پالت پلاستیکی از دیگر انواع پالت ساخته شده در جهان است که از ویژگی های متعددی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم اشاره ای به مزایای پالت های پلاستیکی داشته باشیم که بتوانید متناسب با نیاز و قیمت مناسب، این کالا را خریداری کرده و در موقعیت های مختلف از آنها استفاده نمائید. خرید و فروش  پالت پلاستیکی نیز به دلیل ویژگی های ساختاری و کاربردی که سراسر کشور از رونق بسیار برخوردار می باشد.

پالت پلاستیکی از صفحات تخت ساخته شده است که امکان چیدمان کالاها و محصولات مختلف را بر روی این وسیله امکان پذیر می سازد. از نظر ساختاری نیز بسیار محکم ساخته شده است که توان تحمل بار وارده بر روی آن را داشته باشند.

برای سفارش خرید انواع پالت پلاستیکی می توانید با قیمت ارزان با مرکز فروش شرکت پلاستیک پالت تماس بگیرید.

فروش انواع پالت پلاستیکی

در ابتدا پالت های چوبی به عنوان رایج ترین پالت ها در سراسر جهان شناخته می شدند که برای حمل و نقل کالاها و همچنین ذخیره سازی آنها مورد استفاده قرار می گرفتند. پالت های چوبی به دلیل مقاومت اندکی که نسبت به رطوبت دارد، تولید کنندگان پالت را ترغیب به ساخت انواع پالت پلاستیکی نمود تا بدین وسیله بتوانند پالت های مقاوم و مستحکمی را تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

پالت های پلاستیکی را می توان بر روی زمین های خیس استفاده نمود چون نسبت به جذب رطوبت عایق می باشد. داشتن ابعاد استاندارد، رنگبندی های متنوع و استحکام بالا از دیگر مزایای پالت پلاستیکی است. با گسترش تجارت جهانی و استقبال صنعت گران از دستگاه و ماشین آلات مکانیزه برای امور بسته بندی و حمل و نقل کالاهای تولید شده، بیش از پیش شاهد مصرف پالت در سراسر دنیا هستیم. به عبارتی افراد مختلف می توانند از مزایای پالت ها برای سرعت بخشیدن به بخش حمل و نقل و بسته اقلام مختلف استفاده نمایند.

فروش پالت پلاستیکی در اندازه های مختلف صورت می گیرد. با توجه به اینکه این نوع پالت ها مستحکم ساخته شده اند و مقاومت بالایی دارند ولی متناسب با تحمل بار مشخص ساخته شده اند. از این رو هنگام خرید پالت پلاستیکی باید مشخصات فنی ساختاری پالت که شامل ابعاد و میزان مقاومت پالت در برابر بار در حالت ثابت و حرکت را در کنار وزن پالت در نظر بگیرید. از این رو افراد مختلف و همچنین صنعت گران می توانند متناسب با نوع کاربردی که برای پالت ها  دارند، مدل پالت را انتخاب نمایند.

چند سال اخیر در ایران نیز پالت پلاستیکی را به دلیل ویژگی هایی که در بالا به آنها اشاره نمودیم، جایگزین پالت های چوبی نموده اند و از نظر سازمان بهداشت و محیط زیست نیز به این مسئله تأکید شده است چون این نوع پالت ها را می توانند بازیافت نموده و مجدداً از آنها استفاده نمود.

به دلیل در اختیار داشتن مواد پلیمری در کشور، امکان تولید پالت پلاستیکی با کیفیت بالا و ابعاد استاندارد برای تولیدکنندگان این محصول وجود دارد که امکان صادرات به دیگر کشورهای همسایه را برای آنان میسر ساخته است. به طور معمول برای تولید پالت های پلاستیکی از استانداردهای ایزو برای انتخاب ابعاد و وزن پالت در ساخت این کالا استفاده می شود که مطابق با استانداردهای EUR در اروپا باشد. این مرکز  فروش پالت پلاستیکی دست دوم را انجام می دهد. 

بدین وسیله شرکت های تولید کنندۀ کالا به راحتی می توانند برای امور بسته بندی و حمل و نقل مکانیزه و ماشینی از مزایای پالت پلاستیکی استاندارد با قیمت ارزان و مناسب استفاده نمایند.

شرکت پلاستیک پالت نیز به عنوان یکی از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان معتبر در زمینۀ پالت های پلاستیکی با ابعاد استاندارد در تهران است که امکان سفارش تلفنی و اینترنتی را برای متقاضیان سراسر کشور به صورت تضمینی فراهم نموده است.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 592
نمایش همه
علاقه مندی ها ()