اتصالات جوشی از جنس فولاد به صورت یک تکه ساخته شده اند. کاربرد اتصالات جوشی برای مونتاژ لوله و شیرآلات خانگی و صنعتی به یکدیگر می باشد. به دلیل استفاده از عملیات جوشکاری برای اتصال این قطعات فولادی به یکدیگر با نام اتصالات جوشی شناخته می شوند. برای امور لوله کشی گاز، اسکلت ساختمان و سیستم لوله کشی آب و فاضلاب نیز از انواع اتصالات جوشی استفاده می شود. راه اندازی لوله و اتصالات ساختمان مهمترین بخش ساخت و ساز محسوب می شود.

برای خرید و سفارش اینترنتی انواع  اتصالات جوشی می توانید با گروه لوله و اتصالات صنعت پایپ تماس بگیرید. کارشناسان مربوطه تلاش می کنند در اولین فرصت خرید شما را با بهترین کیفیت و قیمت در سراسر کشور ارسال نمایند.

خرید و فروش اتصالات جوشی بادوام

اتصالات درزدار و مانیسمان از جمله دسته بندی های مهم اتصالات جوشی است که هر کدام از آنها دارای یک سری ویزگی های ساختاری با کاربرد یکسان می باشند. به عبارتی اتصالات مانیسمان بدون درز و به صورت یک تکه فولاد ساخته شده است و از کیفیت بالا برخوردار می باشد.

سه راهی جوشی، سر دنده جوشی، زانویی جوشی، تبدیل جوشی، کپ جوشی و ... برخی از انواع اتصالات جوشی رایج هستند که به منظور اجرای سیستم لوله کشی گاز به کار برده می شوند. اتصالات جوشی مانیسمان نیز در مدل های متنوع چون زانو، سه راهی و تبدیل فشار سیال تولید و عرضه می شوند. این محصول نیز در اندازه و ضخامت های مختلف تولید می شوند که پیش از خرید، متناسب با لوله و شیرآلات، باید ضخامت اتصالات جوشی مانیسمان را انتخاب نمائید.

با توجه به کاربرد مهم اتصالات جوشی، رعایت اصول استاندارد که شامل سایز و ضخامت می شود، بسیار حائز اهمیت است. از این رو هنگام خرید اتصالات جوشی توجه ویژه ای به سایز و ضخامت اتصالات داشته باشید که متناسب با اندازۀ استاندارد لوله و شیرآلات ساخته شده باشند.

انواع اتصالات جوشی ارزان

اتصالات جوشی قسمت مهمی از سیستم لوله کشی خانگی و صنعتی را تشکیل می دهد. کاربرد اتصالات جوشی به منظور تغییر مسیر و شاخه گذاری در سیستم های لوله کشی به کار برده می شود. اتصالات لب جوش، سوکت ولد و رزوه ای از دیگر انواع اتصالات جوشی رایج در بازار هستند که در کلاس های مختلف بر اساس استاندارد طراحی و مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

زانویی 90 درجه SR,LR، زانویی 45 درجه، زانویی 180 درجه SR,LR، سه راهی هم اندازه، سه راهمی کاهنده، تبدیل کاهنده هم مرکز، تبدیل کاهنده غیر هم مرکز و درپوش از جمله رایج ترین انواع اتصالات جوشی هستند که برای مونتاژ سیستم خطوط لوله کشی به وفور مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

همانطور که گفته شد، کاربرد  لوله و اتصالات جوشی بخش مهمی از اجرای سازه های ساختمانی است که انتخاب نوع لوله و اتصالات جوشی تأثیر مستقیم بر روی سیستم جریان سیالات در داخل ساختمان دارد. امروزه استفاده از اتصالات جوشی توانسته هزینه های خطوط لوله کشی خانگی و صنعتی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

در واقع با انتخاب درست از این نوع اتصالات می توان اندازۀ مسیر خطوط لوله کشی مستقیم را کاهش داد و به صورت موازی و چند خطی خطوط لوله کشی را پیاده سازی نمود. البته تمام این فرآیند به نقشه کشی ساختمان و مهندس ناظر دارد. به همین جهت از خرید اتصالات جوشی بیش از پیش استقبال می شود و کاربری های متعددی در اجرای سیستم لوله کشی صنعتی و خانگی دارند.

گروه لوله و اتصالات صنعت پایپ به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ فروش تجهیزات سیستم لوله کشی صنعتی و خانگی از جمله انواع لوله و اتصالات جوشی فولادی با مناسب ترین قیمت و کیفیت بالا در تهران فعالیت می کند.

 

فروشگاه لوله و اتصالات صنعت پایپ

آدرس تهران خیابان خیام شمالی

ایمیل :   info@sanatpipe.com

بهترین و سریع ترین راه مشاوره ارتباط از طریق واتس آپ می باشد. در تماس با کارشناسان ما حتما اعلام بفرمایید از سمت سایت صنعت پایپ تماس می گیرید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

شماره تماس کارشناس فروش : 09127182158

شماره واتس آپ :  09127182158

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1020
نمایش همه
علاقه مندی ها ()