آب مقطر از دیگر مواد تولیدی شرکت های تولید کنندۀ مواد شیمیایی است که به منظور مصارف صنعتی ساخته شده اند. آب دیونیزه و آب چکیده از دیگر اسامی آب مقطر است که کاربرد خاص خود را دارد و تا به امروز شاهد خرید و فروش آب مقطر در بسته بندی های مختلف می باشیم. فرمول شیمیایی آب مقطر یا همان آب چکیده، H2O است که جزء حلال های آزمایشگاهی، صنعتی، مراکز داروسازی و درمانی می باشد. آب طبیعی به طور معمول دارای نمک محلول است که زمان عبور از سطوح مختلف چون محیط های آهکی، مقداری از مواد کربنات را حل می کند و در نتیجۀ آن یون های مختلف کلسیم، منیزیم و غیره تولید می شود که سختی موقت ایجاد می کند و با جوشاندن می توان آنها را از بین برد. البته یون های فلزی باعث ایجاد سختی دائم می شود و در نتیجه موجب رسوب کردن صابون در آب خواهد شد.

لذا خرید آب مقطر برای اجرای یک سری فعالیت های صنعتی و آزمایشگاهی لازم و ضروری است چون آبیه که به کار برده می شوند، نباید به هیچ عنوان سختی و رسوب داشته باشید و می تواند اثرات منفی در پی داشته باشد. برای سفارش اینترنتی آب مقطر با قیمت ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی مراجعه نمائید.

کاربرد عمدۀ آب مقطر

همانطور که می دانید خواص عمدۀ آب مقطر این است که ناخلصی ندارد . اشتن ناخالصی در آب موجب تولید رسوب در دستگاه های حرارتی می شود و بدین وسیله طول عمر دستگاه ها و همچنین کاهش عملکرد سیستم را در پی خواهد داشت. علاوه بر آنکه امکان تغییر در پاسخ آزمایشات وجود خواهد داشت.

کاربرد آب مقطر به 200 سال پس از تاریخ میلاد مسیح باز می گردد که به منظور تولید آب نوشیدنی در دوران کم آبی و خشکسالی برای تقطیر آب دریا استفاده می نمودند. لذا برای مصارف آزمایشگاهی می توان از مزایای آب دیونیزه استفاده نمود که درصد خلوص بالایی دارد که می توان با استفاده از دستگاه های معمولی تولید کنندۀ آب مقطر ایجاد نمود. از این رو آب توسط شیلنگ ها خارج شده و داخلی ظروف استریل جمع آوری شده و فاقد املاح نمکی می باشد. البته گفته می شود که آب دیونیزه درجۀ خلوص بالاتری نسبت به آب مقطر دارد و از آن برای دستگاه دیونایزر استفاده می شود.

خرید آب مقطر با خلوص بالا

خرید آب مقطر به منظور مصارف مختلف صورت می گیرد. کوره های القایی، عملیات شستشو و آبکاری قطعات فلزی، کاربردهای تولید دارو، مصارف طبی و بیمارستانی، فرآیند آندایزینگ آلومینیوم، مصارف عمدۀ حساس نظامی و تولید انرژی اتمی و غیره برخی از کاربری های عمدۀ آب دیونیزه و مقطر می باشد که توسط کمپانی های تولید کننده، درمانی و صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. برای تولید آب اسید نیز از نیاز به استفاده از آب مقطر است که در صنعت طلا سازی نیز به کار برده می شود.برای خرید اسید سولفوریک به سایت مراجعه نمایید. 

 

از مراحل تولید آب مقطر می توان به فرآیند جوشاندن، عبور آب از روی رزین و استفده از فیلترهای اسمز معکوس و نانو فیلتر اشاره نمود. گفته می شود که تفاوت جزئی میان آب مقطر و آب دیونیزه وجود دارد که هنگام خرید آب مقطر باید نسبت به این مسئله توجه داشته باشید.

با توجه به کاربرد عمدۀ آب مقطر در روند تولید و استفاده از دستگاه های صنعتی و آزمایشگاهی، بیش از پیش شاهد خرید آب مقطر هستیم. به این ترتیب می توانید با قیمت ارزان از طریق فروشگاه های تولید کننده خریداری نمائید.

فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی از جمله مجموعه های تولید کننده و عرضه کنندۀ مواد شیمیایی با نازل ترین قیمت و کیفیت بالا می باشد.

 

 فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی 

دفتر فروش : تهران - خیابان مطهری - روبروی خیابان میرعماد - پلاک 262 - طبقه اول شرقی

محل تحویل کالا : تهران - میدان خراسان - خیابان مهاجر - پلاک 54 - انبار دیجی شیمی

کارخانه : تهران - ابتدای جاده ورامین - شهرک عشق آباد - خیابان چهاردهم - پلاک 135

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02188308030

تلفن همراه : 09128704691

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 844
نمایش همه
علاقه مندی ها ()