فلنج جوشی ،فلنجی است که به وسیله ی جوش دادن لوله ها را به هم متصل می کند. این اتصال دهنده برای اتصال انواع شیرالات به کار می رود. این قطعه حالت دیسک را دارد و در انواع مختلفی تولید می گردد. انواع فلنج جوشی مانند اسلیپون ، کور، گلودار و.... در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

فلنج قطعه ای است که برای اتصلات لوله ها و سایر تجهیزات مانند لرزه گیر و پمپ ها و مخازن و... به کار می رود. فلنج ها در انواع  فلنج جوشی قابلیت جوش داده شدن را دارند که می توانند مقاومت بیشتری را داشته باشند.

فلنج جوشی گلودار

این مدل از فلنج های جوشی در فشار های پایین و بالا قابلیت استفاده دارد و به دیوتاره ی لوله ها جوش داده می شوند. این فلنج ها دارای شیب کمی می باشند.

فلنج جوشی ساکت

فلنج جوشی از نوع ساکت دارای بر امدگی در داخل آن می باشد که لوله در آن قرار می گیرد. روش جوشکاری فلنج جوشی به طوری بوده که هم می توان از قسمت داخلی آن را جوش داد و هم از قسمت خارجی که باعث مقاومت هر چه بیشتر آن می شود. در برخی از سیستم های لوله کشی که در آن فشار بالا وجود دارد از این نوع فلنج جوشی استفاده می گردد.

فلنج جوشی اسلیپون

فلنج جوشی اسلیپون از انواع دیگر فلنج های جوشی است که دارای جوش داخلی بیشتری می باشد. این نوع فلنج جوشی دارای نصب بسیار راحتی دارد و در بسیاری از سیستم های لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرد. برای نصب این نوع فلنج جوشی باید در ابتدا لوله ها را به هم جوش داد و پس از آن فلنج را تنظیم نمود.

فلنج جوشی چیست؟

فلنج جوشی قطعه ای فولادی است که برای اتصال لوله ها به هم به کار می روند. هچنین برای انواع دیگر اتصالات شیرآلات نیز می توان از آن استفاده کرد. با استفاده از اتصالات جوشی ایجاد شده بسیار مقاوم خواهد بود و در صنایع مختلف می توان از آن ها استفاده کرد.

کاربرد فلنج جوشی

در اتصالات لوله ها در مخازن تحت فشار و انواع پمپ و... می توان از فلنج جوشی استفاده کرد. برای اتصالات در مسیر لوله شی مانند اتصال به شیر و... می توان از انواع فلنج جوشی استفاده  کرد. همچنین در سیستم های فشار بالا و پایین می توان از فلنج جوشی استفاده کرد.

فلنج ها به طور کلی در دو نوع دنده ای و یا فلنج جوشی می باشند که با استفاده از فلنج ها می توان دسترسی راحتی را برای بازرسی و تمیزکاری ایجاد نمود. انواع فلنج ها با استفاده از مواد اولیه ی مختلفی ساخته می شود که عبارتند از برنج، آلومینیوم، چدن و.... که انواع کربن استیل نیز از فلنج ها و  لوله و اتصالات پر کاربرد می باشد.

در انتهای هر لوله برای اتصال آن به لوله و سایر شیرآلات از فلنج جوشی استفاده می شود. فلنج ها بر اساس مقاومت و کاربرد در انواع مختلف تقسیم بندی می شود. هر یک از فلنج های جوشی برای استفاده های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. در این اتصالات به دلیل استفاده از پیچ و مهره می توان مقاومت بسیار خوبی را ایجاد کرد که در زمان ایجاد فشار های بالا نیز بتواند استحکام مورد انتظار را داشته باشد. این فلنج ها باید اتصالاتی مقاوم را ایجاد کنند که برای انواع سیالات و گاز و... مورد استفاده قرار گیرد. معمولا فلنج ها را در جنس لوله ها به کار می برند مثلا فلنج جوشی استیل و فولادی زمانی استفاده میشود که سایر لوله ها و تجهیزات فولادی و استیلی باشند.

انواع فلنج جوشی

فلنج جوشی گردن دار

فلنج جوشی لبه دار

فلنج جوشی اسلیپون

فلنج جوشی کور

فلنج جوشی پیچی

فلنج جوشی کاهنده و افزاینده و....

فلنج جوشی در انواع مختلفی تولید می شود که در سایز ها و ضخامت ها و انواع کارایی ها می باشد. فروشگاه صنعت پایپ از فروشگاه های بزرگ در کشورمان است که انواع لوله و اتصالات و فلنج های جوشی را با قیمت های بسیار مناسبی به فروش می رساند.

فروشگاه لوله و اتصالات صنعت پایپ

آدرس تهران خیابان خیام شمالی

ایمیل :   info@sanatpipe.com

بهترین و سریع ترین راه مشاوره ارتباط از طریق واتس آپ می باشد. در تماس با کارشناسان ما حتما اعلام بفرمایید از سمت سایت صنعت پایپ تماس می گیرید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

شماره تماس کارشناس فروش : 09127182158

شماره واتس آپ :  09127182158

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 796
نمایش همه
علاقه مندی ها ()