مته های حفاری نقش تعیین کننده ای در عملکرد و سرعت حفاری چاه های مختلف دارد. در حال حاضر برای آنکه بتوانند سرعت اجرای عملیات حفاری را افزایش دهند، از مزایای انواع متۀ حفاری استفاده می کنند. مته به عنوان یکی از تجهیزات حفاری پرکاربرد است که به منظور خرد کردن سنگ ها و سوراخ نمودن زمین در عمق بالا از مزایای آن استفاده می نمایند. نحوۀ نصب مته یا Bit چنین است که آن را به انتهای قسمت لولۀ حفاری متصل نموده و بدین وسیله تا عمق از پیش تعیین شده می توان برای سوراخ کردن زمین از آن استفاده کرد.

فروشگاه دایموند دریلینگ یکی از فروشگاه های پیشگام در حوزۀ ارائه خدمات مشاوره ای و فروش انواع تجهیزات حفاری چون مته های حفاری و متریال حفاری در اندازه و کاربردهای مختلف می باشد.

سفارش خرید مته های حفاری

در حال حاضر امکان ثبت سفارش خرید اینترنتی مته های حفاری از طریق فروشگاه های عرضه کنندۀ کالاهای حفاری صنعتی و پالایشگاهی وجود دارد. مته غلتکی مدل سه مخروطی از رایج ترین مته های حفاری محسوب می شوند که در انی نوع مته، غلطک ها با زاویۀ 120 درجه نسبت به حول محور طراحی و ساخته شده اند که با سرعت بالا امکان سوراخ کردن و حفاری سطح زمین را میسر می سازد. حین عملیات حفاری، گِل حفاری را با فشار بالا به بیرون پراکنده می سازد و بدین وسیله سرعت عملیات حفاری را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

مته های خفاری تیغه دار به منظور حفر زمین های نرم به کار برده می شود و این در حال است که برای حفر زمین های ساخت از مته های حفاری غلتکی استفاده می شود. به همین دلیل است که گفته می شود، برای انتخاب مته، وضعیت جنس زمین و سنگ های محل حفاری توجه می شود چون نقش مهمی در تعیین نوع مته و همچنین طول عمر مته خواهد داشت.

پیش از خرید مته های حفاری، باید این مسائل مورد بررسی قرار گرفته شود چون هزینۀ خرید مته های حفاری ارزان نمی باشد. در همین راستا کیفیت جنس سنگ نقش تعیین کننده ای بر روی استحکام و دوام مته های حفاری خواهد داشت. علاوه بر آنکه سرعت عملیات حفاری را مشخص می کند و پیش از راه اندازی پروژه های حفاری نسبت به این مسائل تحقیقات بسزایی می شود.

حفاری چاه مقوله ای ساده نمی باشد و نیاز به دانش و تجهیزات کاربردی است. پس از استفادۀ مته های حفاری، جداره محل حفاری ممکن است ریزش داشته باشد و این مسئله نیاز به محکم کاری با یک سری متریال حفاری است که پیش از راه اندازی سیستم حفاری باید این نکات در نظر گرفته شوند.

موتور، تجهیزات متحرک، لوله خارجی، لوله های حفاری، لوله های جداری،دکل حفاری و پمپ های حفاری از جمله تجهیزات کاربردی حفاری هستند که می توانید با قیمت مناسب خریداری نمائید. مته های حفاری متناسب با کارایی که دارند، در دسته بندی های مختلف ساخته و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. از این رو متناسب با نوع کاربری باید آنها را خریداری نمائید که کاربردی باشد.

مته هایی که منجربه خراشیدگی سنگ شود، مته های حفاری که به منظور بریدن و خراش دادن در داخل سنگ نفود می کنند. مته های حفاری که برای خراش دادن و خرد شدن مورد استفاده قرار گرفته می شوند. مته های حفاری ضربه کوب به سنگ و مته های حفاری چرخشی نیز از دیگر انواع مته حفاری است که در اندازه های مختلف بر حسب اینچ به کار برده می شوند.

برای اجرای صحیح و موفقیت آمیز پروژه های حفاری چاه و تأمین تجهیزات حفاری چون مته های حفاری با دوام می توانید با واحد کارشناسی فروشگاه و پلتفرم مهندسی دایموند دریلینگ ارتباط برقرار کنید.

 

فروشگاه دایموند دریلینگ 

آدرس : تهران- اشرفی اصفهانی - بالاتر از میدان پونک - شماره 256  

ایمیل :   info@dimonddrillingshop.com

            chenari@diamonddrillingshop.com

تلفن : 02144831535

موبایل : 09128364866

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 888
نمایش همه
علاقه مندی ها ()