پلاستیک از محبوبترین و کم هزینه ترین متریال تولیدی است که معمولا در سالهای اخیر با توسعه و تولید انواع محصولات با استفاده از پلیمرها و پلاستیک فشرده شده این متریال جایگزین بسیاری از روش های بسته بندی شده است، به عنوان مثال می توان به انواع جعبه پلاستیکی، پالت باکس، سبد پلاستیکی، پالت پلاستیکی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که جای انواع جعبه های فلزی، پلاستیکی و شیشه ای را به خوبی گرفته اند، زیرا ظرفیت های تولید انواع جعبه پلاستیکی و دیگر محصولات پلاستیکی به مراتب در مقایسه با دیگر متریال بسیار ساده تر  و کم هزینه تر می باشد. ابعاد و نوع متریال به کار رفته در تولید این محصولات، گواهی کیفیت و ماندگاری آن ها می باشد به عنوان مثال  انواع جعبه پلاستیکی  تولیدی برای صنایع کشاورزی و غذایی معمولا در ظرفیت های 6 تا 17 کیلوگرم و در کلاس های کیفیتی مختلف تولید می شوند، و فعالان این صنایع بسته به نیاز خود این جعبه ها را در ظرفیت ها و تعداد دلخواه سفارش می دهند و خریداری می کنند. بنابراین ابعاد و اندازه انواع جعبه پلاستیکی با توجه به کاربرد آن ها متفاوت است و تولید کنندگان این محصولات اغلب  اعلام آمادگی خود را در زمینه تولید انواع جعبه پلاستیکی متناسب با سلیقه و نظر مشتریان اعلام می کنند، و می توانند برای محصولات مختلف از طرح ها و اندازه های مختلف استفاده کنند،  به عنوان مثال در صادرات میوه و دیگر کالاهای مختلف معمولا از جعبه های زیبا با ارتفاع کم و کیفیت بسیار عالی استفاده می شود، که از مهمترین دلایل آن می توان به حجم پایین و عدم فشردگی میوه ها در جعبه، زیبایی و جذب مشتریان و مقاومت بسیار بالای این جعبه ها در مسافت های طولانی ترانزیت کالا اشاره کرد.

مزایای استفاده از جعبه پلاستیکی

استفاده از باکس پالت، جعبه و سبد های پلاستیکی در سالهای اخیر بیشترین حجم بسته بندی کالا و مواد مختلف را به خود اختصاص داده است، که از مهمترین دلایل آن می توان به امکان استفاده چند باره از این جعبه، قیمت بسیار مناسب، استحکام بالا، سبکی، قابلیت بازیافت و امکان فروش انواع جعبه پلاستیکی در صورت عدم نیاز به آن ها اشاره کرد. لازم به ذکر است که معمولا کشاورزان و صنایع پروتئینی برای پایین آوردن هزینه های بسته بندی و ارسال محصولات خود به سراسر کشور، در شمار مشتریان بالقوه انواع جعبه پلاستیکی قرار می گیرند. از دیگر مزایای استفاده از جعبه پلاستیکی می توان به مقاومت در برابر حلال های شیمیایی، بهداشت بسیار بالا و عدم نفوذ حشرات و باکتری ها به ساختار آن، قابلیت انعطاف پذیری و حمل و نقل آسان آن اشاره کرد. مجموعه معتبر زاگرس پلاستیک از معتبرترین و خوشنام ترین مراکز تولید و فروش آنلاین جعبه پلاستیکی و  تولید کننده انواع سبد پلاستیکی با کیفیت و مقاوم، در ظرفیت های مختلف می باشد، که محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می کند.

فروش جعبه پلاستیکی با مناسب ترین قیمت

مجموعه زاگرس پلاستیک از جمله خوشنام ترین و محبوب ترین مراکز فروش جعبه پلاستیکی با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد، که توانسته با عرضه تضمینی انواع محصولات خود از قبیل نایلون استرچ، پالت پلاستیکی، نایلون شیرینگ، مخزن آب، جعبه پلاستیکی و غیره به سراسر کشور و در کوتاه ترین زمان ممکن، رضایت و اعتماد مشتریان را کسب نماید، و در شمار معتبرترین مراکز تولید کننده سبد های پلاستیکی و دیگر محصولات بسته بندی قرار بگیرد. ارسال فوری و مطمئن و مشتری مداری از دیگر خصوصیات این مجموعه معتبر و بزرگ تولیدی می باشد، که برای دسترسی ساده تر مشتریان به محصولاتش، شرایط اخذ نمایندگی را در سراسر کشور برای علاقه مندان به فروش جعبه پلاستیکی و دیگر محصولات این مجموعه فراهم کرده است، که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی همراه بوده است.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 603
نمایش همه
علاقه مندی ها ()