ویژگی های تابلو ال ای دی ثابت

تابلو ال ای دی ثابت یکی از مقرون به صرفه ترین تابلوهای تبلیغاتی است که از  آن برای هویت بخشیدن به کسب و کارها، انتقال پیام و جلب و جذب مشتریان استفاده می شود، این تابلوها در ابعاد و اندازه های مختلف مطابق با سفارش مشتریان طراحی و تولید می شوند. از مهمترین ویژگی های تابلو ال ای دی ثابت می توان به قابلیت نمایش مستقیم و دید کامل در روز و شب، استحکام و دوام بسیار بالا، مصرف بهینه برق، هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری، انتقال کامل پیام به یکباره به متقاضیان، ضد آب، ضد ضربه، شدت نور مناسب و زیبایی منحصر به فرد اشاره کرد، این تابلوها در دو نوع پلکسی گلاس و برد مسی طراحی و تولید می شوند که هرکدام از آن ها خصوصیات مشخصی دارند، به عنوان مثال تابلوهایی با برد مسی از استحکام و عمر بالایی برخوردار هستند، قیمت بردهای مسی نسبت به پلکسی بیشتر است که در مقایسه با دوام بسیار بالای این محصولات و زیبایی که به تابلوها می دهند، کاملا توجیه پذیر است، البته ورق های پلکسی گلاس نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند و دربرابر نفوذ رطوبت و ضربه از مقاومت کافی برخوردار هستند، اما در مقایسه با بردهای مسی قدری ضعیف هستند.   

انواع تابلو ال ای دی ثابت

اجزاء تشکیل دهنده تابلو ال ای دی ثابت به ترتیب شامل صفحه برش خورده، سیم لحیم، دستگاه هویه، روغن لحیم، لامپ های ال ای دی، مقاومت، منبع تغذیه، سوئیچینگ، فلاشر و کف چین می شود، که البته جنس صفحه و کف چین می تواند از جنس چوب ترموود، پلاستیک و پلکسی می باشد که متقاضیان برحسب سلیقه و توان مالی خود نمونه ای از این زمینه های فلزی، پلاستیکی و چوبی را انتخاب کرده و کار طراحی را بر روی آن ها انجام می شود. از انواع تابلو ال ای دی ثابت می رتوان به تابلو های کتبه ای و برشی اشاره کرد، که نوع کتیبه ای آن به دلیل ساختار بسیار زیبای آن طرفداران بیشتری دارد و در مقابل قیمت بالاتری نیز دارد. از جمله مراحل طراحی و اجرای انواع تابلو ال ای دی ثابت می توان به طراحی با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی، سوراخ کردن زمینه با استفاده از دستگاه برش لیزری، مونتاژ صحیح لامپ های LED بر روی برد الکترونیکی و سپس برای کنترل نحوه روشن و خاموش شدن تابلو، فلاشر را روشن می کنند، همچنان تقاضای خرید تابلو ال ای دی ثابت به دلیل دوام و ماندگاری بالا و قیمت بسیار پایین نسبت به دیگر تابلوهای ال ای دی روان، و تابلو چلنیوم  بسیار بالاست، زیرا برای بسیاری از مشتریان توجیه اقتصادی بسیار خوبی دارد. قیمت خرید تابلو ال ای دی ثابت در مجموعه های معتبر و خوشنام  مانند مرکز تابلو ساز اچ دی به دلیل تقاضای بالای مشتریان بسیار مقرون به صرفه تر و اقتصادی تر است. برای سفارش تابلو نئون پلاستیک به سایت مراجعه کنید.

فروش تابلو ال ای دی ثابت ارزان قیمت

تابلوساز اچ دی از خوشنام ترین و محبوب تری مجموعه های فروش تابلو ال ای دی ثابت ارزان قیمت و باکیفیت در کشور است، که تمامی محصولات خود را در بالاترین سطح کیفی و با استفاده از نیروی خلاق و مجرب طراحی و اجرا می کند و پس از سال ها فعالیت مستمر در این صنعت همواره توانسته جایگاه خود را در بین برترین شرکت های تابلو سازی در تهران حفظ نماید. متقاضیان خرید تابلو ال ای دی ثابت با مراجعه به سایت این مجموعه معتبر و آنلاین به راحتی می توانند سفارشات خود را به صورت اینترنتی و یا تلفنی ثبت نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت تحویل بگیرند، علاوه بر این تمامی سوابق کاری این شرکت و بخشی از نمونه کارهای آن در زمینه طراحی انواع تابلوهای تبلیغاتی در سایت تابلو ساز اچ دی در اختیار مشتریان قرار گرفته است، تا به سادگی در مورد واگذاری پروژه های خود به این مجموعه تصمیم گیری کنند.

 

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 881
نمایش همه
علاقه مندی ها ()