بسته بندی و ارسال مطمئن کالا همواره از بزرگترین دغدغه های واحدهای تولید کننده خصوصا در صنعت غذا و میوه بوده است، که از مطمئن ترین روش های استفاده شده در این صنعت می توان به انواع سبدهای چو ی و جعبه های پلاستیکی اشاره کرد. صنایع فروشنده جعبه پلاستیکی  و چوبیبه دلیل معایب استفاده از جعبه های چوبی که شامل قطع بی رویه درختان، هزینه های تولید بالا و خرابی آن ها به دلیل رشد و تکثیر قارچ ها و باکتری ها استفاده و تولید این جعبه ها را محدود و یا متوقف کرده اند و به جای آن واحدهای فروشنده جعبه پلاستیکی  را در ابعاد و اندازه های استاندارد و سفارشی دایر کرده اند. در تولید انواع جعبه پلاستیکی بادوام و باکیفیت معمولا از متریال و مواد بسیار متنوعی از قبیل پلاستیک های بازیافتی، مواد پلی اتیلنی یا پلیمر، نفت و ورق های فشرده شده PVC  استفاده می شود، که انتخاب هرکدام از آن ها در قیمت جعبه پلاستیکی تاثیر مستقیمی دارد. البته با توجه به امکان استفاده مجدد از این سبدهای پلاستیکی به دلیل استحکام و مقاومت بسیار بالا می توان از آن ها برای حمل کالا و محصولات کشاورزی و مواد غذایی استفاده نمود، که این مسائل سبب استقبال بسیار بالا از این روش بسته بندی شده است. با افزایش تعداد شعب فروشنده جعبه پلاستیکی ارزان قیمت همواره رقابت بر سر افزایش کیفیت و کاهش قیمت این محصولات ادامه دارد، تا هر واحد تولیدی بتواند به مقاصد خود دسترسی پیدا نماید.

فروشنده جعبه پلاستیکی سفارشی

مشاغل و صنایع بسیار زیادی در زمینه طراحی و تولید انواع جعبه پلاستیکی سفارشی در طرح های بسیار شیک و با ابعاد و اندازه های متنوع که اغلب برای کالاهای ترانزیت و صادراتی مورد استفاده قرار می گیرند در حال فعالیت هستند. بنابراین ثبت سفارشات خود در واحدهای فروشنده جعبه پلاستیکی که در اصل نمایندگی تولیدکنندگان اصلی و یا بخشی از یک واحد تولیدی بزرگ هستند، از اولین گام هایی است که متقاضیان خرید جعبه پلاستیکی سفارشی باید بردارند، و سپس مراحل توافق قیمت، پذیرش سفارش، تولید و عرضه از طریق صنایع فروشنده جعبه پلاستیکی به ترتیب اجرا می شود. به عنوان مثال انواع جعبه های صادراتی که در تولید آن ها از مواد اولیه باکیفیت تر و طرح های سفارشی استفاده می کنند، و اغلب دارای ارتفاع بسیار کمی هستند تا میوه ها و مواد غذایی در حین حمل و نقل له و یا در معرض فاسد شدن قرار نگیرند. شرکت زاگرس پلاستیک از محبوب صنایع تولید کننده و فروشنده جعبه پلاستیکی در انواع استاندارد و سفارشی می باشد، که سالهاست با عرضه انواع محصولات بسته بندی باکیفیت و بادوام به سراسر کشور توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید و سهم قابل توجهی را از این بازار رقابتی از آن خود نماید. 

فروشنده جعبه پلاستیکی به صورت آنلاین

گروه صنعتی زاگرس پلاستیک از معتبرترین مراکز فروشنده جعبه پلاستیکی و تولید کننده پالت پلاستیکی  به صورت آنلاین و با مناسب ترین قیمت می باشد، این واحد تولیدی خوشنام و محبوب با اعطاء نمایندگی خود به سراسر کشور این امکان را برای متقاضیان خرید این محصولات فراهم کرده است، تا با شرایطی بهتر و ساده تر در محل زندگی خود، به محصولات مورد نظرشان نظیر پالت باکس، پالت، جعبه پلاستیکی، باکس پالت و غیره به نرخ نمایندگی دسترسی داشته باشند. برای ارتباط مستقیم  با این واحد فروشنده جعبه پلاستیکی می توان به سایت فروشگاهی زاگرس پلاستیک مراجعه کرد، و محصولات مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش داد و خریداری نمود، البته این امکان برای مشتریان فراهم شده تا در صورت نیاز با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرند و مشاوره های لازم را دریافت نمایند.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 601
نمایش همه
علاقه مندی ها ()