جعبه های پلاستیکی یکی از وسیله های ضروری در زندگی ما می باشد که به وسیله ی آن می توان کالا ها را به صورت مرتب انبارداری نمود. در بسیاری از صنایع جعبه پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد. در گذشته سبد های چوبی بسیار مورد استفاده قرار می گرفت اما امروزه سبد های پلاستیکی جای این سبد ها را گرفته اند و به دلیل وزن کم و قیمت ارزانشان بسیارمورد توجه قرار گرفته اند.جعبه پلاستیکی در صنایع و در مغازه ها و یا منازل مورد استفاده قرار می گیرد. این جعبه ها را می توانید برای انواع کالا ها مورد استفاده قرار دهید. جعبه ها در سایز های مختلفی به تولید می رسد بنابراین می توان از سایز های مناسب محصولات استفاده کرد و بدین ترتیب کمترین فضا را به خود اختصاص دهد.

جعبه پلاستیکی میوه

در بخش کشاورزی و باغداری ، جعبه های پلاستیکی بسیار خوب و مفید واقع شده اند زیرا این جعبه ها بهداشتی بوده و در کیفیت های خوبی به تولید می رسند و هم دوام لازم را برای انتقال و جابجایی میوه ها و سایر محصولات کشاورزی دارند. در بخش های دیگر از قبیل بیمارستان ها، دام و طیور، تولیدی های مختلف و کارگاه ها و... استفاده از جعبه پلاستیکی بسیار زیاد بوده و می توان این جعبه ها را به راحتی جابجا کرد. شرکت زاگرس پلاستیک انواع جعبه های پلاستیکی را در کاربرد های متنوع و در انواع مختلف تولید می کند. ساخت جعبه پلاستیکی در این مرکز با بهترین کیفیت انجام می گیرد. شرکت زاگرس پلاستیک انواع جعبه ها و پالت ها و سبد های پلاستیکی را با قیمت بسیار مناسب به شما عرضه می دارد.

پلاستیک متریالی است که به دلیل کیفیت مناسب و قیمت ارزانش بسیار مورد توجه صنایع مختلف قرار گرفته است به طوری که بسیاری از بسته بندی ها به وسیله ی پلاستیک ایجاد شده است. یکی از این وسیله های کاربردی ساخته شده با پلاستیک ، جعبه پلاستیکی می باشد. خریداران جعبه پلاستیکی با توجه به نیاز صنعت مورد نظر و استفاده ای که دارند، انواع جعبه های پلاستیکی را در ابعاد و اندازه های مورد نظر تهیه می کنند که این جعبه ها دارای رنگ بندی مختلف می باشد. همچنین جعبه های پلاستیکی در انواع ارتفاع های مختلف به تولید می رسد که برای میوه ها به دلیل قرار نگرفتن تعداد زیاد میوه بر روی هم، از نمونه های کم ارتفاع استفاده می کنند تا بتوانند یک یا دو ردیف میوه داخل آن بچینند، اما برای کالا هایی با مقاومت بالا می توان از نمونه هایی با ارتفاع بالا تر نیز استفاده کرد. جعبه ها انواع مختلفی از نظر جنس دارند که برخی شامل انواع فلزی، چوبی و پلاستیکی می باشند اما نکته ای که درمورد جعبه های پلاستیکی وجود دارد، تغییر نکردن و ثابت ماندن کیفیت آن بوده و برخلاف باکس های چوبی که دچار شکستگی زود هنگام می شوند و ممکن است حشرات در آن نفوذ کنند و همین طور باکس های فلزی که وزن بالایی داشته و قیمت بالایی هم دارند، باکس های پلاستیکی تمام مزیت های یک جعبه ی خوب و باکیفیت و ارزان را دارد بنابراین این جعبه ها بسیار بیشتر از سایر جعبه ها مورد استفاده قرار می گیرند. خرید پالت پلاستیکی را با کیفیت بالا انجام دهید.

خرید جعبه پلاستیکی

جعبه پلاستیکی توسط تولیدی های مختلفی تولید می شود که هر یک با طراحی و در کیفیت های مختلف به تولید رسیده و همچنین با قیمت های مختلفی به فروش میرسد بنابراین انتخاب یک مرکز معتبر برای خرید بسیار مهم بوده و می توان با انتخاب یک تولیدی معتبر ، انواع باکیفیت جعبه پلاستیکی را خریداری کنیم. شرکت زاگرس پلاستیک از شرکت های معتبر در بخش تولید انواع جعبه های پلاستیکی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت است.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 595
نمایش همه
علاقه مندی ها ()