تابلو ال ای دی روان از تأثیرگذارترین نوع تابلوهای تبلیغاتی در جذب مشتری است، که تصاویر را در قالب اشکال هندسی، افکت های جذاب و تصویر با کیفیت بسیار بالا به نمایش می گذارد. کیفیت، دوام و عملکرد این تابلو ها وابسته به دیودهای الکترونیکی و ماژول های به کار رفته در آن ها می باشد، به همین دلیل است که مراجعه به یک مرکز خوشنام و باسابقه برای سفارش و خرید انواع تابلو روان تبلیغاتی اهمیت بسیار بالایی دارد. تابلو ال ای دی روان که بسیاری از خریداران آن را با عنوان تابلوی دیجیتال می شناسند، اغلب به صورت تک رنگ قرمز، تابلو روان دو رنگ، تابلو ال ای دی سه رنگ عرضه شده اند، که با استفاده از ماژول های تک رنگ و ماژول های سبز، سفید و آبی طراحی و ساخته می شوند، البته امروزه با پیشرفت این صنعت و طراحی انواع ماژول های جدید ، می توان از ماژول های رنگی پیکسلی استفاده کرد که با ترکیب رنگ های قرمز، سفید و آبی هفت رنگ را نمایش می دهند، و در برخی موارد با استفاده از برد کنترلر طیف دار به صورت فول کالر و تا 16 ملیون رنگ را به زیبایی هرچه تمام به نمایش گذاشت. اما در صورتیکی قیمت تابلو ال ای دی روان برای شما اهمیت دارد، بهتر است از رنگ های قرمز، سبز، سفید و آبی برای طراحی تابلوهای تبلیغاتی خود استفاده کنید تا تأثیر بیشتری را روی مخاطبان تان بگذارید.

مزایای تابلو ال ای دی روان

تابلو ال ای دی روان در جذب و جلب مخاطب اهمیت بسیار بالایی دارد، این تابلوها امروزه در کنار انواع تابلوهای پلکسی و چلنیوم در جلوی دید مخاطبان و در نمای ساختمان نصب می شوند و افراد را به دیدن از این مجموعه ها دعوت می کنند. همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد این تابلوها در رنگ ها و افکت های مختلفی روانه بازار شده اند و  بیشترین تأثیر را در جذب و جلب مخاطب از خود به نمایش می گذارند. امروزه مزایای استفاده از تابلو ال ای دی روان برکسی پوشیده نیست که شامل عدم نیاز به ولتاژ بالا، کیفیت در شدت نور، مناسب برای محیط های باز، جذب مشتریان و دوام بسیار بالا می شود و مخاطبان این محصولات با خرید یک تابلو قابل برنامه ریزی و فول کار می توانند تا مدت ها از آن استفاده کرده بی آنکه به تعمیر نیاز داشته باشد. با توجه به مزایای بسیار بالای این تابلوها تقاضای خرید تابلو ال ای دی روان فول کار در بازارها بسیار بیشتر از قبل شده است و امروزه تمامی فعالان اقتصادی از تأثیرات مثبت این تابلوهای تبلیغاتی بر روند کسب و کار خود آگاهی کامل پیدا کرده اند و برای داشتن یک انتخاب مناسب و شایسته به دنبال مراکز معتبر خرید تابلو ال ای دی روان باکیفیت تضمینی و قیمت مناسب هستند تا از رقبای اقتصادی خود پیشی بگیرند. ساخت تابلو چلنیوم را به ما بسپارید.

فروش تابلو ال ای دی روان با مناسب ترین قیمت

فروش تابلو ال ای دی روان با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت از جمله خدماتی است که در مجموعه باسابقه و خوشنام تابلو ساز اچ دی با بالاترین سطح کیفی و توسط افراد حرفه ای و خبره در این صنعت به انجام می رسد. استفاده از انواع تصاویر ساده و چند بعدی، طراحی های مدرن و به روز دنیا و همی طور افکت های جذاب و تأثیر گذار از مهمترین دلایل محبوبیت این مجموعه در مقایسه با دیگر مراکز می باشد. متقاضیان خرید تابلو ال ای دی روان و باکیفیت با مراجعه به سایت تابلو ساز اچ دی لایت می توانند پس از کسب اطلاعات کامل در رابطه با این تابلوهای تبلیغاتی و مشاهده سوابق و نمونه کارهای این مرکز با خیالی آسوده انواع سفارشات خود را به آن بسپارند و با همان کیفیت مورد انتظار و در زمان تعیین شده تحویل بگیرند.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 900
نمایش همه
علاقه مندی ها ()