قطعات استیل دارای مقاومت بسیار خوبی هستند و به همین دلیل می توان از این قطعات در موارد مختلفی استفاده نمود. امروزه استفاده از قطعات استیل بسیار افزایش پیدا کرده است. نبشی استیل از انواع قطعات استیل می باشد که در بسیاری از صنایع می توان آن را مشاهده نمود. نبشی استیل ها در ابتدا از جنس فولاد بودند که به دلیل زنگ زدگی ، نمونه های استیل آن با استفاده از افزودن آلیاژ هایی به دست آمده است. نبشی ها در واقع برش هایی از استیل می باشند که L و V شکل بوده و در اندازه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع نبشی استیل از نظر ساخت در دو نوع پرسی و فابریک می باشد. برای خرید  نبشی استیل به سایت مراجعه کنید.

نبشی استیل یا نبشی استنلس استیل می تواند دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد زیرا به دلیل فولادی بودنش دارای مقاوت بالایی است و همین طور ضدزنگ بوده و می تواند در شرایط مختلفی مورد استفاه قرار گیرد. نبشی استیل در سایز های مختلفی در بازار یافت می شود که می توان بر اساس استفاده نمونه ی مناسب از آن را تهیه نمود.

نبشی ها در ستون ها، تیرآهن ها و بسیاری از اتصلات به کار می رود. نبشی استیل در سایز های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد حتی از خرده نبشی ها می توان در بخش ساخت آسانسور استفاده نمود.  

انواع نبشی استیل

نبشی استیل ها از شمش های استیل به دست می آیند که دارای دو نوع فابریک و پرسی می باشند. نبشی استیل پرسی در واقع از ورق های استیل برای تولید آن استفاده می شود بنابراین با خم کردن ورق و بریدن آن در اندازه های مورد نظر می توان نبشی پرسی را به تولید رساند. در روش ساخت نبشی استیل فابریک با استفاده از شمش های استیل این قطعه تولید می شود که می تواند با استفاده از نورد گرم و یا سرد تولید شود.

خرید نبشی استیل

برای خرید نبشی استیل با در نظر گرفتن مشخصات نبشی مورد نظر می توانید آن را خریداری نمایید. در زمان خرید باید به مشخصاتی از قیبل طول و عرض بال ها و هچنین ضخات آن توجه داشته باشید.

از نبشی استیل ها در فضای باز هم استفاده می شود زیرا دارای خاصیت ضدزنگ بوده و می تواند مقاومت بالایی در مقابل برف و باران داشته باشد.

چرا نبشی استیل؟

نبشی ها در انواع فولادی نیز وجود دارد که امروزه از نبشی استیل استفاده های بیشتری دیده می شود. نبشی استیل دارای مقاومت بسیار خوبی است که می تواند وزن های بالا را تحمل کند همچنین ضد خوردگی بوده و در طولانی مدت تغییری در آن به وجود نمی آید . این نوع از نبشی ها ضد زنگ هستند که مزیت بسیار بزرگی است که با استفاده از این مزیت می توان از آن در آب و هوا و یا شرایط دارای رطوبت نیز به کار برد. قیمت مناسب آن نیز از مزیت های دیگرش است که باعث شده افراد بسیاری از آن بهره ببرند و در صنعت های مختلف بتوان استفاده از نبشی استیل را به صورت فراوان مشاهده کرد. برای خرید ورق استیل به سایت مراجعه کنید.

شما می توانید از فروشگاه های عرضه کننده ی قطعات استیل، نبشی استیل را تهیه نمایید. فروشگاه استیل الف از فروشندگان معتبر انواع نبشی استیل در کیفیت های بالا می باشد. این مرکز  فروش نبشی استیل را به صورت مستقیم ارائه می نماید و قیمت های بسیار مناسبی را برای آن در نظر گرفته است، شما می توانید به راحتی و به صورت اینترنتی انواع نبشی استیل و سایر قطعات استیل را از فروشگاه استیل الف خریداری نمایید. این مرکز همواره در تلاش بوده تا رضایت کامل مشتریانش را کسب نماید.

فروشگاه استیل الف

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 867
نمایش همه
علاقه مندی ها ()