اتصالات جوشی از قطعاتی است که امروزه در صنایع بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. همین طور در بخش ساختمان نیز انواع قطعات اتصالات جوشی را می توان مشاهده نمود. برای اتصال لوله های فولادی می توان با استفاده از اتصالات جوشی، آن ها را به هم متصل کرد. اتصالات جوشی درزدار و مانیسمان از تکه فولادی تشکیل می شوند که در روش های مختلف به هم جوش داده ی شود. در واقع امروزه دیگر از اتصالات پیچ و مهره ای بسیار کمتر استفاده می شود زیرا کارایی کمتری دارند و شامل هزینه های بالاتری می باشد بنابراین اتصالات جوشی جای این گونه اتصالات را گرفته اند. فروشندگان بسیاری در بخش فروش انواع  اتصالات جوشی فعالیت دارند. این اتصالات امروزه پیشرفت بسیاری داشته اند. لوله و اتصالات در بخش اسکلت ساختمان ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد و در صنایع نفت و پتروشیمی و گاز برای انتقال سیالات و اتصالات آن ها مورد استفاده قرار می گیرد .

انواع اتصالات جوشی بادوام

انواع اتصالات جوشی شامل سه راه جوشی، تبدیل جوشی، سردنده و کپ جوشی و .... می شود که هر یک از این اتصالات برای موارد مخصوصی مورد استفاده قرار می گیرد. در صنایع مختلف از قبیل صنایع غذایی ، نفت و گاز و پتروشیمی و... می توان انواع اتصالات جوشی را مشاهده نمود.

اتصالات جوشی مانیسمان

اتصالات جوشی مانیسمان شامل اتصالاتی هستند که بدون درز بوده و دارای مقاومت بالایی در مقابل فشار می باشند. این اتصالات به صورت یک تکه می باشند و قدرت بالاتری را در میان اتصالات دیگر دارند به همین دلیل در بخش های بسیار مهم برای اطمینان از مقاومت از این اتصالات بهره می برند. برای خرید اتصالات جوشی ارزان و باکیفیت به سایت فروشگاه صنعت پایپ مراجعه نمایید و خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهید.

اتصالات جوشی نقش بسیار مهمی در بخش سیستم های تاسیساتی دارد که با استفاده از آن می توان انواع لوله ها را در تجهیزات مختلف به هم متصل نمود. امروزه این اتصالات در کیفیت های بسیار بالایی به تولید می رسند و فروش بالایی را دارد. لوله و اتصالات با توجه به کاربرد های مختلف دارای انواع متفاوتی می باشد که از نظر کارایی با هم تفاوت هایی دارند. فروشگاه صنعت پایپ همواره در تلاش بوده تا با ارائه ی خدمات عالی و فروش محصولات باکیفیت بتواند رضایت مشتریانش را کسب نماید.

خرید و فروش اتصالات جوشی باکیفیت و قیمت مناسب

خرید و فروش اتصالات جوشی بسیار افزایش پیدا کرده است و در طول زمان این اتصالات کیفیت بالاتری پیدا کرده اند و کاربردی تر شده اند. در سیستم های لوله کشی می توان از انواع مختلف لوله و اتصالات استفاده کرد، انواع زانو 45 درجه، زانو90 درجه، شیلنگ شیلان، سه راهی و .... می تواند مورد استفاده قرار گیرد. از مزیت های اتصالات جوشی می توان به قیمت مناسب ، صرفه جویی در هزینه ها، وزن سبک، کاربرد آسان ، مقاومت بالای آن اشاره کرد. هر فروشگاهی قابل اعتماد نبوده و برای خرید باید حتماد یک فروشگاه مطمئن را یافت تا بتوان اتصالات جوشی را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری نمود. برخی از فروشندگان با در نظر گرفتن سود کمتر ، لوله و اتصالات جوشی را با قیمت های بسیار مناسبی به فروش می رسانند و به همین دلیل مشتریان دائمی دارند.  خرید اتصالات جوشی به صورت ارزان از فروشگاه های معتبر صورت می گیرد که فروشگاه صنعت پایپ از فروشگاه های معتبری است که انواع اتصالات را با قیمت های بسیار مناسب به شما عرضه می کند. برای خرید از این مرکز از طریق لینک ها به سایت مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.

فروشگاه لوله و اتصالات صنعت پایپ

آدرس تهران خیابان خیام شمالی

ایمیل :   info@sanatpipe.com

بهترین و سریع ترین راه مشاوره ارتباط از طریق واتس آپ می باشد. در تماس با کارشناسان ما حتما اعلام بفرمایید از سمت سایت صنعت پایپ تماس می گیرید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

شماره تماس کارشناس فروش : 09127182158

شماره واتس آپ :  09127182158

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 775
نمایش همه
علاقه مندی ها ()