سنسور القایی از جمله سنسورهای بدون تماس است که در برابر فلزات عکس العمل نشان می دهد و بدین وسیله قابلیت ارسال فرمان مستقیم دستگاه های رله، مدارهای کنترل الکترونیکی، شیرآلات برقی و سیستم های اندازه گیری را خواهد داشت. اساس ساخت سنسورهای القایی مبتنی بر مدارهای مغناطیسی است که با نام سنسورهای الکترومغناطیسی شناخته می شوند. از این رو با پیشرفت تکنولوژی و ساخت دستگاه های اتوماتیک، خرید و فروش سنسور القایی در سراسر جهان رونق یافته است و تحول بزرگی در این حوزه بوجود آورده اند.

تهران اتوماسیون به عنوان یکی از مجموعه های فعال در زمینۀ فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی چون انواع سنسور القایی، نوری، کنترلر و انواع پنوماتیک و قطعات هیدرولیک صنعتی در سراسر کشور می باشد.

فروش انواع سنسور القایی با کیفیت

امروزه می توانید شاهد فروش انواع سنسور القایی با کیفیت بالا باشید که با برندهای معتبر تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند. ساختمان اصلی سنسورهای القایی را سه طبقه بندی مهم چون اسیلاتور، تقویت کنندۀ خروجی و اشمیت تریگر تشکل  می دهند. توجه داشته باشید که میزان فرکانس ارتجاعی ارسالی از سوی سنسورهای القایی از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. در نتیجه متناسب با نیاز خود، پیشنهاد می کنیم که به طور کامل نحوۀ عملکرد سنسور را با مشخصات مندرج بر روی سنسور تطبیق نمائید.

کاربرد نصب سنسورهای القایی

هدف از خرید و نصب انواع سنسور القایی، افزایش سرعت سوئیچینگ، افزایش طول عمر دستگاه، عدم نیاز به نیرو و فشار به سایر قطعات دستگاه و غیره می باشد. از مهمترین ویژگی های سنسور القایی می توان به عدم ایجاد نویز در زمان عملیات سوئیچینگ اشاره نمود. در ضمن امکان نصب انواع سنسور القایی در شرایط سخت کاری و محیط هایی با فشار و دمای بالا، محیط اسیدی، روغنی و غیره برای افراد فراهم می باشد.

کاربرد عمدۀ سنسورهای القایی در کنترل های صنعتی است که به منظور شاخص اندازه گیری فاصله از قطعات، جداسازی قطعات با سایزهای متغیر، اندازه گیری میزان ضخامت قطعات فلزی، آشکارسازی هر گون تغییرات در دندانه های چرخ دندۀ فلزی و غیره اشاره نمود.

لازم به ذکر است که نحوۀ نصب سنسورهای القایی به صورت Flush و  Non-Flush می باشد که متفاوت از یکدیگر صورت می گیرند. با توجه به کاربرد گسترده ای که قطعات سنسور القایی در ساخت ماشین آلات و دستگاه های صنعتی و خانگی دارد، خرید سنسورهای القایی از حساسیت بالایی برخوردار می باشد.

فروش انواع سنسور القایی

فروش سنسور القایی و خازنی را می توان در سطح بازار مشاهده نمود که به منظور سهولت در عملکرد قطعات مختلف در یک دستگاه مکانیزه به کار برده می شوند. به همین جهت سوئیچ القایی که سنسور بدون تماس شناخته می شود، از نظر نحوۀ عملکرد بسیار حائز اهمیت شناخته می شود و نقش تعیین کننده ای در میزان سرعت اندازه گیری و مدارات کنترل الکترونیکی دارد.برای خرید سنسور القایی استوانه ای به سایت مراجعه کنید. 

قسمت اسیلاتور از جمله بخش های مهم سنسور القایی محسوب می شود که با فرکانس بالا تشکیل شده است که تحت تأثیر فلزات قرار گرفته می شوند. این قسمت باعث ایجاد میدان الکترومغناطیسی در بخش های حساس سنسور می شود و بدین وسیله نزدیک شدن هر گونه قطعۀ فلزی منجربه ایجاد جریان های گردابی در قطعات می شود و بدین وسیله انرژی میدان را جذب می کند و در نهایت باعث کاهش دامنۀ اسیلاتور سنسور القایی می شود. در نتیجه خروجی اشمیت تریگر را فعال می سازد و منجربه تحریک قسمت خروجی سنسور می شود. با توجه به نوع عملکرد کلی این نوع قطعات، امروزه شاهد خرید و نصب انواع سنسور القایی لنبائو و سایر برندهای مطرح و با کیفیت در سراسر کشور می باشیم.

تهران اتوماسیون نیز با داشتن سابقۀ طولانی مدت در عرضۀ قطعات و تجهیزات اتوماسیون، می تواند شما را در انتخاب و خرید مناسب ترین سنسور القایی همراهی کند.

 

تهران اتوماسیون

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1032
نمایش همه
علاقه مندی ها ()