پالت پلاستیکی یکی از مهمترین ارکان لازم در انبارداری و حمل و نقل ساده کالا و بار از قسمت های مختلف واحدهای تولیدی می باشد، که امروزه به دلیل محاسن بسیار زیاد جایگزین انواع پالت های چوبی و پلاستیکی شده است.این پالت ها را می توان درابعاد استاندارد، سفارشی و غیره متناسب با نیاز خود خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. قیمت پالت پلاستیکی با توجه به تعداد بسیار بالای تولید کنندگان و رقابت بر سر قیمت در حد نسبتا مناسبی قرار گرفته و تمامی تولید کنندگان در تلاش اند تا با فراهم آوردن شرایطی مناسب به نفع مشتریان، سهم بیشتری از فروش را به خود اختصاص دهند. از دیگر دلایل گسترش استفاده و محبوبیت پالت پلاستیکی قیمت بسیار مناسب تر آن نسبت به انواع پالت چوبی و فلزی می باشد، این نوع از پالت ها دارای وزن بسیار کمکی هستند و حرکت و جابجایی آن ها بسیار ساده است و کوچکترین خرابی در آن ها وجود ندارد و در صورت عدم استفاده به راحتی می توان آن ها را به فروش رساند. مجموعه معتبر زاگرس پلاستیک از خوشنام ترین مراکز تولید و فروش پالت پلاستیکی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در مدل ها و اندازه های مختلف می باشد که با مراجعه به سایت آن به راحتی می توان نسبت به ثبت سفارش و خرید انواع پالت پلاستیکی اقدام نمود.

مزایای استفاده از پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی از مهمترین ابزارها برای نظم دادن به انبارها و مکان های نگهداری کالا و بار می باشد، که با ایجاد یک فاصله از سطح زمین امکان بروز خسارات مالی را از نظر رطوبت و کشیدگی اجسام بر روی زمین به کمترین میزان آن می رساند، و در مکان هایی که نظم و چیدامان کالا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است استفاده از انواع پالت پلاستیکی، چوبی و فلزی برای حمل و نقل ساده بار و جمع بندی ساده تر تعداد و انواع کالا حرف اول را می زند. از مهمترین مزایای استفاده از پالت پلاستیکی در صنایع مختلف می توان به امکان ذخیر و انبار کردن کالا و وسایل و حمل ساده تر آن با استفاده از انواع ماشین آلات لیفتراک و جک پالت اشاره کرد، که جک های آن ها یا شاخک های آنان درست در قسمت زیرین و فضای آزاد این پالت ها قرار می گیرد و کمک می کند، بتوان آن ها را به صورت ماشینی و با کمترین فشار ممکن بر روی نیروی انسانی جابجا نمود.این نوع پالت ها از ترکیبات پلاستیک فشرده شده یا PVC ساخته شده اند که توانایی تحمل بار را در آن ها بسیار افزایش داده و از این بابت مشتریان کوچکترین نگرانی نخواهند داشت. برخلاف انواع پالت های چوبی که استفاده از آن ها در برخی انبارها از قبیل انبارهای غذا و دارو نیاز به مجموزهای بهداشتی و گندزادایی با استفاده از بخار متیل برومید دارد، این پالت ها از نظر بهداشتی کاملا تأیید شده هستند و کوچکترین هزینه نگهداری را به صاحبان مشاغل و انباردار ها تحمیل نمی کنند. از دیگر مزایای استفاده از پالت پلاستیکی در صنایع مختلف می توان به رنگ بندی متنوع آن ها اشاره کرد، که به فضای انبارها یک نظم بسیار زیبایی از نظر چیدمان قطعات و کالاهای مختلف می دهد. فروش سبد پلاستیکی با قیمت ارزان انجام می گیرد.

روی هم رفته انواع پالت چوبی باکیفیت و استاندارد برای تمامی مشاغل خصوصا شهرهای شرجی و پر رطوبت مانند شمال و جنوب کشور بسیار ایده آل است، و به هیچ وجه شرایط تکثیر باکتری ها و رشد جوندگان و حیوانات موذی را فراهم نمی کند، و می توان اکنون آن را یکی از بی رقیب ترین پالت ها برای تمامی صنایع دانست.این مجموعه بزرگ تولید و پخش انواع پالت های پلاستیکی، جعبه و سبد های پلاستیکی یکی بزرگترین تأمین کنندگان این محصولات در کشور است، که در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت سفارش مشتریان را آماده کرده و در اختیار آنان قرار  می دهد. 

زاگرس پلاستیک

تلفن تماس: 09122999380  مهدی زاده

02155355100
02155054374
02155310625 
09122999380
09122778437

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 752
نمایش همه
علاقه مندی ها ()