شرکت  BKZ Drillingیکی از جمله شرکت های حفاری و خدمات مهندسی است که در سال 1390 راه اندازی شده است و با هدف ارائه خدمات فنی و مهندسی فعالیت حرفه ای خود را آغاز نموده است و تا کنون توانسته در راه اندازی پروژه های حفاری بزرگ و کوچک همکاری داشته باشد.

خدمات شرکت BKZ Drilling مرتبط با امور حفاری چاه های نفت و گاز، تأمین و فروش مواد و متریال حفاری فعالیت می کند و قادر به ارائه خدمات مشاوره ای به سایر شرکت ها و ارگان های تحقیقاتی و احداث حفاری است. فروشگاه دایموند دریلینگ نیز به عنوان یکی از اولین فروشگاه های اینترنتی و پلتفرمی است که خدمات متنوع مشاوره ای، طراحی و همچنین تأمین و عرضۀ متریال و تجهیزات حفاری در دریا و خشکی را بر عهده دارد و تا کنون توانسته پروژه های موفقیت آمیزی را به مرحلۀ اجرا برساند.

خدمات شرکت  BKZ Drilling

با توجه به گسترش خدمات شرکت  BKZ Drilling، فروشگاه و پلتفرم اینترنتی خود را با نام تجاری Diamond Drilling Shop در سال 1398 تأسیس نمود. تا بدین وسیله بتواند علاوه بر ارائه خدمات مشاوره ای، در صورت نیاز سایر کمپانی ها می توانند مواد و تجهیزات حفاری مورد نیاز خود را با قیمت ارزان و کیفیت بالا توسط کمپانی BKZ Drilling تأمین نمایند.

همانطور که می دانید اجرای عملیات حفاری نیاز به آماده سازی زیرساخت دارد. از این رو مدیران اجرایی پروژه های حفاری تلاش می کنند که با مراجعه به شرکت های ارائه دهندۀ خدمات مشاوره ای و عرضۀ متریال و تجهیزات حفاری چون شرکت  BKZ Drilling، بتوانند با حداقل هزینه به بهترین نتایج دست یافته و از دانش و خدمات این گونه مجموعه های فعال و با تجربه بهره مند شوند.

پیش از انجام پروژه های حفاری نیاز به نقشه و پلتفرم های تأمین کالا است. تا بدین وسیله کارفرمایان بتوانند با بررسی شرایط موجود که مرتبط با محل و هدف حفاری می شوند، تجهیزات و متریال مورد نیاز اجرای پروژه را مهیا نمایند. از این رو خدمات مشاوره ای شرکت  BKZ Drilling به صورت کاملاً تخصصی به متقاضیان ارائه داده می شود، تا بتوانند در توسعه و آبادانی کشور قدم بزرگی برداشته باشند.

شرکت  BKZ Drillingبا هدف توسعۀ فعالیت های تیم کاری متخصص خود، توانسته با شرکت های متعددی چون شرکت مته سازی Baker Hughes با واسطۀ نمایندگی روسیه، قرارداد همکاری امضاء نماید. این شرکت همچنین با شرکت های آمریکایی، چینی و سایر شرکت های داخلی همکاری دارد و توانسته موفقیت های متعددی را أخذ نماید.

پلتفرم شرکت  BKZ Drilling بر اساس ضوابط و اصول کنترل کیفی جهانی مشخص می گردد. در واقع با این اهداف می توانند به موفقیت های زیادی دست پیدا کنند و به دیگر شرکت هایی که نیاز به عملیات حفاری چاه آب، نفت و گاز و همچنین پروژه های تحقیقاتی مرتبط با استخراج معادن فلزی و غیر فلزی دارند، کمک های شایانی نمایند. برای خرید لوله های جداری به سایت مراجعه کنید. 

پروژه های حفاری نیاز به بررسی و تفحس بسیار دارد چون فاکتورهای متعددی باید مد نظر قرار گرفته شود. توجه به این مسئله لازم و ضروری است چون به واسطۀ آن می توان تمام مراحل اجرایی پروژه را مطابق با برنامۀ از پیش تعیین شده انجام داد. بدین وسیله شرکت ها با حداقل قیمت قادر به راه اندازی پروژه های حفاری چاه خواهند بود که از بهترین و با کیفیت ترین متریال و تجهیزات حفاری استفاده می نمایند. بدین وسیله بتوانند سرعت اجرای پروژه را ارتقاء ببخشند. از این رو خدمات شرکت  BKZ Drilling به صورت کاملاً تخصصی و با نظارت کارشناسان فنی مجرب دنبال می شود.

فروشگاه و پلتفرم مهندسی دایموند دریلینگ یا همان شرکت  BKZ Drilling با سال ها تلاش و کوشش، توانسته میزان خدماتی که به متقاضیان خود ارائه دهد، توسعه داده و در موفقیت آنها سهیم باشد.

 

فروشگاه دایموند دریلینگ 

آدرس : تهران- اشرفی اصفهانی - بالاتر از میدان پونک - شماره 256  

ایمیل :   info@dimonddrillingshop.com

            chenari@diamonddrillingshop.com

تلفن : 02144831535

موبایل : 09128364866

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 879
نمایش همه
علاقه مندی ها ()