تابلو ال ای دی ثابت به عنوان یکی از سبک های جدید و مدرن تابلوسازی تبلیغاتی در جهان شناخته می شود. به دلیل داشتن لامپ های LED، این نوع تابلوها با نام تابلو LED ثابت معرفی می شود. توجه داشته باشید که با گذشت زمان فناوری ساخت تابلوهای تبلیغاتی نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است. هدف از نصب تابلو تبلیغاتی این است که بتوانند نوع فعالیتی که انجام می دهند را به دیگران معرفی نمایند و بدین وسیله به راحتی بتوانند افراد را به سمت و سوی کسب و کار خود جذب نمایند. تابلوسازی از جمله مشاغل مهم و محبوب در جهان است که نیاز به خلاقیت و همچنین مهارت دارد. لذا افراد باید به تکنولوژی های روز ساخت تابلوهای تبلیغاتی اطلاعات جامعی داشته باشند.

گروه تابلوسازی اچ دی لایت نیز چندین سال است که فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ ساخت انواع تابلو  تابلو ال ای دی ثابت و روان تبلیغاتی آغاز نموده است و تا کنون توانسته پروژه های موفقیت آمیزی را راه اندازی نماید.

ساخت تابلو ال ای دی چشمک زن

تابلو ال ای دی ثابت از جمله تابلوهای الکترونیکی است که به دلیل داشتن لامپ ال ای دی در طراحی این نوع تابلو تبلیغاتی، نظر خیلی از افراد را به خود جلب نموده است. چند سال اخیر فروش و ساخت تابلو ال ای دی ثابت چشمک زن محبوبیت پیدا کرده است و افراد زیادی علاقه مند به نصب این نوع تابلوهای ال ای دی بر روی سر درب مغازه، شرکت و سایر اماکن می باشند.

سفارش ساخت تابلو ال ای دی ثابت در ابعاد و طرح های مختلف قابل اجرا می باشد. بنابراین برای پیاده سازی آن نیاز به تخصص و همچنین ابزارآلات خاص دارد که بتوانند با کیفیت بالا، تابلوهای LED را بر روی محل مورد نظر نصب نمایند. استفاده از چیپ در ساخت تابلو ال ای دی ثابت موجب ایجاد روشنایی و نور در تابلو می شود که همراه با مصرف برق و تولید حرارت می باشد.

لذا افرادی که نیاز به تابلوهای نمایشی تبلیغاتی دارند، می توانند از مزایای تابلو ال ای دی ثابت استفاده نمایند و بدین وسیله بتوانند لوگو، متون و تصاویر را به صورت ثابت بر روی سردرب مکان نصب نمایند که جلوۀ نورانی داشته باشد که جلوۀ خیره کننده ای نسبت به تابلوهای نئون داشته باشد، نکتۀ مهمی که در ساخت تابلو LED ثابت وجود دارد، این است که به اندازۀ تابلو ال ای دی روان قابلیت نمایش انیمیشن های جذاب و متنوع را ندارد ولی امکان استفاده از رنگ بندی های مختلف و همچنین افکت های زیبا در ساخت تابلوسازی تبلیغاتی تابلو ال ای دی ثابت موجود می باشد.

اجرت ساخت تابلو ال ای دی ثابت

قیمت تابلو ال ای دی ثابت به مؤلفه های متعددی چون ابعاد، طرح، طول عمر لامپ و میزان مصرف برق آن اشاره نمود. البته نیاز به ذکر است که اجرت ساخت و نصب تابلو ال ای دی ثابت متناسب با گروه های تبلیغاتی مختلف متغیر است. بنابراین پیش از سفارش انواع تابلو ال ای دی ثابت و روان می توانید به صورت اینترنتی، تلفنی و یا حضوری از قیمت ساخت و اجرت نصب تابلوی تبلیغاتی مورد نظر مطلع گردید. برای ساخت تابلو حروف استیل مراجعه نمایید.

نیاز به ذکر است که با بهره گیری از تکنیک های مختلف، تابلوهای ال ای دی ثابت ساخته و در محل مورد نظر نصب می شود که می توان به روش اتصال ترکیبی موازی- سری بدون استفاده از مقاومت، تکنیک اتصال ترکیبی سری- موازی با استفاده از مقاومت و همچنین اتصال سری با ولتاژ 220 اشاره نمود.

از این رو گروه تابلوسازی اچ دی لایت متناسب با سفارش ساخت تابلو ال ای دی ثابت، از تکنیک های متفاوتی برای طراحی، ساخت و نصب این نوع تابلو تبلیغاتی استفاده می نماید که برای مشتریان مقرون به صرفه باشد.

 

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1230
نمایش همه
علاقه مندی ها ()