نایلون عریض از جمله جدیدترین تولیدات پلیمری است که برپایه محصولات پلی اتیلنی طراحی و تولید می شود، این محصولات عایق های بسیار خوبی در برابر سرما و گرما هستند و به دلیل عریض بودنشان به راحتی می توان از آن ها به عنوان پوشش سقف های کارگاهی، تولیدی و  کشاورزی استفاده می شود. این نایلون ها را می توان در ابعاد و عرض های سفارشی متناسب با نیاز مشتریان آماده کرد، و  در مقایسه با دیگر محصولات پلیمری نظیر فیلم استرچ، نایلون شیرینگ و سلفون که دارای قابلیت چسبندگی و کشسانی هستند، باید آن ها را با استفاده از چسب مخصوص به روی انواع سازه های مورد نظر خود نصب نمود، این نایلون ها از نظر ضخامت بسیار مستحکم تر از دیگر نایلون های پلیمری هستند و با استفاده از آن ها به راحتی می توان انواع سازه ها را به صورت موقتی و یا دائمی مسقف نمود، و هوای داخل سوله یا ساختمان را بسیار معتدل تر از قبل نمود، زیرا انواع نایلون عریض از ضخامت بالایی برخوردار هستند و مانع عبور و مرور هوا و سردی داخل سوله ها و ساختمان ها در فصول سرد سال می شوند.  کاربردهای نایلون های عریض تنها به این بخش محدود نمی شود و در بیشتر مواقع و برخی از استان ها از آن ها برای خشک کردن انواع میوه ها به صورت بهداشتی و سنتی استفاده می شود به این صورت که این نایلون ها را مانند یک فرش بزرگ بر روی زمین پهن کرده و انواع میوه های تابستانی را بر روی آن ها پهن می کنند. با توجه به توسعه و ارتقاء سطح کیفی این محصولات پلیمری امروزه استفاده از نایلون استرچ بسیار متداول تر و رایج تر از قبل شده است و توجه بسیاری از مشتریان را به خود اختصاص داده است.

قیمت نایلون عریض

قیمت نایلون عریض از دیگر مشخصه های محبوبیت و استفاده متداول از این محصول پلیمری در صنایع مختلف می باشد، این نایلون ها را می توان به راحتی به عنوان پوشش سقف های موقتی ساختمان ها استفاده کرد، که از هزینه های ساخت و ساز جلوگیری کرده است. البته عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت نایلون عریض نقش دارند که از مهمترین آن ها می توان به ضخامت نایلون، شفافیت، ترکیبات سازنده و ابعاد و اندازه های آن اشاره کرد، اما در مجموع می توان استفاده از نایلون عریض را بسیار اقتصادی تر و مقرون به صرفه برای مشتریان می کند، زیرا این پوشش های پلیمری که ظاهری پلاستیکی و نایلونی دارند، از مقاومت حرارتی برخوردار هستند، و دوام بسیار بالایی در برای بارش ها دارند.

نایلون عریض در کشاورزی

نایلون عریض و  فیلم استرچ در صنایع بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب از آن ها برای مسقف نمودن سازه های مختلف به صورت موقتی و در برخی موارد به صورت دائمی استفاده می شود از مهمترین کاربردهای نایلون عریض در کشاورزی می توان به تعدیل دمای گلخانه ها، محافظت از محصولات در برابر یخ زدگی و سرما زدگی و اشعه فرابنفش اشاره کرد و می توان مشتریان بالقوه خرید نایلون عریض را کشاورزان و پرورش دهندگان گل و گیاه دانست که برای مراقبت بهتر و محافظت از محصولاتشان از آن ها استفاده می کنند. البته در صنعت ساختمان سازی و ایجاد پروژه های انبوه ساخت و ساز که امکان اجرای سقف در ابتدا وجود ندارد، استفاده از نایلون عریض یک راهکار بسیار اقتصادی و مناسب می باشد و با رفع موانع پیش روی کارگران و مهندسین به کار ساخت و ساز سرعت بیشتری می بخشد، امروزه استفاده از انواع نایلون عریض به عنوان پوشش های موقتی و محافظتی از سازه های مختلف بسیار رایج شده است که البته توجیهی اقتصادی را به همراه دارد. مسقف کردن کامیون های باری، پوشاندن میوه ها و سبزیجات در میادین میوه و تره بار استفاده به عنوان عایق گرما و حرارت از دیگر کاربردهای نایلون عریض در صنعت می باشد.

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲

۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 794
نمایش همه
علاقه مندی ها ()