نایلون حبابدار همان نایلون ضربه گیر است که به منظور بسته بندی کالاهای مختلف به کار برده می شود. کاربرد نایلون بیش از پیش مشاهده می شود چون کیفیت کالاهای مختلف را بهتر حفظ می کند. انتخاب نوع پلاستیک برای امور بسته بندی از اهمیت بالایی برخوردار است چون مانع از آسیب دیدگی کالاها می شود. در واقع عدم انتخاب نادرست نایلون این مزیت را نخواهد داشت. خرید و فروش نایلون حبابدار نیز با هدف جلوگیری از ورود ضربه به اقلام مختلف استفاده می شود.

برای خرید نایلون حبابدار ضربه گیر می توانید با ناب پلاستیک تماس بگیرید و با قیمت ارزان خریداری نمائید.

ویژگی های نایلون حبابدار

از جمله ویژگی های نایلون حبابدار می توان به داشتن حباب های هوای موجود در این نوع پلاستیک اشاره نمود. با توجه به کالاهای مختلف شکستنی و حساس صنعتی و خانگی، کاربرد نایلون های حبابدار بیشتر مشاهده می شود. از این رو شرکت های تولید کننده تلاش نمودند که متناسب با کاربرد این نوع پلاستیک و همچنین کالاهای مختلف انواع نایلون حبابدار با حباب های کوچک و بزرگ و به صورت چند لایه ای تولید می شوند که کیفیت بالایی داشته باشند. از این رو خرید نایلون حبابدار نیز نیاز به دقت دارد، تا متناسب با نوع کالا، پلاستیک حبابدار را خریداری نمائید.

داخل این نوع نایلون بسته بندی از حباب های هوا استفاده می شود که در نتیجۀ آن سطح نرم و بالش مانندی را ایجاد می کند که در نتیجۀ آن از ضربه گیری کالاهای مختلف جلوگیری می کند.

معمولاً تولید نایلون حبابدار در اندازه های استاندارد چون 5، 10، 25 میلی متر و غیره صورت می گیرد. هدف از تنوع سایز تولید پلاستیک حبابدار، این است که متناسب با میزان حساسیت و ابعاد کالاهای مختلف نوع نایلون حبابدار انتخاب می شود.

بسته بندی محصولات چوبی چون مبلمان، تجهیزات دکوراسیون اداری و خانگی، صنعت خودروسازی، تولید وسایل خانگی و صنعتی، صنایع الکتریکی و الکترونیکی، تولید لوستر و محصولات شیشه ای، تولید ظروف چینی و سرامیک، بسته بندی قطعات حساس الکترونیکی کامپیوتر، امور اسباب کشی، کارگاه های کابینت سازی و ... برخی از مواد عمدۀ کاربرد انواع نایلون حبابدار می باشد.

به این ترتیب خرید و فروش پلاستیک حبابدار ضربه گیر به صورت چند لایه ای ( دو لایه، سه لایه و پنج لایه ای) در سطح بازار عرضه می شود. بنابراین صنایع مختلف می توانند متناسب با نیاز از ویژگی های مناسب ترین نوع نایلون حبابدار برای جلوگیری از ضربه و آسیب دیدگی کالاهای مختلف استفاده نمایند.

هر چه تعداد لایه های این نوع نایلون بیشتر باشد، به طبع خاصیت ضربه گیری بیشتری خواهد داشت. با توجه به کاربردی که پلاستیک ضربه گیر دارد، از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشد. لازم به ذکر است که ابعاد حباب های این نوع نایلون در دو دسته بندی ریز و درشت تقسیم بندی می شود. پلاستیک حبابدار سه لایه ای با حباب درشت از نظر استحکام و کاربرد با نایلون حبابدار سه لایه ای با حباب های ریز برابری می کند. از این رو متناسب با ابعاد کالاها، مناسب ترین نوع نایلون انتخاب می شود.  فروش فیلم استرچ از طریق سایت انجام می گیرد.

خرید نایلون حبابدار به دلیل ویژگی هایی که دارد، مورد استفاده قرار گرفته می شود، تا بدین وسیله بتوان کالاهای مختلف را از آسیب دیدگی و ضربه ایمن نگه داشت. قیمت نایلون حبابدار بر اساس میزان کیفیت و نوع آن مشخص می شود. البته هنگام خرید این نوع نایلون، باید میزان کیفیت پلاستیک را در نظر بگیرید چون ارتباط مستقیم با قیمت پلاستیک دارد.

برای سفارش نایلون حبابدار با کیفیت بالا و قیمت ارزان می توانید با ناب پلاستیک تماس بگیرید. متناسب با نوع کالا و بسته بندی آنها می توانید نوع پلاستیک حبابدار را انتخاب نمائید.

 

 شرکت ناب پلاستیک 

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 801
نمایش همه
علاقه مندی ها ()