سبد در دو نوع فلزی و پلاستیکی تولید می شود. سبد پلاستیکی از جهات گوناگون نسبت به سبد فلزی، ارجحیت دارد و توانسته طرفداران بیشتری را به خود اختصاص دهد و به خاطر سهولت ساخت و استفاده از مواد اولیه ارزان تر در تولید آن، نسبت به سبد فلزی و چوبی، مقرون به صرفه تر است. برای حمل و نقل اجسام از سبد پلاستیکی استفاده می کنیم. این سبدها در سایز ها و رنگبندی های متفاوت تولید می شود، که افراد با توجه به صنعتی که در آن مشغول به کار هستند، می توانند سبد پلاستیکی مد نظر خود را، از فروشگاه های تولید کننده این محصولات تهیه نمایند. شرکت زاگرس پلاستیک یکی از معتبر ترین شرکت های تولید کننده و فروشنده محصولات پلاستیکی است و تمامی محصولات این شرکت از کیفیت و قیمت خوبی برخوردار میباشند. سبد پلاستیکی کاربردهای زیادی دارد و در مشاغل گوناگون به کار می رود. کشاورزان، دامداران، شیلات از این سبدها برای حمل محصولات غذایی خود، استفاده می کنند.

تولید سبد پلاستیکی

از سری مواد اولیه ای که در تولید سبد پلاستیکی به کار می روند، می توان به نفت، پلیمرها، مواد پلاستیک بازیافت شده و غیره اشاره کرد. در ساخت این محصولات به وزن جعبه، استحکام کششی، مقاومت در برابر ضربه و غیره توجه می کنند. همانطور که به آن اشاره شد این سبدها در اندازه های مختلفی طراحی می شوند، به عنوان مثال سبد پلاستیکی انگور، میگو، محصولات لبنی و غیره با هم متفاوت هستند و با توجه به وزن نهایی، طراحی قالب برای آنها صورت گرفته و در دستگاه تزریق متناسب با سایز خود ساخته می شوند. رنگ افزودنی نیز از موارد تاثیر گذار در ساخت سبدهاست. کیفیت و دوام  آنها به مواد اولیه ای که در آن به کار می رود، بستگی دارد و مشخص است سبدهای تولید شده با مواد درجه یک، از قیمت بالاتری نسبت به سبدهای تولیده شده با کیفیت پایین تر، برخوردار هستند. خیلی از تولید کنندگان برای تولید سبد پلاستیکی، از مواد پلاستیکی بازیافت شده استفاده کرده و در نتیجه محصولی با  کیفیت و قیمت پایین تر به بازار عرضه می کنند. و البته این سبدها برای مسافت های کوتاه در داخل کشور مناسب هستند و خریداران که قیمت پایین تر را ترجیح می دهند، این محصولات را انتخاب می کنند. دامداران، پخش کننده های مواد پروتئینی و لبنی، باغداران از مشتریان بالقوه سبد پلاستیکی دسته دوم هستند. اما فروشندگان برای صادر کردن محصولات خود به خارج از کشور از سبدهای با مقاومت و کیفیت بالا استفاده می کنند، که به طبع هزینه بالاتری نیز دارند. خریداران انواع محصولات پلاستیکی نظیر سبد و پالت پلاستیکی، مخزن آب و غیره می توانند با رجوع به سایت مجموعه زاگرس پلاستیک، محصول مد نظر خود را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت، تهیه نمایند.

فروش سبد پلاستیکی

شرکت زاگرس پلاستیک از معتبر ترین و با تجربه ترین تولید کننده انواع پالت پلاستیکی  و عرضه کننده محصولات پلاستیکی از قبیل سبد پلاستیکی، مخزن آب، نایلون شیرینگ، نایلون استرچ و باکس پالت پلاستیکی و پالت پلاستیکی می باشد که با سالها فعالیت در این عرصه توانسته رضایت و اعتماد خریداران این اصناف را به خود جلب نماید. اغلب تولید کنندگان سبد پلاستیکی شرایط سفارش اختصاصی برای مشتریان را فراهم کرده اند که با استفاده از آن متقاضیان می توانند، انواع سبد پلاستیکی را، در اندازه های دلخواه، طرح های سفارشی و تعداد و رنگ دلخواه سفارش دهند. برای خرید محصول مورد نظر خود کافی است به سایت مرکز زاگرس پلاستیک مراجه کرده و به صورت اینترنتی محصول خود را سفارش دهید. تضمین بهترین قیمت، تحویل مطمئن و سریع کالا به صورت مستقیم و بی واسطه به سراسر کشور از مزایای خرید از این شرکت می باشد.

 

فروشگاه زاگرس پلاستیک

تلفن تماس: 09122999380  مهدی زاده

02155355100
02155054374
02155310625 
09122999380
09122778437

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 694
نمایش همه
علاقه مندی ها ()