نایلون پشت چسبدار یکی دیگر از کاربردی ترین انواع پلاستیک صنعتی است که به وفور مورد استفاده قرار گرفته می شود و دارای ویژگی های ساختاری متعددی می باشد. با توجه به ویژگی های ساختاری که پلاستیک پشت چسبدار دارد، برخی از صنعت گران به منظور پوشش سطوح برخی از کالاهای خاص استفاده می کنند، تا بدین وسیله بتوانند از کیفیت محصولات محافظت کنند. همانطور که از نام نایلون پشت چسبدار  مشخص است، یک سوی آن دارای قابلیت چسبندگی است که امکان چسباندن پلاستیک را بر روی کالا میسر می سازد.

ناب پلاستیک با داشتن سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ عرضۀ نایلون های بسته بندی و صنعتی، توانسته فروش نایلون های پشت چسبدار را در ابعاد مختلف در سراسر کشور انجام دهد.

مزایای انواع نایلون پشت چسبدار

فروش نایلون پشت چسبدار با عرض رول 5 الی 240 سانتی متر و ضخامت های 35 الی 150 میکرون صورت می گیرد. شرکت های تولید کنندۀ کالا و صنایع مختلف می تواننند متناسب با نیاز مناسب ترین ابعاد نایلون پشت چسبدار را با کیفیت عالی و چسبندگی بالا خریداری نمایند و بتوانند به منظور حفاظت از سطوح کالاهای تولید شده استفاده نمایند.

هدف استفاده از نایلون پشت چسبدار این است که بتوانند سطوح برخی از کالاهای حساس را بپوشانند، تا بدین وسیله بتوانند صیقلی بودن و درخشندگی کالاها را محفوظ نگه دارند. توجه به این مسئله برای برخی از کسب و کارها لازم و ضروری است. برای مثال در صنعت ساختمان سازی برای حفاظت از برخی تجهیزات ساختمانی چون درب و پنجرۀ UPVC، درب کرکره و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود.

بدین وسیله با نصب نایلون پشت چسبدار به راحتی می توانند از ایجاد خط و خش و رنگ پریدگی سطوح مختلف چون ورق های استیل و گالوانیزه به کار برده می شود. از این رو کیفیت اولیۀ کالاها حفظ می شود و از کاهش ارزش کالاها جلوگیری خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی هایی که نایلون پشت چسبدار دارد، این است که امکان چاپ تصاویر بر روی آنها وجود دارد و شرکت های تولیدکننده کالا تلاش می کنند استفادۀ اقتصادی از این نوع نایلون داشته باشند. در واقع پلاستیک پشت چسبدار به منظور تبلیغات نیز بر روی برخی از کالاهای تولید شده به کار برده می شود.

خرید نایلون پشت چسبدار با بهترین قیمت

با توجه به کاربرد ویژه ای که این نوع پلاستیک ها دارند، خرید نایلون پشت چسبدار بیشتر دیده می شود چون از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد چون نصب ساده ای دارد و در عین حال، کاربرد این نوع پلاستیک می تواند سطوح برخی از کالاها را از سایش و آسیب دیدگی حمل و نقل ایمن نگه دارد که باعث تداوم طول عمر و ماندگاری کیفیت کالاهای مختلف می شود.

کاربرد نایلون پشت چسب دار بیش از پیش مشاهده می شود چون بسیار کاربردی است. از این رو شرکت های تولید کننده، این نوع پلاستیک را به صورت نایلون سه لایه ای الی پنج لایه ای تولید می کنند، تا بدین وسیله بتوانند متناسب با نوع محصولات و میزان حساسیت آنها، نوع پلاستیک پشت چسبدار را خریداری نمایند. خرید نایلون حبابدار را ارزان انجام دهید.

صنایع خودرو سازی نیز با هدف حفظ درخشندگی سطوح مختلف بدنۀ خودروهای تولید شده، از مزایای نایلون پشت برچسبدار استفاده می کنند. همچنین نصب این نوع پلاستیک می تواند سطح کیفیت محصولات تولید شده را حفظ نماید و از ایجاد اثر لکه و جای چسب بر روی کالاها جلوگیری می کند، که مانع از کاهش ارزش کالاهای مختلف می شود.

نایلون پشت چسبدار با کیفیت را که از مواد اولیۀ با کیفیت ساخته شده اند، می توانید از طریق شرکت ناب پلاستیک با قیمت ارزان و اندازه های استاندارد خریداری نمائید.

 

 شرکت ناب پلاستیک 

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 745
نمایش همه
علاقه مندی ها ()