امروزه با رشد تکنولوژی، شاهد محصولاتی کارآمد و با قابلیت بالا هستیم. یکی از این محصولات، سبد پلاستیکی است که در مقایسه با سبد آهنی و سبد چوبی که در گذشته به کار برده می شد، از مزیت های فوق ادعاده ای برخوردار است. با توجه به استقبال گسترده از این محصول در صنعت بسته بندی، روز به روز به تعداد تولید کننده و فروشنده سبد پلاستیکی افزوده می شود و هر یک در تلاشند تا با ارائه خدمات بیشتر به مشتریان، سهم بیشتری از بازار فروش را به خود اختصاص دهند. پلاستیک ها به دو صورت طبیعی و مصنوعی وجود دارند، که مصنوعی ساخته دست انسان بوده و تولید کننده محصولات پلاستیکی از مواد پلیمری، ورق های PVC  و یا مواد پلاستیکی بازیافتی در تهیه آنها استفاده می کند. در ساخت سبد پلاستیکی به وزن جعبه، استحکام کششی، خواص گرمایی و مقاومت آنها در برابر ضربه توجه می کنند و سپس طراحی قالب آنها را انجام داده و در نهایت سبدها را در دستگاه تزریقی که متناسب با سایز قالب آنها می باشد، قرار می دهند.

فروشنده سبد پلاستیکی نیز قیمت سبد ها را بر اساس مواد اولیه ای که در آنها به کار رفته، تعیین می کند، و مشخص است که مواد اولیه مرغوب تر مانند ورقهای PVC  که دوام و مقاومت بیشتری را برای سبد های پلاستیکی به ارمغان می آورند، از قیمت بالاتری برخوردار می گردند. شرکت های تولید کننده و فروشنده سبد پلاستیکی، به دنبال راهکارهایی برای کاهش هزینه خرید و جذب متقاضیان این محصولات هستند. از اینرو در تولید سبدهای پلاستیکی، از متریال اولیه ارزان قیمت مانند پلاستیک های بازیافت شده، بهره می برند و سبد پلاستیکی مقرون به صرفه ای را که نسبتا از دوام بالایی برخوردار است، به بازار روانه می کنند. مجموعه زاگرس پلاستیک، از بزرگترین شرکتهای تولید کننده و  فروشنده سبد پلاستیکی در انواع مدل ها می باشد که با فعالیت مستمر خود در این زمینه، توانسته تا میزان قابل توجهی از نیاز بازار را تامین نماید.

مزایای استفاده از سبد پلاستیکی

انواع سبد پلاستیکی در بسته بندی محصولات باغبانی، لبنی، دام و طیور، شیلات، قطعات ریز مانند پیچ و مهره و همچنین در ترانزیت قطعات بزرگ به کار می روند. واحدهای عرضه کننده و فروشنده سبد پلاستیکی، با توجه به نیاز بازار محصولات خود را در ابعاد گوناگون، طرح ها و رنگ های متفاوت به دست مصرف کنندگان می رسانند. از آنجاییکه پلاستیک ها خیلی راحت شکل می پذیرند، از انتخاب های اول تولیدکنندگان برای تولید محصولات پلاستیکی مختلف می باشند. سبد پلاستیکی نسبت به سبد آهنی از وزن خیلی سبک تری برخوردار است و به این علت برای حمل و نقل اجسام مورد توجه مشاغل مختلف قرار گرفته است. این سبدها در برابر حلال ها،کاملا مقاوم هستند و دچار خوردگی نمی شوند. همچنین سبد پلاستیکی نسبت به الکتریسیته و حرارت، عایق خیلی خوبی می باشد و بر خلاف سبد آهنی در مجاورت شرایط جوی، دچار زنگ زدگی نمی شوند. لازم به ذکر است که پلاستیک های با کیفیت، قابلیت استفاده چندباره را دارند و تنها در اثر ترک خوردن، از دست دادن مقاومت مکانیکی و تغییر رنگ از بین می روند. این موارد تنها بخشی از مزیت ها و برتری های پلاستیک هاست که امروزه تقریبا جایگزین فلز و چوب و غیره شده است. شرکت بزرگ و معتبر زاگرس پلاستیک، تولید کننده و فروشنده سبد پلاستیکی و فروشنده پالت های پلاستیکی و منصولات دیگری نظیر مخزن آب، نایلون های شیرینگ و استرچ و نیز پالت پلاستیکی است و تمامی محصولاتش را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه می کند. جهت خرید از این شرکت معتبر، کافیست به وبسایت آن مراجعه نموده و محصول مد نظر خود را ثبت سفارش نمایید.

فروشگاه زاگرس پلاستیک

تلفن تماس: 09122999380  مهدی زاده

02155355100
02155054374
02155310625 
09122999380
09122778437

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 698
نمایش همه
علاقه مندی ها ()