یکی از مهمترین ارکان تولید صنعتی، اتوماسیون است. اتوماسیون به معنای کنترل و هدایت دستگاه به صورت خودکار و اتوماتیک می باشد و امروزه شرکت کره ای هانیانگ یکی از بی رقیب ترین و مطرح ترین شرکت ها در زمینه ی صنعت کنترل و اتوماسیون در سراسر دنیا به شمار می رود و شعب نمایندگی هانیانگ در تمامی کشورها به متقاضیان محصولات این صنعت خدمات ارائه می کند. نمایندگی هانیانگ تولید کننده و عرضه کننده انواع محصولات الکتریکی، کنترلر های صنعتی و تجهیزات دیجیتالی می باشد. تمامی محصولات این شرکت همراه با گارانتی معتبر و تضمینی به مصرف‌کننده می‌رسد. یکی از علل معروفیت و محبوبیت  نمایندگی هانیانگ ، کیفیت بی بدیل و عالی تمامی محصولات نظیر انواع سنسورها، کنترل کننده ها، پنل های متر، الکترومکانیکال ها و هشدار دهنده ها می باشد. تمامی موارد نامبرده از اساسی ترین و کلیدی ترین وسایل در حوزه صنعت به شمار می روند که سالهاست توسط شرکت کره‌ای هانیانگ با بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه طراحی و به تمامی شعب نمایندگی رسمی هانیانگ در سراسر جهان عرضه می‌شود. مرکز معتبر تهران اتوماسیون در لاله زار و یکی از قدیمی‌ترین و مطمئن‌ترین شعب اصلی نمایندگی هانیانگ می‌باشد که تمامی محصولات این کمپانی را با گارانتی اصالت کالا به دست مشتریان این محصولات در سراسر کشور می رساند.  

محصولات نمایندگی هانیانگ

سنسور یا حسگر گونه‌ای مبدل است که در اکثر قطعات به کار می رود. سنسورها یکی از پرکاربردترین محصولات کمپانی هانیانگ می باشد که در انواع القایی، نوری، مغناطیسی، خازنی، التراسونیک، دما و انکودر تولید می شوند و هر کدام از آنها دارای زیرمجموعه های مجزایی هستند که توسط شعبه های نمایندگی هانیانگ به سراسر کشور عرضه می شوند.

سنسور نوری: می توان از سنسور نوری به عنوان یکی از پر متقاضی ترین و پر فروش ترین سنسور ها نام برد که یک مدل از سنسورهای مجاورتی می باشد. این سنسور انقلاب صنعتی دیجیتال را به وجود آورد. سنسور نوری به کمیت های فیزیکی مثل دما و رطوبت و فشار عکس‌العمل نشان می‌دهد و این کمیت ها را به سیگنالهای الکتریکی آنالوگ و دیجیتال بسته به نوع سنسور نوری تغییر می دهد. سنسورهای نوری نمایندگی هانیانگ بر اساس اهداف مشخص تولید می‌شوند و معمولاً از آلیاژهای نیکل و مس ساخته شده اند که دور تا دور آنها را یک غلاف پلاستیکی در بر می‌گیرد. این سنسور ها اشعه نور را به سیگنال های الکترونیکی تبدیل می کنند. سنسوراهای نوری نمایندگی هانیانگ از مقاومت و پایداری بالایی برخوردار هستند. سنسورهای نوری در انواع استوانه ای، مکعبی، تشخیص رنگ، فیبر نوری و چشم پرده ای تولید می‌شوند. کمپانی‌های اپتکس، هانیانگ، لنبائو  از بزرگترین تولیدکنندگان انواع سنسور های نوری با کیفیت در دنیا هستند که شرکت تهران اتوماسیون نمایندگی رسمی هر سه کمپانی را داراست.برای خرید سنسور نوری به سایت مراجعه کنید. 

کنترلر صنعتی: پردازشگری است که مقادیر ورودی ها را کنترل می کند. کنترلر صنعتی ورودی آنالوگ و دیجیتال دریافت می کند و فرایند را مطابق با دستور سیستم محاسبه میکند. سپس نتیجه فرایند را به سیستم مورد نظر انتقال می دهد. حضور پردازشگرها در کارهای صنعتی به شدت حائز اهمیت است. کنترلرهای صنعتی در انواع کنترلر دما، رکوردر دما، تایمر، کانتر و کنترل توان تریستوری توسط نمایندگی هانیانگ عرضه می شوند. کنترلر دما، یک سنسور حساس به دما می باشد که جهت کنترل دما مورد استفاده قرار می گیرد. کنترلر دما یا ترموستات صنعتی قطعه ای الکتریکی است که در دستگاه های گرمایی و سرمایی که دما را تغییر می دهند، مورد استفاده قرار می گیرند. این کنترلرها قابل برنامه ریزی می باشند و معمولا برای کنترل و تنظیم پارامترهای صنعتی مثل دما، جریان، فشار و.... به کار می روند. برای مثال می توان به کنترلر دما هانیانگ AX9-1BA  و NX4-05  اشاره کرد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

تهران اتوماسیون

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1020
نمایش همه
علاقه مندی ها ()