سبد پلاستیکی یکی از پر متقاضی ترین محصول ها، برای حمل و نقل اجسام می باشد. که تولید کننده سبد پلاستیکی با توجه به بودجه و سرمایه خود و نیز توجه به شرایط اقتصادی جامعه، با مواد اولیه متفاوت سبدهایی با قیمت های متفاوت تولید و به بازار مصرف، عرضه می نمایند. سبد پلاستیکی به طور کلی از هر لحاظ نسبت به سبد آهنی و چوبی که در گذشته استفاده می شدند، برتری دارد و از این رو تولید کننده سبد پلاستیکی به تولید این محصول، در اندازه و رنگهای مختلف برای مصارف گوناگون شغلی می پردازد. از این سبدها در محصولات لبنی، دامداری، باغبانی، بیمارستانها و غیره استفاده می شوند. سبد پلاستیکی سبک است و این کم وزنی سبب راحتتر حمل شدن مواد غذایی و دیگر اجسام ، توسط کارگران می شود. به راحتی شکل می گیرند که باعث طراحی مدل های گوناگون محصولات پلاستیکی می شود. در برابر شرایط جوی، الکتریسیته، حرارت و انواع میکروبها مانند قارچ، انگل به خوبی مقاومت از خود نشان می دهند. هم چنین در حضور حلال ها، نیز مقاوم بوده و دچار خوردگی نمی شوند. انواع پلاستیکها نظیر سبد پلاستیکی، از دوام و استحکام خوبی بهره مندند و فقط در اثر ترک خوردن، تغییر رنگ دادن و از دست دادن استحکام مکانیکی خود، از بین می روند.با توجه به توضیحات فوق، تولید این محصولات مزایای زیادی برای واحدهای تولید کننده سبد پلاستیکی دارد. اما از مهمترین مزایای پلاستیکها، مواد اولیه به کار رفته در آنهاست که شامل مواد پلیمری، ورق های PVC و  مواد پلاستیکی بازیافت شده می باشد. شرکت زاگرس پلاستیک تولید کننده سبد پلاستیکی می باشد که از مرغوب ترین مواد اولیه، در ساخت این سبدها استفاده کرده است و متقاضیان این سبدها، با توجه به حرفه کاری خود می توانند از سایت این مجموعه دیدن نمایند و محصول مد نظر خود را، به صورت اینترنتی سفارش دهند.

تولید کننده سبد پلاستیکی میوه

سبد میوه در اندازه های گوناگون تولید می شود که سبب شده دور ریز محصولات خیلی کمتر شود، زیرا این سبدها از لحاظ ظاهری کاملا مناسب با نوع محصول، ساخته و پرداخته می شوند. تمامی شرکتهایی که تولید کننده سبد پلاستیکی هستند، فرقی نمیکند که از چه نوع مواد اولیه ای استفاده می کنند، در هر صورت محصولشان را با دستگاه تزریق پلاستیک تولید می کنند. در طراحی ظاهری، به نوع محصول، وزن نهایی، مقاومت سبد پلاستیکی میوه در برابر ضربه و کشش دقت کرده، قالب آن را طراحی می کنند و سپس دستگاه تزریق پلاستیک را با توجه به اندازه سبد میوه انتخاب می نمایند. تولید کننده سبد پلاستیکی میوه آنها را به صورت های گوناگونی چون: سبد میوه دیواره کوتاه، سبد میوه دیواره بلند، سبد میوه در اندازه کوچک و بزرگ طراحی و تولید نموده است. و این اقدام  باعث بالارفتن قابلیت و کارآیی سبدها و همپنین سهولت حمل محصولات موجود در آنها شده است. سبدهای میوه پلاستیکی که به خارج از کشور حمل می شوند از متریال اولیه مرغوب تری ساخته شده اند که باعث بالا رفتن استحکام و مقاومت آنها در برابر ضربه می شود. همچنین در طراحی این سبدها طرح ها و رنگهای زیباتری را برای جذب مشتری های فرا منطقه ای، به کار برده اند.

واحدهای تولید کننده سبد پلاستیکی و تولید کننده انواع پالت پلاستیکی ، این سبدهای صادراتی را با ارتفاع کوتاه درست میکنند، تا فقط یک ردیف میوه در آنها تعبیه گردد و همچنین به دلیل استفاده از مواد با کیفیت، در این سبدها از فساد و له شدن میوه ها در حین حمل و نقل و ترانزیت کالا محافظت می کنند. لازم به ذکر است، شرکت معتبر زاگرس پلاستیک که یکی از تولید کنندگان مطرح در زمینه محصولات پلاستیکی نظیر نایلون شیرینگ، مخزن آب، پالت پلاستیکی، نایلون استرچ و سبد پلاستیکی در انواع گوناکون می باشد، نمایندگی فروش خود را به سایر شرکت های عرضه کننده محصولات پلاستیکی، اعطا می نماید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 577
نمایش همه
علاقه مندی ها ()