شرکت اپتکس سالیان سال است که در زمینه طراحی و تولید انواع سنسورهای نوری و لیزری فعالیت میکند و شعب رسمی نمایندگی اپتکس در سراسر جهان به متقاضیان این محصولات خدمات ارائه می کنند. شرکت اپتکس سنسورهای نوری و لیزری با کیفیت بالا و دوام طولانی تولید می کند که این قطعات صنعتی از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند و همچنین مطابق با استانداردهای اروپا می باشند. علت وجود تعداد بیشمار نمایندگی اپتکس در تمامی کشورها، آگاهی و اعتماد مردم به این برند خوشنام می باشد که در طول سالها توانسته با تولید و پخش سنسورهای الکتریک و قطعات جانبی نیاز اساسی بسیاری از صنایع را برطرف سازد.  نمایندگی اپتکس همچنین به علت ویژگی های فنی و پایداری بالای محصولات در صنعت اتوماسیون، از محبوبیت بالایی برخوردار گشته و طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است. یکی از مراکز معتبر نمایندگی فروش اپتکس در ایران، شرکت تهران اتوماسیون می باشد که با عرضه محصول اورجینال به صورت مستقیم ، ضمانت اصل کالا و خدمات پس از فروش سالهاست در این زمینه همراه با کادر مجرب و دانش روز دنیا فعالیت می کند.

اتوماسیون در لغت به معنای هدایت دستگاه به طور خودکار است که قبل از وجود این صنعت مشکلاتی چون استفاده از دستگاه های مختلف برای کنترل خط تولید وجود داشت که محدودیت هایی را اعمال می کرد اما با رشد و توسعه صنعت اتوماسیون قطعات کوچکتری تولید شدند  که تمام کمیت های محیط را شناسایی و به سرعت به آنها پاسخ می دادند و نمایندگی اپتکس یکی از مطرح ترین عرضه کنندگان این قطعات می باشد. به عنوان مثال می توان به سنسورها اشاره کرد. سنسورها از پرکاربردترین محصولات در صنعت هستند و در مدل های مختلف القایی، مغناطیسی، نوری، التراسونیک، خازنی و دما طراحی و تولید شده اند که هر کدام از این سنسورها دارای زیر گروه می باشند. سنسورهای نوری و لیزری اپتکس در شمارش تولید، کنترل حرکت پارچه، پارگی ورق، انحراف پارچه، کنترل تردد و کنترل سطح مخازن به کار می روند. تمامی این محصولات با بهترین شرایط و مزایا توسط شعب اصلی نمایندگی اپتکس به فروش می رسند و مجموعه تهران اتوماسیون از با تجربه ترین عرضه کنندگان این قطعات می باشد.

محصولات نمایندگی اپتکس

سنسور به معنای حس کننده است که به عنوان مبدل عمل می کند و کمیت های فیزیکی را به کمیت های آنالوگ و دیجیتال تبدیل می کند. سنسورها قابلیت متصل شدن به دستگاه های مختلف را دارند و در بسیاری از قطعات به کار می‌روند. از بزرگترین و محبوب ترین عرصه کنندگان سنسورها می توان به نمایندگی اپتکس اشاره کرد. همانطور که در ابتدا به آن اشاره شد، سنسورها در انواع مختلفی تولید شده اند و هر کدام از آنها وظیفه خاصی دارند که طبق آن، اطلاعات را به سیستم کنترل کننده ارسال می کنند و سیستم مطابق با اطلاعات ورودی عمل می کند. برای اطلاع از فروش سنسور القایی به سایت مراجعه کنید. 

فروش محصولات نمایندگی اپتکس

مجموعه تهران اتوماسیون  یکی از مجرب ترین و با سابقه ترین مراکز عرضه کننده انحصاری محصولات نمایندگی اپتکس، هانیانگ و لنبائو  که از مطرح ترین شرکت های تولید کننده، در زمینه صنعت اتوماسیون هستند، می باشد. حضور کادر فنی فروش متعهد، ارائه ضمانت اصالت کالا، تضمین بهترین قیمت در مقایسه با فروشندگان متفرقه در سراسر کشور، تحویل اکسپرس و پاسخگویی ۲۴ ساعته مزایای خرید از این مرکز می باشد. صنایع مختلف چون رباتیک، خوردوسازی، تولید کنندگان لوازم الکترونیکی و.... می توانند به دو صورت حضوری و اینترنتی با مراجعه به وبسایت این مرکز محصول مورد نظر خود را تهیه نمایند. همچنین کارشناسان و متخصصین مجرب مرکز تهران اتوماسیون تعمیر انواع قطعات نمایندگی اپتکس را که شامل گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند به بهترین صورت انجام می دهند.

تهران اتوماسیون

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 799
نمایش همه
علاقه مندی ها ()