صنعت بسته بندی با ورود محصولات پلیمری و باکیفیت، با یک انقلاب بزرگ مواجه شد که به صورت اجمالی از مهمترین پیامدهای آن می توان به کاهش نیروی انسانی، افزایش راندمان کاری و کاهش هزینه ها اشاره کرد. انواع نایلون استرچ، نایلون عریض، نایلون حبابدار و نایلون شیرینگ در این دسته بندی قرار می گیرند، که هر کدام از آن ها دارای خصوصیات و عملکردی خاص هستند و افراد بنا به نیاز خود نمونه ای از آن ها را انتخاب می کند. نایلون استرچ که از شفاف ترین و محبوب ترین محصولات پلی اتلینی است، همان طور که از نام آن هم پیداست دارای خاصیت کشسانی بسیار قویی بوده، که سبب شده نتوان این محصولات را بدون رول و یا فله ای و کیلویی به بازارهای مصرف، عرضه کرد، به همین دلیل در اغلب موارد به آن ها فیلم استرچ نیز می گویند، و بیشتر تولیدکنندگان و مشتریان آن را با این نام می شناسند.  نایلون استرچ در برابر  گرما و حرارت به سرعت تغییر شکل می دهد و با استفاده از آن ها به راحتی می توان هر محصولی را با کمترین هزینه وکیوم نمود، البته روش بسته بندی با انواع فیلم استرچ به دو صورت دستی و ماشینی امکان پذیر است، و اغلب تولیدکنندگان این محصولات را در تعداد بالا سفارش داده و مورد استفاده قرار می دهند. با استفاده از انواع نایلون استرچ می توان به راحتی محصولات غذایی و دارویی را در پک های 6 و 12 تایی بسته بندی کرد، که سبب سهولت در حمل و نقل و استفاده از آن ها می شود، این روش بسته بندی را اغلب در مواد غذایی و دارویی مانند بطری های آب معدنی، روغن و غیره  می توان مشاهده کرد. مجموعه معتبر و باسابقه دریاپلاستیک از محبوب ترین  تولیدکنندگان انواع نایلون استرچ و دیگر ملزومات بسته بندی پلیمری می باشد، که از طریق سایت فروشگاهی خود، موفق به حذف واسطه های این بازار شده و انواع نایلون شیرینگ را با پایین ترین قیمت و به صورت مستقیم در اختیار متقاضیان در سراسر کشور می گذارد.

کاربردهای انواع نایلون استرچ در صنعت

از کاربردهای انواع نایلون استرچ در صنعت می توان به بسته بندی مصنوعات چوبی، لوازم خانگی، قطعات ماشین آلات، صنف شیشه و کریستال، قطعات الکترونیکی و غیره اشاره کرد، که علاوه بر افزایش کیفیت بسته بندی به خوبی از این محصولات در آسیب های احتمالی محافظت می کند. با توجه به موارد بسیار زیاد استفاده از این محصولات تقاضای خرید نایلون استرچ نیز نسبت به دیگر محصولات پلیمری افزایش پیدا کرده است، متقاضیان خرید این محصولات می توانند انواع نایلون استرچ را از سراسر کشور به صورت آنلاین و حضوری با رمناسب ترین قیمت خریداری نمایند و مورد استفاده قرار دهند.

نمایندگی فروش نایلون استرچ

مجموعه بزرگ دریا پلاستیک از بزرگترین و معتبرترین شعب نمایندگی فروش نایلون استرچ در ضخامت ها و ابعاد و اندازه های مختلف می باشد، و متقاضیان این محصولات با مراجعه به سایت فروشگاهی این مجموعه تولیدی محصولات مورد نظر خود را انتخاب و در تعداد دلخواه سفارش دهند، ارسال مطمئن و فوری کالا به سراسر کشور به نرخ نمایندگی از مهمترین امتیازات خرید از این مرکز می باشد. فروش نایلون عریض از طریق سایت فروشگاهی امکان پذیر است.

قیمت نایلون استرچ

قیمت نایلون استرچ در مجموعه های معتبر تولیدی به علت عرضه مستقیم و بی واسطه کالا بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از مراکز متفرقه که و فروشگاه های عرضه مواد پلاستیکی می باشد. ابعاد فیلم استرچ  و رول های آن و همین طور درصد کشسانی آن ها بسیار در تعیین قیمت این محصولات موثر هستند، معمولا در بسته بندی قطعات چوبی و پلاستیکی از کیفیت پایین تر این محصولات استفاده می شود که همان کاربرد را دارند و هزینه استفاده از آن ها بسیار پایین تر است.  قیمت نایلون استرچ به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که از مهمترین آن ها می توان به کیفیت تولید، ضخامت نایلون، شفافیت و ابعاد و اندازه آن اشاره کرد، این نایلون ها بسته به کیفیت و قابلیت کشسانی که دارند در اغلب بسته بندی های کالا ها مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲

۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 799
نمایش همه
علاقه مندی ها ()