سنسور نوری دارای عملکرد سریع است و از جمله سنسورهای مجاورتی به حساب می آید و بر پایۀ ارسال و دریافت نور مدوله شده می باشد. توجه داشته باشید که میزان بازخورد عملکرد نور مدوله، پالس هایی با فرکانس میان 5 الی 30 KHz است که ایجاد تغییر در حالات آن، منجربه بالا و پایین رفتن رنج تشخیص سنسور می شود و بدین وسیله امکان اجرای یک سری فعالیت های تعریف شده را برای دستگاه به صورت مکانیزه محیا می سازد. خرید سنسور نوری برای ساخت برخی از دستگاه و قطعات خودکار و مکانیزه لازم و ضروری است و می تواند به میزان قابل توجهی کاهش هزینه ها و افزایش سرعت اجرای فرمان را ارتقاء ببخشد.

خوشبختانه تهران اتوماسیون از ابتدای فعالیت حرفه ای خود، در حوزۀ تأمین و فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی و اتوماتیک در تهران فعالیت می کند و با در اختیار داشتن کادر پرسنل مجرب، می تواند به شما متقاضیان خرید سنسورهای نوری و سایر تجهیزات اتوماسیون مکانیزه مشاوره دهد و قطعات اورجینال و با کیفیت را به عرضه کند.

فروش انواع سنسور نوری یک طرفه و دو طرفه

به طور عمده سنسورهای نوری در سه دسته بندی کلی سنسورهای نوری یک طرفه یا Diffuse، دو طرفه Through Beam و سنسورهای نوری رفلکتوری Retro-reflection ساخته و عرضه می شوند.

سنسورهای نوری یک طرفه مبتنی بر ارسال و دریافت بازتابش نور از سطوح مختلف می باشد که قطعات فرستنده و گیرنده در کنار یکدیگر نصب می شوند. بنابراین نور در فضا پخش شده و در صورت برخورد به مانع، نور به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم به گیرنده منعکس می شود. از این رو برای تعیین فاصلۀ سویچینگ از مقوای سفید با سطح صاف استفاده می شود، تا بدین وسیله بتوان برای محاسبۀ فاصله سوئیچینگ به صورت تصحیح شده استفاده نمود.

خرید سنسور دو طرفه نیز به منظور ارسال نور مدوله در بخش های فرستنده و دریافت صورت می گیرد. تفاوت قابل توجه سنسور نوری یک طرفه و دو طرفه در این است که قسمت فرستنده و گیرنده مقابل یک دیگر نصب می شوند که مجزا از یکدیگر هستند. بدین وسیله وجود هر گونه مانع میان فرستنده و گیرنده، باعث اجرای فعالیت تعریف شده برای سیستم می شود. از این رو سنسور می تواند وجود مانع را تشخیص داده و بدین وسیله تغییر وضعیت را شاهد خواهیم بود.

سنسور رفلکتوری نیز مبتنی بر ارسال نور مدوله و دریافت انعکاس نور از قطعۀ رفلکتور می باشد. در این نوع سنسور نوری نیز قطعات فرستنده و گیرنده در یک کیس قرار گرفته می شوند و نور در فضا منتشر می گردد. در مقابل سنسور، قطعۀ رفکتور نصب می شود که با برخورد نور به آن، بازخورد نور به سمت گیرنده تغییر زاویه می دهد و در صورت وجود مانع در این مسیر مستقیم، دیگر امکان دریافت نور مدوله از سوی گیرنده میسر نمی باشد و بدین وسیله خروجی سنسور تغییر وضعیت خواهد داشت. برای خرید چشم پرده ای به سایت مراجعه کنید.

امروزه کاربرد عمدۀ سنسورهای نوری را می توان در طراحی درب اتوماتیک، دستگاه های پزشکی و صنعتی، سیستم های خودکار ورود و خروج ساختمان ها و غیره مشاهده نمود. توجه داشته باشید که با پیشرفت تکنولوژی، انواع دستگاه و سیستم مکانیزه ساخته می شوند که در طراحی آنها از انواع سنسور نوری، القایی، حرارتی و غیره استفاده شده است. بدین وسیله توانسته اند به میزان قابل توجهی سرعت عمل اجرای برخی از عملیات را بهبود ببخشند و به صورت کاملاً مکانیزه و خودکار انجام شود.

قیمت سنسور نوری به برند و مدل قطعات سنسور بستگی دارد. از این رو برای استعلام قیمت و موجود بودن سنسور نوری مورد نظر خود، می توانید با پرسنل فروش تهران اتوماسیون در ارتباط باشید. این مجموعه همواره از ابتدای فعالیت خود، تلاش نموده، تجهیزات اتوماسیون صنعتی را با تضمین قیمت و کیفیت بالا تأمین نماید.

 

تهران اتوماسیون

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 979
نمایش همه
علاقه مندی ها ()