نایلون شیرینگ یکی از انواع پلاستیک با کیفیت برای امور بسته بندی صنعتی به کار برده می شود. از زمان اختراع و تولید پلاستیک شیرینگ، شاهد رونق خرید و فروش نایلون شیرینگ در سطح کشور می باشیم چون با استفاده از این نوع پلاستیک به میزان قابل توجهی می توان از ورود گرد و غبار و آلودگی های محیطی به داخل محصولات جلوگیری نمود و بتوان کیفیت کالاها را برای مدت زمان طولانی حفظ نمود. علاوه بر آنکه کاربرد نایلون شیرینگ برای بسته بندی کالاهای مختلف، جزء یکی از بسته بندی های شکیل محسوب می شود و امکان چیدمان راحت تری را برای فرد مهیا می کند.

ناب پلاستیک چندین سال است که در با اتکاء به نیروی فعال خود، توانسته به عنوان یکی از تأمین کنندگان بزرگ در عرصۀ نایلون های صنعتی چون نایلون های شیرینگ، استرچ و غیره می باشد.

بهترین فروشنده نایلون شیرینگ

بهترین فروشنده نایلون شیرینگ تلاش می کند، با کیفیت ترین محصولات پلاستیکی را متناسب با نیاز بازار و قیمت مناسب عرضه کند. نایلون از پرکاربردترین وسایل برای بسته بندی کالاهای مختلف محسوب می شود که دارای یک سری ویژگی های خاص و منحصربفرد می باشد. عایق آب و رطوبت از مهمترین ویژگی های نایلون شیرینگ و سایر پلاستیک ها می باشد. همچنین با استفاده از نایلون به میزان چشمگیری می توان از نفوذ گرد و غبار به داخل محصولات بسته بندی شده، جلوگیری نمود و بتوان کیفیت اولیۀ کالاها را برای مدت زمان طولانی حفظ کرد.

با پیشرفت فناوری و تولید نایلون های شیرینگ در کنار نایلون استرچ، کارخانجات تولیدی و غیره از این  فرصت در جهت بسته بندی کالاها به صورت شکیل بهره گرفته می شود.

پلاستیک شیرینگ نوعی نایلون استرچ می باشد چون تحت حرارت بالای 160 الی 320 درجۀ سانتی گراد تغییر حالت می دهد که در نتیجۀ آن بسته بندی کالاها به صورت وکیوم و بدون هوا صورت می گیرد.

امروزه برای بسته بندی اکثر محصولات غذایی، از ویژگی های نایلون شیرینگ استفاده می شود چون بدین صورت می توان مواد غذایی پروتئینی و لبنیاتی را بدون هوا بسته بندی نمود. انتخاب نوع پلاستیک نقش مهمی در ماندگاری محصولات بسته بندی شده دارد چون همانطور که گفته شد، از نفوذ رطوبت و آلودگی به داخل بسته جلوگیری می کند، علاوه بر آنکه از آسیب دیدگی و ضربه به محصولات ممانعت می شود.

خرید نایلون شیرینگ در تهران

در حال حاضر خرید نایلون شیرینگ در تهران برای شرکت ها و کارخانجات فراهم می باشد. علاوه بر آنکه امکان سفارش اینترنتی نیز برای آنان فراهم می باشد چون مشخصات ساختاری تولید پلاستیک شیرینگ استاندارد است و خریدار به راحتی می تواند به صورت تلفنی و یا اینترنتی از مرکز معتبر فروش پلاستیک های بسته بندی، نوع نایلون شیرینگ مورد نظر خود را در ابعاد و ضخامت استاندارد با حداقل قیمت و کیفیت بالا سفارش دهند.

فروش نایلون شیرینگ و فروش نایلون حبابدار  به دلیل وجود تنوع محصولات، در ابعاد استاندارد تولید می شود و شرکت های تولیدکنندۀ کالا می توانند با قیمت مناسب نوع پلاستیک مورد نیاز را متناسب با ابعاد محصولات خریداری کنند که پوشانندگی کامل داشته باشد و از نفوذ گرد و خاک به داخل کالاها جلوگیری کند. امروزه اکثراً افراد ترجیح می دهند که از مزایای پلاستیک شیرینگ و استرچ برای بسته بندی شکیل کالاها استفاده می کنند که بتوانند حمل و نقل اقلام بسته بندی شده را راحت تر از قبل نمایند. البته از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه می باشد چون متناسب با ابعاد کالاها، پلاستیک استفاده می شود.

برای سفارش نایلون شیرینگ و استرچ به صورت غیر حضوری، تلفنی و اینترنتی می توانید با ناب پلاستیک تماس بگیرید. در این صورت می توانید با قیمت مناسب پلاستیک مورد نیاز را خریداری نمائید.

 

 شرکت ناب پلاستیک 

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 756
نمایش همه
علاقه مندی ها ()