تبلیغات و توسعه کسب و کارها یک صنعت چند بعدی است و از طراحی و دیزاین شغل ها، تا معرفی و تبلیغات سرد و گرم آن ها را نیز شامل می شود انواع تابلو ال ای دی ثابت، ال ای دی روان و تابلو چلنیوم از جمله پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی است، که در سردرب مکان های تجاری برای معرفی مشاغل و جلب توجه و جذب مشتریان قرار می گیرند. کیفیت انواع تابلو ال ای دی ثابت به موارد بسیار زیادی از جمله نوع لامپ های ال ای دی بستگی دارد، که از انواع آن ها می توان به ال ای دی بیضی، کلاهی، قاب، دوربری یا پشت شیشه اشاره کرد، که در این میان انواع لامپ های بیضی شکل از شدت نور بالاتری برخوردار هستند و جذابیت بیشتری به این تابلوها می دهند، این لامپ ها در برندهای متعددی روانه بازار شده اند که از بهترین آن ها می توان به برند HG اشاره کرد. برای تمامی مشاغلی که هزینه های مصرفی در کنار تبلیغات اهمیت دارد می توان از انواع بنرهای تبلیغاتی و تابلو ال ای دی ثابت استفاده کرد، مجموعه بزرگ تابلو ساز اچ دی انواع تابلوهای تبلیغاتی را با تضمین کیفیت و بهترین متریال اولیه طراحی و آمده می کند و سالهاست که در این صنعت بی رقیب بوده و طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داد. قیمت تابلو ال ای دی ثابت هم مانند انواع تابلوهای تبلیغاتی برحسب کیفیت، ابعاد و اندازه، نوع متریال مصرفی و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، اما در هر شرایطی می توان انواع تابلو ال ای دی روان را در شمار ارزان ترین نوع تابلوهای تبلیغاتی قرار داد. 

مزایای استفاده از تابلو ال ای دی ثابت

تابلو ال ای ثابت به دلیل استحکام بالا و قیمت پایین طرفداران بسیار زیادی دارد اما از مهمترین مزایای استفاده از تابلو ال ای دی ثابت می توان به موارد نظیر ضد آب، ضد ضربه، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری، مصرف بهینه انرژی، کیفیت بسیار بالا، انتقال یکباره پیام، دید کامل و باکیفیت در تمام ساعات شبانه روز و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.  انواع تابلو ال ای دی ثابت از اجزائی همچون صفحه برش خورده ( چوب ترموود، برد های مسی، PVC و پلکسی)، سیم لحیم، دستگاه هویه، روغن لحیم، لامپ های ال ای دی، مقاومت، منبع تغذیه، فلاشر و کف چین تشکیل شده است که قیمت آن ها بسته به نوع و کیفیت متریال مصرفی در آن ها متفاوت است، پس از طراحی و اجرای این برد های الکترونیکی جذاب و مشتری پسند، معمولا یکبار با استفاده از فلاشر، روشن یا خاموش بودن آن ها را امتحان می کنند. طراحی و اجرای انواع تابلو ال ای دی ثابت باید به دست افراد حرفه ای و خبره در این صنعت به انجام برسد تا بتوان از کیفیت و دوام بردها و اتصالات آن ها اطمینان حاصل کرد و با یک مونتاژ تخصصی تا مدت ها از بابت کارکرد بی وقفه این تابلوهای تبلیغاتی مطمئن بود، مجموعه تابلو ساز اچ دی متشکل از یک تیم حرفه ای و مجرب در مونتاژ و طراحی انواع تابلو ال ای دی روان را با مناسب ترین قیمت و در جدیدترین طراحی های روز دنیا مونتاژ و پیاده سازی می کند، و با جلب رضایت مشتریان به یکی از قدرتمندترین مراکز طراحی تابلوهای تبلیغاتی مبدل شده است. برای اطلاع از ساخت تابلو کامپوزیت با ما تماس بگیرید.

فروش تابلو ال ای دی ثابت با کیفیت بالا

تابلو ساز اچ دی با سالها فعالیت مستمر در زمینه طراحی و فروش تابلو ال ای دی ثابت باکیفیت بالا و دیگر تابلوهای الکترونیکی تبلیغاتی مانند انواع تابلوهای روان، پلکسی و  چلنیوم در بالاترین سطح کیفی و به صورت تضمینی توانسته اعتماد و رضایت مشتریان این محصولات را کسب نماید و در شمار معتبرترین و خوشنام ترین مجموعه های اجرا و نصب تابلو ال ای دی ثابت قرار بگیرد. در سایت اطلاع رسانی تابلوساز اچ دی این امکان برای مشتریان فراهم شده تا اطلاعات کافی را در خصوص روش طراحی و نصب این تابلوها کسب نمایند و پس از مشاهده سوابق و نمونه کارهای این مجموعه به راحتی نسبت به واگذاری پروژه های خود له آن تصمیم گیری نمایند.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 897
نمایش همه
علاقه مندی ها ()