهری نیز می گویند . این تابلو ها در سطح شهر بسیار به چشم می خورد و استفاده از آن بسیار رایج شده است و این به دلیل مقاومت بسیار خوب این تابلو ها می باشد و همچنین جذابیت فراوانی که دارد. در واقع تابلو های روان با استفاده از افکت هایی که اجرا می شود می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جذب نماید.برای ساخت تابلو ال ای دی ثابت به سایت مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید. 

سفارش تابلو ال ای دی روان باکیفیت

تابلوسازی در مرکز متعددی انجام می گیرد که انتخاب مرکز تابلوسازی برای ساخت تابلو ها بسیار مهم است زیرا مراکز تابلوسازی، تابلو ها را با کیفیت های مختلفی می سازند و برای سفارش تابلو ال ای دی روان باکیفیت باید حتما به یک مرکز تابلوسازی پیشرفته و با تجربه مراجعه کنید. گروه تابلوسازی اچ دی لایت از مراکز معتبر در بخش تابلوسازی در نمونه های مختلف می باشد که با بهره گیری از نیروی کار مجرب و دستگاه های پیشرفته توانسته تابلو های بسیار باکیفیتی را به تولید برساند. این مرکز انواع تابلو ها را با بهترین کیفیت و با ارزان ترین قیمت به دست مشتریان خود می رساند. تابلو ها هر یک با توجه به نوع و متریال مصرفی و میزان سختی کار شامل هزینه های مختلفی می باشند و انتخاب مرکز تابلوسازی در بخش هزینه نیز مهم است زیرا هر مرکزی تعرفه های مختلفی را برای تابلوسازی در نظر می گیرد. برای سفارش تابلو ال ای دی روان و دیگر تابلو ها به سایت مراجعه نمایید و در صورت نیز به کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید تا از مشاوره ی رایگان برخوردار شوید. این مرکز انواع تابلو ها را با بهترین کیفیت به تولید می رساند و شما با هزینه ی بسیار مناسب می توانید تابلو های دلخواه خود را سفارش دهید.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 823
نمایش همه
علاقه مندی ها ()