مواد و متریال حفاری در کنار کالا و تجهیزات حفاری مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بلکه مکمل یکدیگر می باشند و پیش از اجرای عملیات حفاری تمام این موارد در نظر گرفته می شوند که کاربردی باشند. همانطور که می دانید عملیات اکتشاف مواد معدنی و غیر معدنی چون چاه نفت و گاز و آب نیاز به یک سری متریال اولیه و تجهیزاتی است که به واسطۀ آن ها بتوان سرعت اکتشاف و دست یافتن به نتیجۀ نهایی را بهبود بخشید. همچنین برخی از پروژه های تحقیقاتی نیاز به دست یافتن به لایه های زیرزمینی دارد که بتوان از نتایج آن در آزمایشات و تحقیقات استفاده نمود. حفاری ضربه ای، مغزه گیر و روتاری از جمله انواع حفاری زمین می باشند که نیاز به یک سری تجهیزات، مواد و متریال حفاری دارد. با استفاده از گِل حفاری که از جمله انواع مواد و متریال حفاری به حساب می آید، می تواند به بالا آوردن تراشه های زمین کمک کند که در ته چاه قرار گرفته می شوند. طی عملیات خنک کردن و روان کردن مته به کار برده می شود. فروشگاه دایموند دریلینگ چندین سال است که به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ پروژه های حفاری و همچنین تأمین و فروش مواد و متریال حفاری فعالیت می کنند.

تأمین و فروش مواد و متریال حفاری

پیش از آغاز عملیات حفاری نیاز به تأمین و خرید مواد و متریال حفاری است که به واسطۀ آنها بتوان مراحل حفاری چاه را با سرعت و دقت بالا انجام داد. سیمان، اسید و افزایه ها از جمله انواع مواد و متریال حفاری هستند که از مزایای آن می توان برای سهولت در عملکرد کلی حفاری چاه استفاده کرد.

گِل پایه آبی، گِل هوا و کف، گِل پایه روغنی، گِل پیل، گِل سلاک، افزونه های گِل حفاری چون کاستیک، رس، باریت، کلسیم، بنتونیت و ... برخی از انواع مواد و متریال حفاری هستند که به منظور فعالیت های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

مخزن ذخیره گِل، مکش، شیکر و میانی برخی از انواع مخازن گِل هستند که در طی گردش گِل حفاری از آنها استفاده می شود. پمپ های گِل نیز به عنوان یکی دیگر از تجهیزات کاربردی به شمار می آیند که می توان از مزایای آن برای عملیات پمپاژ گِل استفاده کرد. فروشگاه دایموند دریلینگ در زمینۀ فروش مواد و متریال حفاری فعالیت می کند و می تواند شما را در این مسیر همراهی کند.

نکات مهمی در انتخاب و خرید تجهیزات، مواد و متریال حفاری وجود دارد که مجریان طرح پیش از آغاز حفاری این نکات را در نظر می گیرند. پایۀ اصلی گِل پایه در صنعت نفت، آب است و به همین دلیل کاربرد گسترده ای دارد و آنالیز کرده گِل را ساده تر از قبل می نماید. گِل هوا و کف نیز در طبقات با شکستگی های زیاد به کار برده می شود که کاربرد خاص خود را دارد. حجم عمدۀ گِل پایه روفنی نیز 95 الی 98 درصد گازوئیل و الباقی آب نمک و برخی از افزودنی ها است.

هزینۀ مواد و متریال حفاری

هزینۀ مواد و متریال حفاری مانند لوله های جداری به فاکتورهای مهمی چون جنس و نوع مواد و میزان متریال مورد استفاده در پروژه های حفاری دارد. با توجه به اهمیت و کاربرد عمدۀ عملیات حفاری، می توانید مناسب ترین نوع متریال با کیفیت و قیمت ارزان را خریداری نمائید. به عنوان مثال گِل روغنی در عملیات حفاری برای قسمت های مخزنی برای جلوگیری از ریزش چاه، شیل و عدم نفوذ زیاد گِل به داخل سازه به کار برده می شوند.

فروشگاه و پلتفرم مهندسی دایموند دریلینگ به عنوان اولین مرکز مشاوره و فروش تخصصی کالا، تجهیزات و متریال حفاری با کیفیت و قیمت مناسب برای اجرای پروژه های حفاری مختلف می باشد.

 

فروشگاه دایموند دریلینگ 

آدرس : تهران- اشرفی اصفهانی - بالاتر از میدان پونک - شماره 256  

ایمیل :   info@dimonddrillingshop.com

            chenari@diamonddrillingshop.com

تلفن : 02144831535

موبایل : 09128364866

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 878
نمایش همه
علاقه مندی ها ()