تسمه استیل یکی از قطعاتی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. تسمه ها دارای انواع مختلفی می باشند که برای وسیله ها و کاربرد های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. تسمه استیل در دو نوع فابریک و ماشین کاری شده ساخته می شود که فرایند تولید این دو با هم متفاوت بوده و نمونه ی ماشین کاری شده مقداری گران تر می باشد.برای خرید تسمه استیل به سایت مراجعه کنید.

روش ساخت تسمه فولادی

تسمه استیل در دو صورت نورد سرد و نورد گرم به تولید می رسد که هر یک برای کاربرد های خاص مورد استفاده قرار می گیرد. تسمه استیل ساخته شده با استفاده از نورد سرد برای مواردی که به استحکام بالایی نیاز است و به تلورانس کمی نیاز داریم ، مورد استفاده قرار می گیرد.

تسمه فولادی با استفاده از نورد گرم در مواردی مانند وسیله های کشاورزی، وسیله ها و تجهیزات حمل و نقل و بسیاری از موارد صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

تسمه های فولادی در نوع های آلومینیومی ، تسمه استیل و گالوانیزه و... بوده که هر یک کارایی های متفاوتی را می تواند داشته باشد. تسمه استیل یکی از انواع بسیار پر کاربرد از تسمه های فولادی می باشد که به دلیل خاصیت ضد زنگ زدگ و ضدخوردگی توانسته یکی از انواع پر فروش این تسمه ها باشد. از مزیت های دیگر تسمه استیل می توان به مقاومت بالای آن اشاره کرد و این تسمه ها در زمان های جوشکاری ، می توانند با روش های مختلفی آن ها را متصل کرد. فروشگاه استیل الف از فروشندگان بزرگ انواع تسمه استیل در کشورمان است.

کاربرد تسمه استیل

تسمه استیل در صنایع مختلفی از قبیل صنایع غذایی، صنایع کشتی سازی، ماشین آلات ،صنایع برق و... مورد استفاده قرار گیرد. از آن جهت که تسمه استیل دارای طول عمر بلا به دلیل مقاومتش است می تواند برای اکثر صنایع مورد استفاده قرار گرفته و کارایی بسیار خوبی را داشته باشد. در ساختمان ها استفاده ی بسیاری از تسمه استیل را می توان مشاهده کنیم به طوری که تسمه استیل در نره ها و پایه ها در ساختمان می تواند مورد استفاده قرار گیرد.  برای اطلاع از فروش پروفیل استیل به سایت مراجعه کنید.

خرید تسمه استیل

برای خرید تسمه استیل می توانید به فروشگاه های عرضه کننده ی این قطعات مراجعه نمایید و انواع تسمه استیل را در انواع مختلفی تهیه نمایید. این تسمه ها استحکام بالایی را دارند و می توانند کاربردی واقع شوند برای همین فروشندگان بسیاری در این عرصه فعالیت دارند که برای خرید تسمه استیل باکیفیت باید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید . فروشگاه استیل الف از فروشگاه های معتبر در زمینه  ی فروش انواع قطعات استیل می باشد که توانسته محصولات باکیفیت را با قیمت های بسیار مناسب به مشتریانش عرضه دارد.

فروشگاه الف استیل

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 793
نمایش همه
علاقه مندی ها ()